Spanskt EU-körkort

William
26 januari 2007 · 178 Inlägg

man får bara hoppas att dem som köper nåt sånt där kör ihjäl sig själva fortast möjligt så man slipper vara orolig när man är ute och kör smile

EdoMedo Säljare
26 januari 2007 · 50 Inlägg

Jag hade alldrig köpt ett sånnt kort. Det finns en anledning varför man gör teorin och övningskör. Sen verkar det vara falska kort om man sak tro länken ovan.

Kristian_L
26 januari 2007 · 1 893 Inlägg

Ser inte ut att vara värt 6000:- ifall du nästan är klar med A, så är det bätre du får tummen ur i vår och tar den istället.
Ett förfalskatt körkort kan vara idé för någon som blivit av med sitt här hemma, ifall det lurar polisen i en vanlig kontroll. Åker man dit för att man kör på falskt k-kort så blir det semesterhem på statens bekostnad.

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Funux
14 mars 2007 · 1 Inlägg

hejsan har du köp ett körkort från http://www.eu-card.info/ ? isf svara här måste snacka med någon som vet lite mer om de!

linn skrev:

Geft skrev:
Läs detta!

http://www.flashback.info/showthread.php?t=314739

Här har de nog snacket om allt om just det!

Jag känner ett par som kör runt med det och de har inte stött på några problem än!
Polisen kolla och godkände, sen körde dom vidare

tack äntligen någon som förstår vad jag menar
jag hittade en sida som heter www.eu-card.info och där fyller man i en blankett och skickar in tillsammans med foto - sedan kommer ett paket på posten

Aerodynamik ...
14 mars 2007 · 7 120 Inlägg

Skulle inte köpt det, kolla aftonbladets artikel.

Rille_nilsson GTI Power
15 mars 2007 · 76 Inlägg

Är körkortet utfärdat i en stat utanför EES, gäller det inte i Sverige om innehavaren är folkbokförd i Sverige sedan mer än ett år.

Nisse! från man-power.
discokapten Kapten på disco!
15 mars 2007 · 1 729 Inlägg

Men spanien är ju som sagt med i EES, dock så pekar även jag på tråden ifrån flashback, men valet att betala 6000:- för att bli dömd för för olovlig körning/urkundsförfalskningen är ditt så jag ska väl inte yttra mig.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang