Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

HansN83 x40
20 september 2010 · 1 209 Inlägg

Mimmik skrev:

mr_Hasse skrev:
fasen då har man ingen chans e för gammal. big_smile

Men hur FAN blir man för gammal? Så länge killen inte kan vara min farsa så är det lugnt! xD

nja så gammal e jag inte än men på vägg... lol

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
LeafBox Lat Perfektionist
20 september 2010 · 6 359 Inlägg

jag är less utav att alltid ha en liten röd 1:a uppe i hörnet nu tongue
Jag tror att det hänt nå kul, men sen ser man ju att det är denhär tråden som har fått typ 10 nya svar sen man var in för 30minuter sedan! x)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Axor skrev:

Mimmik skrev:

mr_Hasse skrev:
fasen då har man ingen chans e för gammal. big_smile

Men hur FAN blir man för gammal? Så länge killen inte kan vara min farsa så är det lugnt! xD

Shit du bara njuter till fullo av denna tråden? massa trevliga bil grabbar som slåss om uppmärksamheten? wink haha!

HAHA tongue Men vadå?! Jag fattar inte varför där ska finnas massa does/donts hela tiden! Trivsman och passar ihop så va fan! Dock är det liiiiite av ett problem när man längre inte har samma förnimmelser av barndommen längre tongue "Ja! Jag kom ihåg när vi inte behövde räkna på kulramen längre utan fick låna MINIRÄKNAREN av fröken!!" eller "Vadå? Kommer du IHÅG när fångarna på fortet gick på tv SIST?!" xD

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

LeafBox skrev:
jag är less utav att alltid ha en liten röd 1:a uppe i hörnet nu tongue
Jag tror att det hänt nå kul, men sen ser man ju att det är denhär tråden som har fått typ 10 nya svar sen man var in för 30minuter sedan! x)

Men du - man kan avprenumenrera om man inte vill ha uppdateringarna wink

LeafBox Lat Perfektionist
20 september 2010 · 6 359 Inlägg

Mimmik skrev:

LeafBox skrev:
jag är less utav att alltid ha en liten röd 1:a uppe i hörnet nu tongue
Jag tror att det hänt nå kul, men sen ser man ju att det är denhär tråden som har fått typ 10 nya svar sen man var in för 30minuter sedan! x)

Men du - man kan avprenumenrera om man inte vill ha uppdateringarna wink

Fan sant de! tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
HansN83 x40
20 september 2010 · 1 209 Inlägg

undrar hur detta kommer att sluta för dej mimmik!! kommer du att hitta din bilkille här?

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Skaune
20 september 2010 ·

hehe Mimmik e smart hon! istället för mötesplasten där de finns 1000 tals tjejer så hittar hon grabbarna på garaget! wink bara att gratulera! vart bor denna tjej förresten? fan har jag blitt medragen i detta nu? jag raggar ju bara på dejtingsidor ju hahahaha!!

HansN83 x40
20 september 2010 · 1 209 Inlägg

:LOL: garaget.org bäst för tjejer som söker killar, mötesplatsen för killar som söker tjejer.. tongue grejer d...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Roos
20 september 2010 ·

Är ni såhär desperata i verkligheten också?. lol

Men du mimmik, prova att försöka bli vän med någon kille som håller på med bilar om det nu är en sådan kille du söker. Antingen kanske han visar sig vara bra, eller så kanske han har någon intressant vän.

Snitch Ointresserad.
20 september 2010 · 936 Inlägg

:ligga?

Fniss. Fått nåt napp ännu?

Teabag appreciation club.
Skaune
20 september 2010 ·

Måste en kille hålla på med bilar för o va intressant? klart de e en livstil, men jag som tjej hade nog hellre siktat in mig på o hitta nån som är rätt o de känns bra med än att de måste vare en bil kille?

danne460 Das vas das das
21 september 2010 · 179 Inlägg

Roos skrev:
Är ni såhär desperata i verkligheten också?. lol

Men du mimmik, prova att försöka bli vän med någon kille som håller på med bilar om det nu är en sådan kille du söker. Antingen kanske han visar sig vara bra, eller så kanske han har någon intressant vän.

hon kan blir vän med mig tongue  jag kanske värka knas och se ut som en bonde (byfåne).
men att jag har stort bil intresse, rolig och det värka vara som att jag är ganska omtyckt.
singel har jag vart i ett x antal år.
är halvt utbildat psykolog (tog på psyket). så om du vill skruva så pm´a.
mvh dannne

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Volvo 240 glt "svarte" (1988)
skit-sven
21 september 2010 · 4 Inlägg

danne460 skrev:

Roos skrev:
Är ni såhär desperata i verkligheten också?. lol

Men du mimmik, prova att försöka bli vän med någon kille som håller på med bilar om det nu är en sådan kille du söker. Antingen kanske han visar sig vara bra, eller så kanske han har någon intressant vän.

hon kan blir vän med mig tongue  jag kanske värka knas och se ut som en bonde (byfåne).
men att jag har stort bil intresse, rolig och det värka vara som att jag är ganska omtyckt.
singel har jag vart i ett x antal år.
är halvt utbildat psykolog (tog på psyket). så om du vill skruva så pm´a.
mvh dannne

jag vet inte om jag kan hålla med dig danne.
att du se ut som en byfåne f-you varenda tjej sprang efter dig i skolan och du är en av de smartaste jag känner. och rolig är du, det kan min fru intyga. och det som hände Marie för fyra år sen är ju inte dit fel det är bara han och ingen annans....

ps. gå och lägg dig jag kommer vid fem imon och hämta dig.....

ja fan smäll käften hej tongue

Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
21 september 2010 · 1 035 Inlägg

gå på kvällarna runt bilträffarna? tongue rolig tråd smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

Jahapp, då upprepar jag var jag bor xD Markaryd!

Är man desperat för att man kommenterar i tråden? xD Vet jag inte om jag kan hålla med om tongue

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

Då skulle jag startat tråden när jag bodde i Malmö då alltså....! Bull...

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

Bullet--- skrev:
det är inte kul att pendla X antal mil smile

Haha tongue Ska inte försöka övertala dig - så ^^

Skaune
21 september 2010 ·

Kärlek är den bästa milersättningen! wink sååå långt e de ju inte heller till Markaryd!

-Niklas-
21 september 2010 · 96 Inlägg

Avståndet är väl inget större problem när det gäller kärlek. Nuförtiden finns ju alla möjliga former av kommunikation. Sms, msn, mail, videosamtal osv... Dessutom blir det desto trevligare när man väl träffas, då passar man på att umgås så mycket som möjligt.

Sen tror ju jag att de flesta bilkillar gillar att köra bil, så då spelar avståndet heller ingen roll.

ghost_boy83 CREW
21 september 2010 · 2 594 Inlägg

har nyss läst i genom hela tråden huh lite kul läsning faktiskt, min frus lillasyster brukar hänga med när jag åker ut på träff i bland hon har ett mycket speciellt sätt att ragga på, hon hejjar på alla killar hon ser när vi åker förbi, så det är ju alldrig nån som hinner reagera, haha nu på senare tid har hon faktiskt gått fram och frågat om dom bjuder på ett åk vilket har funkat bra tror ingen som har tackat nej.

skälv får man panik om nån tjej kommer fram och stöter på en, men de har nog med att man är gift och har varit de de senaste 10åren kanske ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang