Bilar sökes till musikvideo

MickeK
19 augusti 2010 · 23 Inlägg

En polare till mig ska göra en musikvideo till finske rappen WALDO'S People + Catja Divjac från Paradise Hotel

Musikvideon ska vara Fast And The Furious inspirerad och spelas in i Sthlms hamnmiljö om ca 1,5-2v.

Känner du att du har en bil som skulle passa in så skicka ett PM till mig med namn, nummer och en bild på din bil.

Jag vidarebefodrar sedan uppgifterna till min polare som i sin tur tar kontakt med de bilar som han tycker passa in i videon

/Micke

Go_sideways
19 augusti 2010 · 428 Inlägg

Låter riktigt fräckt smile vet dock inte om min skyline passar för det. The fast and the furious är ju ganska extremt tongue

MickeK
19 augusti 2010 · 23 Inlägg

Kan ju iaf vidarebefodra bilden till polarn som ska producera videon... PM namn o nummer till mig ifall du e intresserad

MickeK
19 augusti 2010 · 23 Inlägg

bobafett skrev:

MickeK skrev:
Kan ju iaf vidarebefodra bilden till polarn som ska producera videon... PM namn o nummer till mig ifall du e intresserad

min passat...den e jävligt fast:lol: bara köpa ubbarubba kittet på realcar o biltema

Haha! Precis big_smile

MickeK
19 augusti 2010 · 23 Inlägg

Polarn som producerar har bla jobbat med Dr Alban och Linda Rosing, så det kommer bli en seriös video för er som e lite tveksamma wink

sir_daniel www.kudoz.se
20 augusti 2010 · 3 802 Inlägg

ta en titt på mina bilar o säg om någon är intressant

MickeK
20 augusti 2010 · 23 Inlägg

sir_daniel skrev:
ta en titt på mina bilar o säg om någon är intressant

Tänkte mest på Skylinen wink

Hamilton
20 augusti 2010 · 8 864 Inlägg

Låser då det här inte är ett evenemang och ber trådskaparen läsa länken nedan.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRule

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang