Synpunkter på beige inredning.

Puttski
20 augusti 2010 · 250 Inlägg

Jag gillar beiget skinn, Har det i min Vr6a smile Tycker kupén känns större än med svart inredning som jag hade i gtin.

Var tveksam i början faktiskt men vande mig snabbt och nu föredrar jag det. Sen beror de på också, i vissa bilar e det snyggare med svart.

Volkswagen - Das Auto
Moser .-ϻΘϨƎЯ
20 augusti 2010 · 1 313 Inlägg

audirocks skrev:

Niklas1987 skrev:

LordLife skrev:

att jag äter i bilen? Aldrig kört in i drive in?
Eller så är du ironisk

Jo jag har kört drive in, men tycker det är fel att äta i bilen, men så är vi ju alla olika smile

Håller med, varför ska man äta i bilen och sabba klädseln?

brukar ofta ta drive in och har då aldrig fått fläckar av det hmm

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Oxygen
20 augusti 2010 · 629 Inlägg

Mina två senaste bilar:

https://www1.garaget.org/archive/8/7669/102053/102053-1018632.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/7669/19843/7669-111199.jpg

Behöver jag säga vad jag tycker?

BMW 330e xDrive Touring LCI "Skyscraper Grey" (2024)
Germax
21 augusti 2010 · 12 086 Inlägg

Niklas1987 skrev:

LordLife skrev:

Niklas1987 skrev:

Jag är chokad

att jag äter i bilen? Aldrig kört in i drive in?
Eller så är du ironisk

Jo jag har kört drive in, men tycker det är fel att äta i bilen, men så är vi ju alla olika smile

Haha vad i helvete, jag har ätit drösvis med mat i min bil. Finns inte en tillstymmelse till matfläckar i min bil.

LordLife
21 augusti 2010 · 998 Inlägg

JapMax skrev:

Niklas1987 skrev:

LordLife skrev:

att jag äter i bilen? Aldrig kört in i drive in?
Eller så är du ironisk

Jo jag har kört drive in, men tycker det är fel att äta i bilen, men så är vi ju alla olika smile

Haha vad i helvete, jag har ätit drösvis med mat i min bil. Finns inte en tillstymmelse till matfläckar i min bil.

Det är därför man har en brukis man inte är så rädd om. Men nu har inte jag det men jag har inga fläckar och städar bilen 1 gång i månaden.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
mr_yeahman Krom-fascisten
22 augusti 2010 · 439 Inlägg

I min brukis så äter jag ofta.. och städar ur den kanske nån gång om året.. möjligtvis.

Fjellner
22 augusti 2010 · 245 Inlägg

Beige är så mycket snyggare än svart.
Finns det något tråkigare och fantasilösare än svart?

Niklas1987 NO
22 augusti 2010 · 2 182 Inlägg

LordLife skrev:

JapMax skrev:

Niklas1987 skrev:

Jo jag har kört drive in, men tycker det är fel att äta i bilen, men så är vi ju alla olika smile

Haha vad i helvete, jag har ätit drösvis med mat i min bil. Finns inte en tillstymmelse till matfläckar i min bil.

Det är därför man har en brukis man inte är så rädd om. Men nu har inte jag det men jag har inga fläckar och städar bilen 1 gång i månaden.

Jo, men även en brukis kan man va rädd om wink

Brukar själv hitta nått trevligt ställe när man kört drive in (Händer kanske en gång om året) där man har en trevlig utsikt sen sitta utanför bilen, mycket trevligare tycker jag smile
Om det regnar åker jag hem å äter upp maten.

(Så opraktisk är jag när det gäller snabbmat)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
wulvan
26 augusti 2010 · 154 Inlägg

Beige = 70 tal and it sucks ass. Skitigt direkt man har sats sig

Volvo S60R AWD "Challenger" (2006)
xXSammy
26 augusti 2010 · 6 588 Inlägg

https://www1.garaget.org/archive/92/91270/179999/179999-2033990.jpg

Någe fel? Nahh

De/Dem
CruiZin Hemlös
26 augusti 2010 · 321 Inlägg

Helt OK smile

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
PMPerformance
26 augusti 2010 · 2 266 Inlägg

Volvo helskinn beigea med masurbjörkinläggen i både ratt och instrumentbräda tycker jag är snyggare än svarta men de är ett jävluskap att hålla rent speciellt en dörrsida om man har lite skitiga händer

http://a.imageshack.us/img214/8386/s70invndigtfram.jpg

Uploaded with ImageShack.us

svetsdiff !!!
Growe Fri fart för ett fritt folk!
26 augusti 2010 · 13 790 Inlägg

jag skulle aldrig stå ut
hade begie skinn i min 83.ans 240glt men blev aldrig helt nöjd
hade det i min 740gl 86:a den kastade jag ur fortast möjligen och kasta i en svart..när den svarta satt där började jag gilla bilen smile

jag klarar inte av beige inreding det fungerar inte
men sen är jag inte direkt den som är den utan jag kan byta hela inredningen bara för att bli nöjd
men samtidigt så när jag letade efter min 850turbo valde jag bort några med beige inredning
mest för att jag inte orkade börja byta hela inredningen som jag gjorde i min förra 855
där räckte det med att brädan var grå och jag hade en svart för att jag skulle riva ur hela inredningen och hänga i allt svart utom sätena som vart mörkgråa smile

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
PMPerformance
26 augusti 2010 · 2 266 Inlägg

Alla är vi olika har båda inredningarna i mina bilar nu så den svarta är mysigare att åka i och den ljusa känns luftigare

svetsdiff !!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang