2092
Sök

Angående: Karavan/sammåkning till Vallåkra

602 Inlägg
18 augusti 2010
Trådstartare
Hejsan smile Kanske lite sent att lägga upp det nu.. men finns det fler än jag som skulle vilja åka karavan ner från Linköping till Vallåkra träffen?

Vi åker från Ikano i Linköping kl 5.30 sedan från Citty Gross i Mantorp kl 6.15
Jag tror att det vore bra att åka tidigt på lördag morgon, Så att alla som jobbar hinner göra i ordning sina bilar och packa innan vi åker.För om vi åker tidigt så hinner vi ju se lastbilsutställningen mm och har god tid på oss innan kvällsaktiviteter börjar.

Vilka är intresserade av att åka med ?

Ni som åker med i karavanen ska se till att köra på ett säkert sätt.
Så håll avståndet och undvik onödiga omkörningar.
Men försök samtidigt att köra lite aggressivt för att hålla ihop karavanen/gruppen.
Jag som ledare kommer att försöka köra så att alla håller ihop och håller mig sedan till hastighestbegränsningarna så att det slipper bli en stressig/race karavan.

// Mvh Vera Duhen
Senast redigerat av Volvo-lollungen (20 augusti 2010)

14 Inlägg
18 augusti 2010
Lite små surt att man brukar vara rätt så morgon trött haha, ne men ja o en polare är nog på i alla fall men som de ser ut nu så blir det ju bara 2 bilar i så fall haha ^^

602 Inlägg
18 augusti 2010
Trådstartare
svenssonisme skrev:
Lite små surt att man brukar vara rätt så morgon trött haha, ne men ja o en polare är nog på i alla fall men som de ser ut nu så blir det ju bara 2 bilar i så fall haha ^^

hihi det är inte bara du som är morgon trött men men de är nog värt det tror jag tongue bara vädret håller sig så.Jo men mycket trevligare än att åka hela vägen själv iaf wink får hoppas att fler hakar på sen smile
Senast redigerat av Volvo-lollungen (18 augusti 2010)

602 Inlägg
20 augusti 2010
Trådstartare
Men kom igen nu folket tongue var lite sociala och åk med. borde väl finnas fler än vi som hade tänkt åka på lördag morgonen? inte roligt med bara två bilar ju....

Administratör
11 967 Inlägg
20 augusti 2010
Ändrar rubrikens prefix till "angående:" som lämpar sig bättre här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök