Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

LordLife
20 september 2010 · 998 Inlägg

Aldrig hänt att en tjej har stött på mig, vet inte varför. Har ju tjej så det gör inget men alltid kul att veta att någon är intresserad av en.

Men tjejer har lättare att få ragg är killar, går en tjej fram till en kille och frågar om han vill kn***a så svarar dom flesta Ja. Men gör en kille det så kan man få ont på ett heligt ställe.
inte egen erfarenhet men kompisarnas, både killar och tjejer.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

LordLife skrev:
Aldrig hänt att en tjej har stött på mig, vet inte varför. Har ju tjej så det gör inget men alltid kul att veta att någon är intresserad av en.

Men tjejer har lättare att få ragg är killar, går en tjej fram till en kille och frågar om han vill kn***a så svarar dom flesta Ja. Men gör en kille det så kan man få ont på ett heligt ställe.
inte egen erfarenhet men kompisarnas, både killar och tjejer.

Heh, varför skulle ni få ont? Tjejerna vill - bara det att de inte vågar erkänna. Deras pappa har lärt dem att de ska göra så om de får sådana frågor.

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Nitrometanskada skrev:
Bil och motorintresserade tjejer är väldigt attraktivt smile Säg mig.. var bor du Mimmik?

Jag bor i Markaryd smile

Fyller på med att jag är 175 lång med smile

Slash Saabifierad
20 september 2010 · 2 026 Inlägg

Mimmik skrev:

mr_Hasse skrev:

Mimmik skrev:
Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

japp e killen trög och inte fattar att man försöker ragga på, så måste man.. lol

HA-HA-HA xD

Värsta raggningsförsöket ever? tongue



Hur ofta händer det att ni killar bli "stötta på" över lag? Jag kan ju säga att jag nog stöter mer än jag blir stött på. Och då räknar man itne med de där AS packade killarna som försöker hitta någon kvart i 3 i garderobs-kön....! -.-

Inte så ofta som man kanske skulle vilja tongue Bara av berusade damer som tycker ens hår är fint hmm

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Slash skrev:
Inte så ofta som man kanske skulle vilja tongue Bara av berusade damer som tycker ens hår är fint hmm

Haha tongue Är det verkligen så illa att alla tycker att alla är för fulla? smile

Nitrometanskada Gött mos
20 september 2010 · 1 096 Inlägg

Mimmik skrev:

Nitrometanskada skrev:
Bil och motorintresserade tjejer är väldigt attraktivt smile Säg mig.. var bor du Mimmik?

Jag bor i Markaryd smile

Fyller på med att jag är 175 lång med smile

Aha smile

175 hörs bra, jag är själv 190 så ståtliga fruntimmer är ett plus smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
BlauMes
20 september 2010 · 1 801 Inlägg

Om man som kille går på bilträffar för att ragga så undrar jag lite hur man tänker då 98% av människorna där är killar tongue

Så då går inte killar runt på en bilträff och kollar på tjejer. Tjejerna får väl gå fram till killarna om dom vill bli någorlunda upptäckta tongue

Saab 9-3 (2008)
Skaune
20 september 2010 ·

Hahaha kan inte låta bli att skratta åt tråden? skulle de va skillnad o ragga på bil killar och "vanliga" killar? vi e väl inge annerlunda , samma känslor osv! jag personligen tycker de e bättre med tjejer som snackar med en när man inte står o hänger vid nån bil, för vad har bilen med känslorna att göra? har inte läst igenom hela tråden, men gjorde ett snabbsvar! wink lycka till iaf! cool

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Axor skrev:
Hahaha kan inte låta bli att skratta åt tråden? skulle de va skillnad o ragga på bil killar och "vanliga" killar? vi e väl inge annerlunda , samma känslor osv! jag personligen tycker de e bättre med tjejer som snackar med en när man inte står o hänger vid nån bil, för vad har bilen med känslorna att göra? har inte läst igenom hela tråden, men gjorde ett snabbsvar! wink lycka till iaf! cool

Tydligen läste du inte hela första inlägget heller wink Jag klargjorde problematiken med bil-killar där smile

Skaune
20 september 2010 ·

Mimmik skrev:

Axor skrev:
Hahaha kan inte låta bli att skratta åt tråden? skulle de va skillnad o ragga på bil killar och "vanliga" killar? vi e väl inge annerlunda , samma känslor osv! jag personligen tycker de e bättre med tjejer som snackar med en när man inte står o hänger vid nån bil, för vad har bilen med känslorna att göra? har inte läst igenom hela tråden, men gjorde ett snabbsvar! wink lycka till iaf! cool

Tydligen läste du inte hela första inlägget heller wink Jag klargjorde problematiken med bil-killar där smile

sorry my mistake! men de e kanske så att killar kanske inte alltid är singlar, har en tjej där hemma coh då inte försöker snacka med er tjejer? sen e de väl ett jämställst samhälle idag, då kan ju tjejerna knacka killarna i klunga på axeln och snällt fråga om du får låna en söta killen för en stund? problemet löst! tongue

LordLife
20 september 2010 · 998 Inlägg

Mimmik skrev:

LordLife skrev:
Aldrig hänt att en tjej har stött på mig, vet inte varför. Har ju tjej så det gör inget men alltid kul att veta att någon är intresserad av en.

Men tjejer har lättare att få ragg är killar, går en tjej fram till en kille och frågar om han vill kn***a så svarar dom flesta Ja. Men gör en kille det så kan man få ont på ett heligt ställe.
inte egen erfarenhet men kompisarnas, både killar och tjejer.

