Idag så tänkte jag fixa grillen på bilen men när jag väl tagit lös den och inspekterat den så insåg jag att den inte gick att rädda så lätt, de tidigare ägarna hade varit å sågat och jävlats med den så den såg fan förjävlig ut. Istället för att repa den så beställer jag en ny från min favorit butik som har det mästa, eBay

kostar bara dryg 300kr totalt, kanske otroligt att dom säljer en hel grill för bara fjuttiga $10, det är ju bara 80 kr, i sverige skulle det kosta minst 500-600 har jag en känsla av
Update11:00 - Skit, dom hade inte kablarna hemma men om jag har lite tur så ska jag ha dem i morgon.
Update15:45 - Så där ja, nu har man gjort ingående undersökningar om vad jag lär behöva för att klä om bilen invändigt, jag har även kollat upp vad jag ska andvända för att forma om stolarna.
Konstläder - 209kr/m (140cm bred)
Konstmocka - 900kr/m (140cm bred) (internet butik)
Konstmocka - 400-500kr/m (140cm bred) (lokal butik)
Skumbacking - 125/m (150cm bred)
Lim - 250-300kr/L
Möbel sytråd
Hårt skumgummi liknande matrial.
mmm, det är så det ser ut. Fraga mig i fall det är nånting nu undrar över eller vill påpeka så jag inte gör någe galet.
Update22:27 - Hitta en underbara sida där dom sålde bodykit saker och jag blanda ihop en jävla snyggt kit som jag vela beställa men dom jävlarna säljer inte utomlands, skit usa

hela kittet skulle ha kostat 1101.25 USD = 7687.46 SEK inkl frak och moms

, det får man knappt en front för här i Sverige! suck, nåja, ska försöka deala med de jävlarna i alla fall
Update00:01 - MEN JAAAAAA, de jävlarna gick med på att skicka mig mitt custom kjolpaket, lösningen var att jag blir tvungen att betala på ett annat sätt. Så här skrev dom...
Ok, here is what we can do. You can send the money via Money Order, Check, or Wire Transfer. You choose, then we can send to you.
Antar att det är "säkert" att visa vad jag har i görningen... (priserna/texten är inte orginal, lekte i photoshop lite ^_^)
![http://img224.imageshack.us/img224/6171/avgduraflexrearbumperep5.jpg]()
![http://img68.imageshack.us/img68/4110/m3sideskirtsla7.jpg]()
Update15:03 - Omg, jag har bara för skönt flyt på detta nu, kablarna har kommit så jag ska instalera allt nu där framme. Sen har jag fått lite jobberbjudanden som kommer ge mig en hyfsad ekonomi några dagar framöver, ja allt ler mot mig just nu

Blir update senare idag när bilen är klar.