Saab 9-5 widebody projekt

Knallhattsson
16 april 2011 · 176 Inlägg

stewii skrev:

TjoppTjopp skrev:

stewii skrev:

hehe nja de blir de nog inte wink tack men ja tror ja har fått till de rätt bra asså big_smile spelar bra som satan tongue
Yeah maybe när ska du dit? tongue

åker ner på söndag är de tänkt smile

Gött! ska du köpa ny bil elr? big_smile

ah,kanske inte blir 180 hästarn som tänkt tyvärr men den ja kikat lite på nu är fullutrustad 150 hästare med allt smile

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
stewii
16 april 2011 · 318 Inlägg

TjoppTjopp skrev:

stewii skrev:

TjoppTjopp skrev:

åker ner på söndag är de tänkt smile

Gött! ska du köpa ny bil elr? big_smile

ah,kanske inte blir 180 hästarn som tänkt tyvärr men den ja kikat lite på nu är fullutrustad 150 hästare med allt smile

Härligt! smile de kommer nog bli fint big_smile

Knallhattsson
16 april 2011 · 176 Inlägg

stewii skrev:

TjoppTjopp skrev:

stewii skrev:

Gött! ska du köpa ny bil elr? big_smile

ah,kanske inte blir 180 hästarn som tänkt tyvärr men den ja kikat lite på nu är fullutrustad 150 hästare med allt smile

Härligt! smile de kommer nog bli fint big_smile

jo jag hoppas på de iaf smile

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
_DamnIt R1 driver!
16 april 2011 · 5 128 Inlägg

Bilen blev fin som tusan! Bygger du om min nu? wink

stewii
16 april 2011 · 318 Inlägg

TjoppTjopp skrev:

stewii skrev:

TjoppTjopp skrev:

ah,kanske inte blir 180 hästarn som tänkt tyvärr men den ja kikat lite på nu är fullutrustad 150 hästare med allt smile

Härligt! smile de kommer nog bli fint big_smile

jo jag hoppas på de iaf smile

Tror ja allt! big_smile

stewii
16 april 2011 · 318 Inlägg

_DamnIt skrev:
Bilen blev fin som tusan! Bygger du om min nu? wink

Tackar! big_smile de e inte helt omöjligt wink hehe

_DamnIt R1 driver!
16 april 2011 · 5 128 Inlägg

stewii skrev:

_DamnIt skrev:
Bilen blev fin som tusan! Bygger du om min nu? wink

Tackar! big_smile de e inte helt omöjligt wink hehe

Har ju en likadan, och du har gjort en galet sugen på lite lätt widebody! För du har breddat alldeles lagom! smile

stewii
16 april 2011 · 318 Inlägg

_DamnIt skrev:

stewii skrev:

_DamnIt skrev:
Bilen blev fin som tusan! Bygger du om min nu? wink

Tackar! big_smile de e inte helt omöjligt wink hehe

Har ju en likadan, och du har gjort en galet sugen på lite lätt widebody! För du har breddat alldeles lagom! smile

Hehe tack, ja är faktist riktigt nöjd själv för att vara ett första gångsbygge smile Roligt att du gillar de! big_smile

Kantchi
16 april 2011 · 5 Inlägg

Riktigt grymt jobb! Nu blev man själv sjukt sugen på en lika perfekt och lagom breddning! Har du bestämt dig ang. slangarna? Måste nog själv rösta på blåa! Ser fram emot mer bilder och mera projekt att läsa igenom! Sjukt snyggt resultat!

stewii
17 april 2011 · 318 Inlägg

Kantchi skrev:
Riktigt grymt jobb! Nu blev man själv sjukt sugen på en lika perfekt och lagom breddning! Har du bestämt dig ang. slangarna? Måste nog själv rösta på blåa! Ser fram emot mer bilder och mera projekt att läsa igenom! Sjukt snyggt resultat!

Tackar så mycket! smile Alltid lika roligt när folk gillar de man gör! big_smile De kommer nog bli blå, tror de blir snyggast wink

Kantchi
17 april 2011 · 5 Inlägg

Vad är det för slangar som du tänkt byta ut? Har du något tips på bra lackerar för metallic lack, funderar på att lacka om min, blivit så mycket stenskott... Vad blir nästa projekt på bilen? smile

stewii
17 april 2011 · 318 Inlägg

Kantchi skrev:
Vad är det för slangar som du tänkt byta ut? Har du något tips på bra lackerar för metallic lack, funderar på att lacka om min, blivit så mycket stenskott... Vad blir nästa projekt på bilen? smile

De e i stort sett alla gamla svarta tråkiga i motorn wink Lackerare menar du? Nja på rak arm så, de e bara att ringa och fråga typ smile Ja du, bra fråga tongue blir nog bara att glida runt i år big_smile

Kantchi
17 april 2011 · 5 Inlägg

Ang. instrumentpanelen, hade du en över som du kunde foliera? Isåfall vad tar du för den? smile

stewii
17 april 2011 · 318 Inlägg

Kantchi skrev:
Ang. instrumentpanelen, hade du en över som du kunde foliera? Isåfall vad tar du för den? smile

Har tyvärr ingen över just nu, men ja ska se om ja kan få tag på en ifall du vill, vet inte riktigt, men kan kolla lite vad de kosta och så med kolfibern smile

Kantchi
17 april 2011 · 5 Inlägg

Det vore kanon! Bara skicka ett pm när du vet ett estimate! smile igen, grymt bra arbete med breddningen!

stewii
17 april 2011 · 318 Inlägg

Kantchi skrev:
Det vore kanon! Bara skicka ett pm när du vet ett estimate! smile igen, grymt bra arbete med breddningen!

De gör ja smile Har lite ont om tid just nu men ska försöka hinna med iaf smile Tack smile

tomten71
27 april 2011 · 43 Inlägg

Fan hur har jag kunna missat detta , nu får du visa den någon helg johan så man får se breddningen live.

stewii
30 april 2011 · 318 Inlägg

tomten71 skrev:
Fan hur har jag kunna missat detta , nu får du visa den någon helg johan så man får se breddningen live.

Hehe de vet ja inte wink den rullar ute på gatorna nu iaf wink När får du klar din då? är grymt sugen på att se den big_smile

robinlarsson
5 maj 2011 · 14 Inlägg

fan va bra de blir!! e jäkligt sugen på att se ljudbygget sen smile
/Robin

Saab 900 cab "INSANE" (1995)
Saab 9-5 "superior edition" (2000)
Saab 9-3 ss 2,0T "AVENGER" (2002)
stewii
6 maj 2011 · 318 Inlägg

robinlarsson skrev:
fan va bra de blir!! e jäkligt sugen på att se ljudbygget sen smile
/Robin

Tack! ska försöka lägga upp lite bilder nu när den blivit klar smile hehe de har inte hunnit bli så mycket ljudbygge mer än bytta högtalare i dörrarna och så tongue Men de kommer snart, hoppas ja wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang