Film: Eskilstuna Shootout 2010 - 29 Augusti (Update med Open & Gatdäckstege)

Quantic
1 september 2010 · 645 Inlägg

Ja detta va sista gången för Eskilstuna Shootout 2010! Men vilken avslutning! Så jäkla skön och härlig publik, balla bilar som vanligt och ja... vad ska man säga... stämningen va helt enkelt på topp!!! Tack som fan Eskilstuna! Hoppas vi ses nästa år också!

Tackar också Photo4fun för lite extra filmhjälp!

Fler filmer kommer följa, ska redigera klart stegarna och lägga upp så småningom.
Uppdaterad med Gatdäcksstegen!
Uppdaterad med Opensstegen!






Mvh Johan / Quantic Productions

Senast redigerat av Quantic (5 september 2010)

Rallyhalle
1 september 2010 · 4 299 Inlägg

Mycket härliga bilar verkar de ju har varit på plats smile
Såg ju ut att ha varit jäkligt mycke publik? Kan väl lungt säga att jag känner att jag missa nått.

Men det är ju tur att du finns så man får se lite grann från kvällen iaf wink

FoXoN
1 september 2010 · 502 Inlägg

Tack för filmen ! Lika bra som vanligt ! smile

Quantic
1 september 2010 · 645 Inlägg

Rallyhalle skrev:
Mycket härliga bilar verkar de ju har varit på plats smile
Såg ju ut att ha varit jäkligt mycke publik? Kan väl lungt säga att jag känner att jag missa nått.

Men det är ju tur att du finns så man får se lite grann från kvällen iaf wink

Japp du tabbade dig som vanligt wink Klart det e tur jag finns wink Vad skulle världen göra utan Quantic Productions? ^^

FoXoN skrev:
Tack för filmen ! Lika bra som vanligt ! smile

Tackar så mkt! Kul o höra att dom gillas smile

sonataaa
1 september 2010 · 7 Inlägg

Lika grym film som vanligt! Fortsätt med det du skapar! Tack för ännu en bra film smile

Subaru Impreza GT "QuickBay Performance" (1999)
Quantic
1 september 2010 · 645 Inlägg

sonataaa skrev:
Lika grym film som vanligt! Fortsätt med det du skapar! Tack för ännu en bra film smile

Tack som fan! smile Alltid lika skoj o höra smile

Kan ju även passa på o nämna att jag just nu klipper Gatdäcks-stegen som jag använt två kameror till racen.
Dom som va där såg ju kanske att jag sprang 201m ner till sista konen och tillbaka. Det va för o montera en kamera som fick stå o rulla och filma klart minneskortet så jag fick en kameravinkel till. Det är mkt jobb o synka dom två nu kan jag lova men det blir riktigt ballt.

Mvh J.

FoXoN
1 september 2010 · 502 Inlägg

Quantic skrev:

sonataaa skrev:
Lika grym film som vanligt! Fortsätt med det du skapar! Tack för ännu en bra film smile

Tack som fan! smile Alltid lika skoj o höra smile

Kan ju även passa på o nämna att jag just nu klipper Gatdäcks-stegen som jag använt två kameror till racen.
Dom som va där såg ju kanske att jag sprang 201m ner till sista konen och tillbaka. Det va för o montera en kamera som fick stå o rulla och filma klart minneskortet så jag fick en kameravinkel till. Det är mkt jobb o synka dom två nu kan jag lova men det blir riktigt ballt.

Mvh J.

Jag var ju aldrig där. Så såg tyvärr inte dig springandes. Men det lär ju bli riktigt trevligt. Ser fram emot dom filmklippen. wink Keep up the good work, mate !

Quantic
2 september 2010 · 645 Inlägg

Bumpar för gatdäckstegen!

FoXoN
2 september 2010 · 502 Inlägg

Quantic skrev:
Bumpar för gatdäckstegen!

Härligt ! Blev riktigt coolt. Bra jobbat ! cool

Quantic
4 september 2010 · 645 Inlägg

FoXoN skrev:

Quantic skrev:
Bumpar för gatdäckstegen!

Härligt ! Blev riktigt coolt. Bra jobbat ! cool

Tackar! Ska försöka hinna klippa ihop Openstegen imorrn och sen ladda inför Norrtälje på söndag. Rykten säger att en Funnycar med 2300hk anmält sig till startlinjen wink

FoXoN
4 september 2010 · 502 Inlägg

Quantic skrev:

FoXoN skrev:

Quantic skrev:
Bumpar för gatdäckstegen!

Härligt ! Blev riktigt coolt. Bra jobbat ! cool

Tackar! Ska försöka hinna klippa ihop Openstegen imorrn och sen ladda inför Norrtälje på söndag. Rykten säger att en Funnycar med 2300hk anmält sig till startlinjen wink

2300hk, jadu det duger för att fixa lite gummirök med. wink Om du behöver hjälp med lite filma osv, så hör av dig. Kanske kan filma i slutet av stripen i Eskilstuna. Så slipper kameran sitta still. big_smile

Quantic
4 september 2010 · 645 Inlägg

FoXoN skrev:

Quantic skrev:

FoXoN skrev:

Härligt ! Blev riktigt coolt. Bra jobbat ! cool

Tackar! Ska försöka hinna klippa ihop Openstegen imorrn och sen ladda inför Norrtälje på söndag. Rykten säger att en Funnycar med 2300hk anmält sig till startlinjen wink

2300hk, jadu det duger för att fixa lite gummirök med. wink Om du behöver hjälp med lite filma osv, så hör av dig. Kanske kan filma i slutet av stripen i Eskilstuna. Så slipper kameran sitta still. big_smile

Hehe ja det tror jag också wink

Ska komma ihåg det till nästa år om det blir fortsättning!

Mvh J.

FoXoN
4 september 2010 · 502 Inlägg

Quantic skrev:

FoXoN skrev:

Quantic skrev:

Tackar! Ska försöka hinna klippa ihop Openstegen imorrn och sen ladda inför Norrtälje på söndag. Rykten säger att en Funnycar med 2300hk anmält sig till startlinjen wink

2300hk, jadu det duger för att fixa lite gummirök med. wink Om du behöver hjälp med lite filma osv, så hör av dig. Kanske kan filma i slutet av stripen i Eskilstuna. Så slipper kameran sitta still. big_smile

Hehe ja det tror jag också wink

Ska komma ihåg det till nästa år om det blir fortsättning!

Mvh J.

Okej, Jo gör det. För just nu är man arbetslös. Men antar att det ändrar sig till nästa år. Men har säkert tid. smile

Mvh Alex

Quantic
5 september 2010 · 645 Inlägg

Openstegen finns nu o översta inlägget, hoppas ni gillar det.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang