Release: Garaget 9.1

Glenn9K Montör
22 september 2010 · 664 Inlägg

neuro skrev:

berthelsen skrev:
Toppengött! Jag har förövrigt ett till förslag. Ni vet på t.ex. Facebook och Twitter när man har fått någon ny notification, så blir det en siffra med antalet nya just sådana uppe i namnlisten/på "tabben" i webbläsaren. Något sådant hade också varit toppen.

Bra förslag. Det är inte särskilt svårt att fixa in, så det dyker med största sannolikhet också upp i nästa release. smile

Och det såg jag var löst nu ja. Perfekt!

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
ZonaX Svetsare
22 september 2010 · 3 150 Inlägg

Bara jag som har en fetingbugg med en stor jävla reklamremsa från Google mellan inläggen?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Glenn9K Montör
22 september 2010 · 664 Inlägg

ZonaX skrev:
Bara jag som har en fetingbugg med en stor jävla reklamremsa från Google mellan inläggen?

Vilken webbläsare? Jag har upplevt liknande på t.ex. Blocket ibland, och jag använder Opera 10.6x/10.7x, men aldrig på Gorg.

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang