Tror inte du kommer få igenom detta då detta forum handlar om bilar och man får inte änns lägga upp sin "vardagsbil"/pendlarbil. Bara så du är med på noterna.
Tror inte du kommer få igenom detta då detta forum handlar om bilar och man får inte änns lägga upp sin "vardagsbil"/pendlarbil. Bara så du är med på noterna.
Men de klart man kan länka till bilder....
Ja, jo.. kanske, får väl se hur de går.. Men vore kul å se tycker ja!
Finns väl Mc-trådar och liknande, så varför inte en husvagnstråd skulle få vara kvar skulle jag nog inte förstå
Ägen ingen husvagn än, men planerna är att köpa en gammal hederlig SMW, 60/tidigt 70tal och seriöst renovera upp till klassiskt stuk, antingen till Amazonen eller en framtida veteranbil
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Helt rätt, det är ett bilforum.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-