R.I.P Mitch.

FugitivE BMW Power
11 juli 2006 · 2 362 Inlägg

Nu är farsan hemma.. utan hund med sig...

BMW, bogsering med wire :/
NightCruiser
11 juli 2006 · 1 163 Inlägg

jensonnn skrev:

NightCruiser skrev:

Darkie skrev:
Ja, nu sitter man ju och smågråter lite faktiskt..

Är du inte själv om! sad

Har vart med om detta också...
3månader innan jag föddes skaffade Mamma sin första Blodhund, Rudolf, han växte jag upp med och han var genom snäll mot allt och alla.
Fick tyvärr cancer när han var 13år, han avlivades här hemma i vardagsrummet men jag kunde inte vara med, pallade det inte!
Usch, nu sitter man här och gråter när man tänker på det...

Just nu har vi 2 Blodhundar, 7år resp 8år gamla och det är inte så många år kvar nu för dom.
Och jag får min första egna hund nu nästa vecka, vill inte tänka mig den dagen han går bort!

Vet hur det känns FugitivE, och lider med dig!

Mvh Joel

inte för att vara okänslig men i vardags rummet ??????? vrfr där ?  spruta eller ??

Därför en Blodhund har en normal vikt på 65kg, därför vi ville inte stressa en redan sjuk hund med att åka till vetrinär och därför det är så mkt lugnare för en hund att få stanna i sitt hem...
Och ja, tro fan det var med spruta...



R.I.P Mitch, och ta de lugnt FugitivE!

Life goes on, Memory remains...

Mvh Joel

ErskPersk Svindåre
11 juli 2006 · 1 433 Inlägg

fyffan! pastahimlen sa du? tror ja med! käkar nog en fet lasange nu... smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
FugitivE BMW Power
11 juli 2006 · 2 362 Inlägg

ErskPersk skrev:
fyffan! pastahimlen sa du? tror ja med! käkar nog en fet lasange nu... smile

Hehe smile, det hoppas jag.

BMW, bogsering med wire :/
Gladen
11 juli 2006 · 311 Inlägg

FugitivE skrev:

Gladen skrev:

FugitivE skrev:

Jodå, han kommer nog hamna i pastahimlen wink den hunden är rent ut sagt rååå galen i pasta big_smile

heh, jo då kommer han nog att hamna där då! smile såg bilderna du hade lagt ut senast, han är lite lik våran hund faktiskt. tongue

hehe han hamnar där garanterat smile hehe är han? smile kul tongue

Jo, HON var rätt lik Mitch . smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
Dockan
12 juli 2006 · 733 Inlägg

jag måste snart o avliva min 14åring tror ja... blind, döv o senil, typ... de jobbigt e att ja inte kommer ihåg ett liv utan henne.. hon har ju alltid funnits där.. kommer ju bli tufft utan henne...

och det ÄR mänskligt att gråta... faktiskt.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
mrcelica
12 juli 2006 · 1 639 Inlägg

Kom ihåg att det inte är töntigt att gråta bara för man är kille, tvärtom !
Man mår jävligt dåligt en tid efter något sånt här, minns hur jag mådde när vi fick ta bort mina föräldrars förra hund ! Men det finns naturligtvis en hund-himmel... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
FugitivE BMW Power
12 juli 2006 · 2 362 Inlägg

mrcelica skrev:
Kom ihåg att det inte är töntigt att gråta bara för man är kille, tvärtom !
Man mår jävligt dåligt en tid efter något sånt här, minns hur jag mådde när vi fick ta bort mina föräldrars förra hund ! Men det finns naturligtvis en hund-himmel... smile

Jo såklart man fan har gråtit. Fast gör inte det direkt i ett rum där det är folk tongue gråter mer för mig själv. Var jävligt tomt i huset när man vaknade upp idag sad.

Jodå visst finns det hundhimmel smile fast han hamnade garanterat vid pasta-himlen istället big_smile

BMW, bogsering med wire :/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang