Eftersnack: Wangan Meet 4 September Helsingborg

Tubbex
5 september 2010 · 1 517 Inlägg

Mycket trevlig träff.  riktigt roligt att dra en cruising, var inte många andra bilar som kom imellan oss när vi körde cruisingen. Men taxi snubben han hade nog brått smile många folk som fotade när vi tog cruising med! big_smile

Senast redigerat av Tubbex (5 september 2010)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Sketstopp24v STREETRACER
5 september 2010 · 892 Inlägg

va juh uppbokad på dop så kunde tyvärr inte komma...  vill se bilder på vad man missade nu big_smile

Bmc Crew
sjunne75
5 september 2010 · 111 Inlägg

vi får inte missa att ge cred till biltema som hjälpte oss med plats.....

+1 biltema

Subaru Legacy B4 RSK "Blåe by Superior Imports" (2000)
KaWaiVI
5 september 2010 · 17 Inlägg

Tack för en trevlig dag Wangan meet crew!! Syns åter nästa träff ?

Snygg? söt? Snigel!!!!
RichiB
5 september 2010 · 1 866 Inlägg

mycket härlig träff :-) Ses absolut nästa gång :-)

Transporter89
5 september 2010 · 957 Inlägg

Tubbex skrev:
Mycket trevlig träff.  riktigt roligt att dra en cruising, var inte många andra bilar som kom imellan oss när vi körde cruisingen. Men taxi snubben han hade nog brått smile många folk som fotade när vi tog cruising med! big_smile

a  taxi  hade  brottom verkar det som mend et sheter vi  i vafan  han kan ite bara  köra om hur han vill hade han försökt tränga  in sig ahde jag  inte  släpt in honom vaui är valinga trafikanter  som alla andra  sen att han orka ej köra i  20-30km/h  det är hans problem

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
sk8ville
5 september 2010 · 653 Inlägg

Va en riktigt lyckad och rolig träff! smile Längtar redan till nästa big_smile

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
SkylinePeter
5 september 2010 · 388 Inlägg

tack för en trevlig träff, ser fram emot nästa årsmile

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
ACF Bil tosing
5 september 2010 · 117 Inlägg

Fin dag och kul att träffa er andra som jag han snacka med.

Några reaktioner från biltema själv? Kul att höra vad de tycker om arrangemanget.
Annars tycker jag det är ett bra ställe, är ju en hel del bilfolk som passerar förbi där , men visst på det stora hela är det ju mer folk på väla, någon speciell anledning till att de inte ville låna ut plats den här gången?

chrillis
5 september 2010 · 28 Inlägg

ACF skrev:
Fin dag och kul att träffa er andra som jag han snacka med.

Några reaktioner från biltema själv? Kul att höra vad de tycker om arrangemanget.
Annars tycker jag det är ett bra ställe, är ju en hel del bilfolk som passerar förbi där , men visst på det stora hela är det ju mer folk på väla, någon speciell anledning till att de inte ville låna ut plats den här gången?

Pågår ju en del byggnationer runt Väla just nu och antalet parkeringsplatser är ju därför mindre än vanligt. Kanske tycker de att de behöver all plats de kan få? Vad vet jag, men det är ju inte omöjligt att det är så.

KaWaiVI
5 september 2010 · 17 Inlägg

sk8ville skrev:
Va en riktigt lyckad och rolig träff! smile Längtar redan till nästa big_smile

ja vi saknade preluden! men Micran funkade lika bra!

Snygg? söt? Snigel!!!!
sk8ville
5 september 2010 · 653 Inlägg

KaWaiVI skrev:

sk8ville skrev:
Va en riktigt lyckad och rolig träff! smile Längtar redan till nästa big_smile

ja vi saknade preluden! men Micran funkade lika bra!

Haha ja de va kul att åka runt i den istället big_smile

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
ACF Bil tosing
5 september 2010 · 117 Inlägg

chrillis skrev:

ACF skrev:
Fin dag och kul att träffa er andra som jag han snacka med.

Några reaktioner från biltema själv? Kul att höra vad de tycker om arrangemanget.
Annars tycker jag det är ett bra ställe, är ju en hel del bilfolk som passerar förbi där , men visst på det stora hela är det ju mer folk på väla, någon speciell anledning till att de inte ville låna ut plats den här gången?

Pågår ju en del byggnationer runt Väla just nu och antalet parkeringsplatser är ju därför mindre än vanligt. Kanske tycker de att de behöver all plats de kan få? Vad vet jag, men det är ju inte omöjligt att det är så.

Jo gissar ju det oxå, fiskade bara efter om det fanns något annat, kan vara bra att veta.

hoteyes
5 september 2010 · 457 Inlägg

ACF skrev:

chrillis skrev:

ACF skrev:
Fin dag och kul att träffa er andra som jag han snacka med.

Några reaktioner från biltema själv? Kul att höra vad de tycker om arrangemanget.
Annars tycker jag det är ett bra ställe, är ju en hel del bilfolk som passerar förbi där , men visst på det stora hela är det ju mer folk på väla, någon speciell anledning till att de inte ville låna ut plats den här gången?

Pågår ju en del byggnationer runt Väla just nu och antalet parkeringsplatser är ju därför mindre än vanligt. Kanske tycker de att de behöver all plats de kan få? Vad vet jag, men det är ju inte omöjligt att det är så.

Jo gissar ju det oxå, fiskade bara efter om det fanns något annat, kan vara bra att veta.

Väla är jätte svåra att sammarbeta med vi gjorde ju det förra gången och då fick vi verken ström eller vatten .. Sen är dem sten hårda med att om någon bränner däck på platsen ! Vi fick ett nej av väla typ 2,5 vecka före träffen för väla hade invigning på nya ikea. Sen åkte vi till Biltema och dem var jätte sammarbets villiga. smile Sånt tycker vi om. smile

Andreas79
6 september 2010 · 3 968 Inlägg

Biltema var kanonbra ! smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Works Huh? (`´,)
6 september 2010 · 518 Inlägg

Tack för en underbar träff. En stor eloge till Wangan Crew!

Det va riktigt kul att vara med på träff alla var glada och jag ser inget negativt med det.
Jag kommer på nästa träff om bilen är klar tills dess.

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
Crl
6 september 2010 · 194 Inlägg

Träffen var skitrolig! lite besviken på att man inte fick dit bilen men micran funkade ju bra att åka rundor i wink
Får väl gör comeback med bilen till nästa träff nästa år smile

BMW 320i Touring "Bruksbilen" (1998)
j0nas Lastbilschaffis
6 september 2010 · 811 Inlägg

Crl skrev:
Träffen var skitrolig! lite besviken på att man inte fick dit bilen men micran funkade ju bra att åka rundor i wink
Får väl gör comeback med bilen till nästa träff nästa år smile

du fick ju åka skyline iaf smile

Snitch Ointresserad.
6 september 2010 · 936 Inlägg

kaxxen skrev:

Crl skrev:
Träffen var skitrolig! lite besviken på att man inte fick dit bilen men micran funkade ju bra att åka rundor i wink
Får väl gör comeback med bilen till nästa träff nästa år smile

du fick ju åka skyline iaf smile

Jag hade varit nöjd big_smile

Teabag appreciation club.
Crl
6 september 2010 · 194 Inlägg

Snitch skrev:

kaxxen skrev:

Crl skrev:
Träffen var skitrolig! lite besviken på att man inte fick dit bilen men micran funkade ju bra att åka rundor i wink
Får väl gör comeback med bilen till nästa träff nästa år smile

du fick ju åka skyline iaf smile

Jag hade varit nöjd big_smile

ja de va ganska roligt faktiskt roll
tack som fan! smile

Senast redigerat av Crl (6 september 2010)

BMW 320i Touring "Bruksbilen" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang