Julpyntet tar över..

Virrson
6 december 2010 · 138 Inlägg

Har åkt förbi hur många bilar som helst idag, alla med en liten julgran som blinkar eller en tomte som står på instrumentpanelen.

Min fråga till er, pyntar ni även era bilar till jul? och om, hur tänker ni då?

Senast redigerat av Virrson (6 december 2010)

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.
granadadr
6 december 2010 · 7 300 Inlägg

Virrson skrev:
Har åkt förbi hur många bilar som helst idag, alla med en liten julgran som blinkar eller en tomte som står på instrumentpanelen. Min fråga till er, pyntar ni även era bilar till jul? och om, hur tänker ni då?

NEJ pga av att det bara är irriterande ljus,, blir nog irriterad av blinkande lampor i panelen cool

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Slash Saabifierad
6 december 2010 · 2 026 Inlägg

Känns fånigt så jag avstår tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Navkapsel
6 december 2010 · 4 637 Inlägg

En gran med lampor i olika färger hade jag på ena sidan i framrutan en gång. Störde inte men blev mysigt och snyggt. Enda pyntet jag skulle kunna tänka mig igen.

Navkapsel
6 december 2010 · 4 637 Inlägg

jocke_gronberg skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=2019713

Ta bort länken tack, visst en del kul information i den tråden men sär skrivningen i rubriken...

Virrson
6 december 2010 · 138 Inlägg

granadadr skrev:

Virrson skrev:
Har åkt förbi hur många bilar som helst idag, alla med en liten julgran som blinkar eller en tomte som står på instrumentpanelen. Min fråga till er, pyntar ni även era bilar till jul? och om, hur tänker ni då?

NEJ pga av att det bara är irriterande ljus,, blir nog irriterad av blinkande lampor i panelen cool

Haha ja men precis, vem blir inte irriterad utav ett jäkla flipperspel där framme wink

Men har verkligen märkt hur detta har ökat, allt fler kör med en liten gran i rutan.. eller så är det bara jag som kollat efter det mer?

Senast redigerat av Virrson (6 december 2010)

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.
worlax
6 december 2010 · 280 Inlägg

Du är inte ensam, tycker också det har ökat!

RoobsteR R som i Robban....
6 december 2010 · 122 Inlägg

klart man har en liten gran i rutan! blir ju så mysigt, dock har jag en med "vita" lampor och fast sken så att det inte blir så störande tongue

Volvo V70 2.4D "Mette" (2008)
Virrson
6 december 2010 · 138 Inlägg

RoobsteR skrev:
klart man har en liten gran i rutan! blir ju så mysigt, dock har jag en med "vita" lampor och fast sken så att det inte blir så störande tongue

Haha, nja smaken är som baken, men vart köpte du den då?

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.
RoobsteR R som i Robban....
6 december 2010 · 122 Inlägg

Virrson skrev:

RoobsteR skrev:
klart man har en liten gran i rutan! blir ju så mysigt, dock har jag en med "vita" lampor och fast sken så att det inte blir så störande tongue

Haha, nja smaken är som baken, men vart köpte du den då?

haha och tur är det smile hmm tror det var Jula eller feltema om jag inte minns fel tongue

Volvo V70 2.4D "Mette" (2008)
IceEyes Varningar: För många..
6 december 2010 · 2 552 Inlägg

Avskyr julen och julpynt i allmänhet så att dekorera bilen finns inte på kartan.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
loow Jävel
6 december 2010 · 2 018 Inlägg

Gillar inte heller julen, men i min vinter-240 sitter de en lysande julgran i framrutan smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
Iam2fast4U
6 december 2010 · 1 534 Inlägg

Jag hade en julgran från citygross på taket på volvon förra veckan men jag tog bort den för jag kände mig uttittad

BMW E34 "538" (1990)
te_wik Forummoderator
6 december 2010 · 12 813 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

jocke_gronberg skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=2019713

Ta bort länken tack, visst en del kul information i den tråden men sär skrivningen i rubriken...

Nu blev ju ändå länken kvar när du "quotade" den tongue

Sen... Sär skrivning?? Man ska inte gnälla på andra om man inte är bättre själv tongue



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Gathor
6 december 2010 · 150 Inlägg

Skapade en tråd om julpynt i bilen fast den dog tror jag tongue MEN vart kan man hitta en najs julgran tillbilen? Förutom biltemas, julas och rustas fula tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang