Release: Garaget 9.1

Supraner VIP Medlem
18 augusti 2010 · 251 Inlägg

Tycker att det är dags för er att fixa film-grejen! Jobbigt att inte kunna njuta av finfina filmer o skön motorsång!

EDIT: har det något med den nya uppdateringen att göra?

Senast redigerat av Qziny (18 augusti 2010)

peegee Forummoderator
18 augusti 2010 · 2 924 Inlägg

Qziny skrev:
Tycker att det är dags för er att fixa film-grejen! Jobbigt att inte kunna njuta av finfina filmer o skön motorsång!

Hur kan du med att kräva det av denna gratis tjänst? roll
Bara någon dag gammalt problem dessutom...

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Supraner VIP Medlem
18 augusti 2010 · 251 Inlägg

peegee skrev:

Qziny skrev:
Tycker att det är dags för er att fixa film-grejen! Jobbigt att inte kunna njuta av finfina filmer o skön motorsång!

Hur kan du med att kräva det av denna gratis tjänst? roll
Bara någon dag gammalt problem dessutom...

ehhm, vad syftar du påtongue ? Bättre kvalite osv? Jag menar att filmerna inte går att spela just nu, o det står att ni fixar det idag. Men jag undrar om det har något med den nya uppdateringen att göra.


Ursäkta mig, jag ska inte yttra mig mer, det blev precis fixat!!! Förlåt för all förvirring roll

Senast redigerat av Qziny (18 augusti 2010)

Firejennifer
18 augusti 2010 ·

Helt underbart med nya händelsefunktionen!!!!

Supraner VIP Medlem
18 augusti 2010 · 251 Inlägg

Det tycker jag med, Tusen tummar upp!! Den som kom på den idén skall få en chokladkaka av mig om jag träffar denne någon gång! smile

peegee Forummoderator
18 augusti 2010 · 2 924 Inlägg

Qziny skrev:

peegee skrev:

Qziny skrev:
Tycker att det är dags för er att fixa film-grejen! Jobbigt att inte kunna njuta av finfina filmer o skön motorsång!

Hur kan du med att kräva det av denna gratis tjänst? roll
Bara någon dag gammalt problem dessutom...

ehhm, vad syftar du påtongue ? Bättre kvalite osv? Jag menar att filmerna inte går att spela just nu, o det står att ni fixar det idag.

Jag syftade på att det var väldigt ohövligt av dig att kräva snabbare arbete innan utlovad tid för åtgärd har gått till ända...(speciellt när det är en gratis tjänst...) imorgon hade varit annorlunda...

Back to topic.

Senast redigerat av peegee (18 augusti 2010)

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
volvo-racer
18 augusti 2010 · 724 Inlägg

Kalas bra uppdatering av sidan. Nice smile

isak90
18 augusti 2010 · 1 997 Inlägg

Så alltså, alla de tidigare trådprenumerationer som man haft.. Är de helt borta nu alltså? yikes för jag får då varken mail om nya svar (i gamla prenumerationer) eller blinkning vid händelse-"knappen"..

Måste jag nu isf gå in i alla de trådar som jag prenumererat på och skriva i de för att få reda på när någon svarat?

Bjare
18 augusti 2010 · 945 Inlägg

isak90 skrev:
Så alltså, alla de tidigare trådprenumerationer som man haft.. Är de helt borta nu alltså? yikes för jag får då varken mail om nya svar (i gamla prenumerationer) eller blinkning vid händelse-"knappen"..

Måste jag nu isf gå in i alla de trådar som jag prenumererat på och skriva i de för att få reda på när någon svarat?

Gå in på din profil. Klicka under visningsbilden. "senaste inlägg" "visa forumsinlägg" eller något.
Så jävla svårt är det inte och man dör förhoppningsvis inte.

Senast aktiv, längst upp. osv.

Man får anstränga sig lite. bönner!

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
isak90
18 augusti 2010 · 1 997 Inlägg

Bjare skrev:

isak90 skrev:
Så alltså, alla de tidigare trådprenumerationer som man haft.. Är de helt borta nu alltså? yikes för jag får då varken mail om nya svar (i gamla prenumerationer) eller blinkning vid händelse-"knappen"..

Måste jag nu isf gå in i alla de trådar som jag prenumererat på och skriva i de för att få reda på när någon svarat?

Gå in på din profil. Klicka under visningsbilden. "senaste inlägg" "visa forumsinlägg" eller något.
Så jävla svårt är det inte och man dör förhoppningsvis inte.

Senast aktiv, längst upp. osv.

Man får anstränga sig lite. bönner!

Och hur fan ska jag veta att man skulle göra så? Jag har använt mig av prenumeration för att slippa sitta o kolla på en lista hela tiden..

Och bonne e jag inte heller..

Bjare
18 augusti 2010 · 945 Inlägg

isak90 skrev:

Bjare skrev:

isak90 skrev:
Så alltså, alla de tidigare trådprenumerationer som man haft.. Är de helt borta nu alltså? yikes för jag får då varken mail om nya svar (i gamla prenumerationer) eller blinkning vid händelse-"knappen"..

Måste jag nu isf gå in i alla de trådar som jag prenumererat på och skriva i de för att få reda på när någon svarat?

Gå in på din profil. Klicka under visningsbilden. "senaste inlägg" "visa forumsinlägg" eller något.
Så jävla svårt är det inte och man dör förhoppningsvis inte.

Senast aktiv, längst upp. osv.

Man får anstränga sig lite. bönner!

Och hur fan ska jag veta att man skulle göra så? Jag har använt mig av prenumeration för att slippa sitta o kolla på en lista hela tiden..

Och bonne e jag inte heller..

"Idag är det dagen du får stå på egna ben" roll

Men jag tror du klarar det. Går oftast ganska snabbt att klicka där för att sen blinka 2ggr, sen ser man. smile




bonne. lol

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
kevlar_soul
18 augusti 2010 ·

Bra jobbat!

twin_cam Smålänning
18 augusti 2010 · 7 877 Inlägg

Nu ja! Nu är sidan blixtsnabb igen och verkar blivit rätt bra med info-ikonen och det, vet att info om nya inlägg i forumet genom en ikon på sidan diskuterats till och från i ett par år smile

Grymt bra jobbat!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Volvo_Mannen Volvoskadad
18 augusti 2010 · 6 017 Inlägg

Kanon uppdatering! big_smile
Enda nackdelen jag hittar är att knapparna högst upp till vänster inte funkar någe vidare i iPhonen.

Senast redigerat av Volvo_Mannen (18 augusti 2010)

Jonas
trippelturbo Trucker
18 augusti 2010 · 2 710 Inlägg

Hänger f*n mer på garaget än på facebook. Tycker oxå att Chrizz & Co gör ett mkt bra jobb ifrån sig smile Fortsätt så smile

Mvh

Fart missbrukare
kenth66
18 augusti 2010 · 1 212 Inlägg

BMWgrabben skrev:
Hänger f*n mer på garaget än på facebook. Tycker oxå att Chrizz & Co gör ett mkt bra jobb ifrån sig smile Fortsätt så smile

Mvh

håller bara med dig till fullo!!!!!!!!

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Dacia duster "Laureate" (2015)
Volvo V40 2,0T "Min andre svarte" (2003)
trippelturbo Trucker
18 augusti 2010 · 2 710 Inlägg

kenth66 skrev:

BMWgrabben skrev:
Hänger f*n mer på garaget än på facebook. Tycker oxå att Chrizz & Co gör ett mkt bra jobb ifrån sig smile Fortsätt så smile

Mvh

håller bara med dig till fullo!!!!!!!!

Alltid wink

Fart missbrukare
racer-putte
18 augusti 2010 · 6 558 Inlägg

Firejennifer skrev:
Helt underbart med nya händelsefunktionen!!!!

Som bara fan ...DEN E KANOOOOON smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Brådhis * Voff voff *
19 augusti 2010 · 10 203 Inlägg

chrizz skrev:

peegee skrev:

chrizz skrev:
Trådprenumerationerna fungerar på ett annat sätt nu. Så snart man skriver i en tråd så kommer man få information när det kommit nya inlägg. Automatiskt prenumeration om man så vill. Man kan avprenumerera på dessa via händelseikonen och länken "visa alla händelser" om man inte längre är intresserad av tråden ifråga.

Mvh

Det betyder att man inte längre kan prenumera på en tråd man inte skrivit i, eller? roll

I skrivande stund så är det så, men vi ska kolla på det. Nya systemet är så pass flexibelt att det inte är en komplicerad grej att tillåta så man kan prenumerera manuellt också. Vi har det som en punkt till nästa uppdatering.

Mvh

Kanon! För det är helt klart en funktion iaf jag saknar i nuläget!!!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
-Snowman-
19 augusti 2010 · 35 Inlägg

Tyckte att komentarsystemet var riktigt irriterande innan denna uppdatering. Men fan va jag gillar det nu ! funkar kanon. Skönt att knapparna (dem små röda) tänds utan att man måste trycka F5.
Det ända som är lite synd är att det kan lätt bli en chat under bilden man kommentera först, bilden får ju många kommentarer som inte har med bilden att göra. Men det är kanske meningen att man ska fortsätta chatta i gästboken !? blir lätt att man inte orkar det.
Annars tycker jag att den nya versionen är suverän smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang