Köpråd: Helt sytem, <10000:- (många frågor, batteri slutsteg m.m.)

Swiften
10 juli 2006 · 23 Inlägg

Vi kan ju inte säga va du ska köpa, de är ju dina pengar. Dessutom är jag inte opartisk när jag själv bara har alpine smile Men jag kan inte annat än rekomendera.

Senast redigerat av Swiften (10 juli 2006)

Arion
10 juli 2006 · 69 Inlägg

Jo, därför skulle jag gärna vilja ha åsikter från mer folk.

Men angående storleken på högtlarna, jag kommer ju att ha 5,25" fram, men bak? Finns det någon anledning att modda in 6,5" där?

TT-Avant
10 juli 2006 · 6 851 Inlägg

Arion skrev:
Jo, därför skulle jag gärna vilja ha åsikter från mer folk.

Men angående storleken på högtlarna, jag kommer ju att ha 5,25" fram, men bak? Finns det någon anledning att modda in 6,5" där?

Nej, tycker inte jag iaf..

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Ronnie.L
10 juli 2006 · 914 Inlägg

nej om det passar bra med 5.25 där bak så kör på det. Men jag hoppas du väljer kit system både bak och fram i så fall.
Det med slut stegen är svårt att säga bägge är ju väl etablerade företag som har bra produkter bägge 2. Fast om man ska göra en klassisk dum grej å bara gå på utseendet så skulle jag tatt kenwooden som jag anser ser bättre ut tongue

ryttersson
11 juli 2006 · 454 Inlägg

Mitt bästa tips är att köpa begagnat !!.. sjukt mkt billigare.. tyvärr så är det inte alltid garanti kvar men du kan fynda ordentligt på blocket...efersom det finns massvis med  stereogrejjer på blocket som pressar ner andrahandsvärdet

Arion
11 juli 2006 · 69 Inlägg

Håller med dig Ronnie.L

och @ Rytterson, jag har kollat där men jag hittar inget just nu. Och man orkar ju inte sitta o vänta på att varje del kommer upp där.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang