Redan köpt, köpte det typ 2002 från en webshop i usa, ingen i sverige sålde de...
UpdateSå där ja... fick sitta och klura på en lösning på hur jag skulle montera 4st balaster i mitt motorutrymme och ändå få det att se hyffsat bra ut. Lösningen som jag kommit på är att ta bort det gammla insuget och ersätta det med ett nyare bättre och mindre insug. Jag beställde just ett AEM short air intake system från en shop i usa, cromad look. Tråkig nhet är att jag blev av med mitt jobb igår så nu är det daggs att hitta ett nytt fint bättre jobb men det borde inte vara så svårt. Eftersom jag inte har kunnat göra någe med bilen pga att jag inte hafft plats i motorutrymmet så har jag inga smarriga bilder att dela med mig ännu, ni får nog räkna med ca 2 veckor till innan roliga saker börja hända.
Ja det var väll det jag kunde dela med mig just nu av

(fan så många bollar i lufen jag har

svårt att komma ihåg allt ju.)
Update2Men woppi dooo, fick just ett mail om att frakten inte var correkt och att dom nu vela ha 125 dollar för skiten i frakt... njaa... PASS, fick söka som en dåre innan jag hitta en vettig bra site där jag kunde få tag på insuget, 127+40 dollar går det på, + momsen, kommer väll kosta ca 1500 totalt, så först nu är det beställt.. suck, nå ja...
Update3Va fint, fick idag mailet om att insuget var påväg

Idag har jag spenderat säkert 3-4 timmar på att rita om mina photoshp iconer i coreldraw och resultatet blev helt strålande, skarpheten är exakt! Medans jag nu väntar på att insuget ska komma så ska jag nog planera och focusera tiden på mittpanelen i bilen, eftersom jag beställde fel typ av tryckknappar så blir jag tvungen att beställa nya knappar vilket jag har för avsikt att göra efter denna update. Just nu har jag 2st liggandes utblås åvanför min sterio, jag behöver hitta 2st vågräta utblås och det kommer med all säkerhet ta en massa tid men intresant dock

Efter jag beställt knappparna så ska jag börja arbeta på hur layouten ska se ut. Ja det är väll det som hänt idag, synd att ingen skriver nån kommentar
Update4Design och funktion på mittpanelen är nu i full fräs.