Heh, varför skulle ni få ont? Tjejerna vill - bara det att de inte vågar erkänna. Deras pappa har lärt dem att de ska göra så om de får sådana frågor.

För att många tjejer skulle ta illa vid sig om en kille kom fram och fråga om dom ville det. Kan resultera i en spark på nötterna. Men på vissa så funkar det gäller bara att veta vem wink
Jo många tjejer vill men dom vågar inte riktigt.
175, lite för lång för min smak tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
IceEyes Varningar: För många..
20 september 2010 · 2 552 Inlägg

Jag skulle enbart tycka att det vore störande om en random tjej kom fram och försökte ragga på mig under en bilträff eller liknande. Jag är där för att kolla och diskutera bilar med likasinnade smile

Det har hänt vid något enstaka tillfälle att någon yngre tös med en smile-cider i handen har försökt fånga min uppmärksamhet, men det brukar inte tjäna så mycket till.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Snitch Ointresserad.
20 september 2010 · 936 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Mimmik skrev:

Nitrometanskada skrev:
Bil och motorintresserade tjejer är väldigt attraktivt smile Säg mig.. var bor du Mimmik?

Jag bor i Markaryd smile

Fyller på med att jag är 175 lång med smile

Aha smile

175 hörs bra, jag är själv 190 så ståtliga fruntimmer är ett plus smile

Du tycker alltså 175 är ståtligt. Hm, någorlunda intressant.

Hur lång är en dvärg?

Teabag appreciation club.
FreddeLi Studerande maskiningenjör
20 september 2010 · 1 903 Inlägg

IceEyes skrev:
Jag skulle enbart tycka att det vore störande om en random tjej kom fram och försökte ragga på mig under en bilträff eller liknande. Jag är där för att kolla och diskutera bilar med likasinnade smile

Det har hänt vid något enstaka tillfälle att någon yngre tös med en smile-cider i handen har försökt fånga min uppmärksamhet, men det brukar inte tjäna så mycket till.

e de inte då man ska passa på? lammkött du vet roll





(sen finns det naturligtvis en gräns)

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Eddy Galen, inte dum.
20 september 2010 · 1 324 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

Mimmik skrev:

Nitrometanskada skrev:
Bil och motorintresserade tjejer är väldigt attraktivt smile Säg mig.. var bor du Mimmik?

Jag bor i Markaryd smile

Fyller på med att jag är 175 lång med smile

Aha smile

175 hörs bra, jag är själv 190 så ståtliga fruntimmer är ett plus smile

Har garvat genom hela tråden men detta tog priset!!
lollollollollollol

Nitrometanskada Gött mos
20 september 2010 · 1 096 Inlägg

Snitch skrev:

Nitrometanskada skrev:

Mimmik skrev:

Jag bor i Markaryd smile

Fyller på med att jag är 175 lång med smile

Aha smile

175 hörs bra, jag är själv 190 så ståtliga fruntimmer är ett plus smile

Du tycker alltså 175 är ståtligt. Hm, någorlunda intressant.

Hur lång är en dvärg?

Under 150cm brukar räknas som kortväxta/dvärgar för människor.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Nitrometanskada Gött mos
20 september 2010 · 1 096 Inlägg

eddhedd skrev:

Nitrometanskada skrev:

Mimmik skrev:

Jag bor i Markaryd smile

Fyller på med att jag är 175 lång med smile

Aha smile

175 hörs bra, jag är själv 190 så ståtliga fruntimmer är ett plus smile

Har garvat genom hela tråden men detta tog priset!!
lollollollollollol

Roligt att man kan åstadkomma glädje för andra smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

_Fredde_volvo_ skrev:

IceEyes skrev:
Jag skulle enbart tycka att det vore störande om en random tjej kom fram och försökte ragga på mig under en bilträff eller liknande. Jag är där för att kolla och diskutera bilar med likasinnade smile

Det har hänt vid något enstaka tillfälle att någon yngre tös med en smile-cider i handen har försökt fånga min uppmärksamhet, men det brukar inte tjäna så mycket till.

e de inte då man ska passa på? lammkött du vet roll





(sen finns det naturligtvis en gräns)

Lammkött e najs ;D

Nisse_R Maskinförare
20 september 2010 · 287 Inlägg

hehe nu fick man lite rolig läsning denna kväll också.. smile vet inte hur jag skulle reagera om en tjej kom fram och prata me en på en träff.. högst troligt att jag skulle inleda en diskussion me tjejen.. även att jag har ett förhållande som har varat i 6 år..

fast jag har inte svårt att prata me menniskor heller.. i helgen så jagade jag en bil tills den stanna bara för att säga att jag tyckte bilen såg bra ut.. sådan är jag.. smile

så stå upp och va inte blyg, gå fram och säg att du gillar bilen sen är nog diskussionen igång

Mvh Nisse

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Pilsnernisse skrev:
hehe nu fick man lite rolig läsning denna kväll också.. smile vet inte hur jag skulle reagera om en tjej kom fram och prata me en på en träff.. högst troligt att jag skulle inleda en diskussion me tjejen.. även att jag har ett förhållande som har varat i 6 år..

fast jag har inte svårt att prata me menniskor heller.. i helgen så jagade jag en bil tills den stanna bara för att säga att jag tyckte bilen såg bra ut.. sådan är jag.. smile

så stå upp och va inte blyg, gå fram och säg att du gillar bilen sen är nog diskussionen igång

Mvh Nisse

Så man ska ljuga? xD Eller man ska bara vara snäll? roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang