Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

Thiger_84
19 september 2010 · 509 Inlägg

Brains skrev:

Thiger_84 skrev:
Jag brukar åka på bilträffar/race för att glo på bilar och köra. Nu har jag ju sambo men när man va singel så gick man ju ut på dansställen för att jaga kjoltyg. smile

Tänk va skönt att kunna göra bägge på ett och samma ställe, gud va tid man spar big_smile

Sant. smile

Tribbe SAAB♥SUBARU
20 september 2010 · 1 636 Inlägg

Men nu är det ju snart slut på alla stora träffar.. så du har ju ett halv år på dig att smida ut en plan för hur du ska gå till väga.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Tribbe skrev:
Men nu är det ju snart slut på alla stora träffar.. så du har ju ett halv år på dig att smida ut en plan för hur du ska gå till väga.

Och jag hänger här för att? xD

Noxxer
20 september 2010 · 1 482 Inlägg

För att svara på Topic.

En "Bil kille" är i regel aldrig ute på bilträffar för att träffa tjejer. Vi åker på träffar för att visa upp bilen, snacka om nya upgraderingar, nya planer, roliga saker som hänt i garaget osv.

Vill du ragga upp en kille så får du helt enkelt bara gå fram och börja snacka.

Annars finns det ju rätt många på garaget som du kan ragga upp. Spana in Singeltråden, där lär du ju hitta ett stort urval roll

BLT Service
Theracords Music Label
Cupra_
20 september 2010 ·

Noxxer skrev:
Annars finns det ju rätt många på garaget som du kan ragga upp. Spana in Singeltråden, där lär du ju hitta ett stort urval roll

Tänkte just säga det... Att döma av hur höga betyg tjejers bilar har oavsett skick och modell här på garaget så lär det inte vara några problem att hitta någon här tongue

wellis galen
20 september 2010 · 85 Inlägg

Mimmik skrev:

Brains skrev:

FreddeK skrev:
Känns som Mimmik är ett riktigt stenhårt plåtluder!

Ja för fan, hon tjatar konstant om min skyline roll

Din skyline är gammal ^^

yikes va måste man ha en ny bil:P

Alex_M Steker som aldrig förr
20 september 2010 · 503 Inlägg

HAHA för skön tråd. Höll på att sätta frukosten i halsen nyss big_smile

Hur går det för dig mimmi. har du hittat nå nya folk ? tongue

8-)
Tribbe SAAB♥SUBARU
20 september 2010 · 1 636 Inlägg

Mimmik skrev:

Tribbe skrev:
Men nu är det ju snart slut på alla stora träffar.. så du har ju ett halv år på dig att smida ut en plan för hur du ska gå till väga.

Och jag hänger här för att? xD

Jag antar att det är för att hitta din dröm kille?

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
20 september 2010 · 1 874 Inlägg

Jag tror inte att det är så svårt att få en "average" bilkille på fall. tongue

Tenchi
20 september 2010 · 99 Inlägg

Kan väl inte vara så svårt. Det är svårare att hitta och ragga på biltjejer smile
Jag faller för komplimanger för min "råtta".

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Noxxer skrev:
För att svara på Topic.

En "Bil kille" är i regel aldrig ute på bilträffar för att träffa tjejer. Vi åker på träffar för att visa upp bilen, snacka om nya upgraderingar, nya planer, roliga saker som hänt i garaget osv.

Vill du ragga upp en kille så får du helt enkelt bara gå fram och börja snacka.

Annars finns det ju rätt många på garaget som du kan ragga upp. Spana in Singeltråden, där lär du ju hitta ett stort urval roll

Visste inte ens det fanns en singeltråd yikes



Utökar med en fråga:

Har ni killar ens funderat på om i fall att tjejerna "raggar" på er när ni är ute?

Tenchi
20 september 2010 · 99 Inlägg

Mimmik skrev:

Noxxer skrev:
För att svara på Topic.

En "Bil kille" är i regel aldrig ute på bilträffar för att träffa tjejer. Vi åker på träffar för att visa upp bilen, snacka om nya upgraderingar, nya planer, roliga saker som hänt i garaget osv.

Vill du ragga upp en kille så får du helt enkelt bara gå fram och börja snacka.

Annars finns det ju rätt många på garaget som du kan ragga upp. Spana in Singeltråden, där lär du ju hitta ett stort urval roll

Visste inte ens det fanns en singeltråd yikes



Utökar med en fråga:

Har ni killar ens funderat på om i fall att tjejerna "raggar" på er när ni är ute?

Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

Tenchi skrev:
Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

Tenchi
20 september 2010 · 99 Inlägg

Mimmik skrev:

Tenchi skrev:
Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

Haha, näe.
Kanske inte så rakt på... smile

HansN83 x40
20 september 2010 · 1 209 Inlägg

Mimmik skrev:

Tenchi skrev:
Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

japp e killen trög och inte fattar att man försöker ragga på, så måste man.. lol

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
MrMiyagi
20 september 2010 · 183 Inlägg

Mimmik skrev:

Tenchi skrev:
Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

aj lol

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

mr_Hasse skrev:

Mimmik skrev:

Tenchi skrev:
Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

japp e killen trög och inte fattar att man försöker ragga på, så måste man.. lol

HA-HA-HA xD

Värsta raggningsförsöket ever? tongue



Hur ofta händer det att ni killar bli "stötta på" över lag? Jag kan ju säga att jag nog stöter mer än jag blir stött på. Och då räknar man itne med de där AS packade killarna som försöker hitta någon kvart i 3 i garderobs-kön....! -.-

Mimmik
20 september 2010 · 90 Inlägg

MrMiyagi skrev:

Mimmik skrev:

Tenchi skrev:
Jag har funderat på det, men är tyvärr rätt kass på att märka sånt. För oftast tycker jag att tjejer är för försiktiga och lindar in saker för mycket.
Jag föredrar mer rak kommunikation smile

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

aj lol

Nu ska du inte vara så finkänslig!

HansN83 x40
20 september 2010 · 1 209 Inlägg

Mimmik skrev:

mr_Hasse skrev:

Mimmik skrev:

Så vi ska bara stövla fram och grabba tag om pungen? XD hahahaha!

japp e killen trög och inte fattar att man försöker ragga på, så måste man.. lol

HA-HA-HA xD

Värsta raggningsförsöket ever? tongue



Hur ofta händer det att ni killar bli "stötta på" över lag? Jag kan ju säga att jag nog stöter mer än jag blir stött på. Och då räknar man itne med de där AS packade killarna som försöker hitta någon kvart i 3 i garderobs-kön....! -.-

big_smile
vi säger av en skalla till 10 och möjlig 3 av 10 skulle jag gissa, än så länge så har inte hänt mej. fast man har redan flickvän så hade la inte spelat någån roll för mej.

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Nitrometanskada Gött mos
20 september 2010 · 1 096 Inlägg

Bil och motorintresserade tjejer är väldigt attraktivt smile Säg mig.. var bor du Mimmik?

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang