Bmw E30 Touring M3 Turbo

JHedman
18 december 2010 ·

Eleanor-Mannen skrev:

JHedman skrev:

Eleanor-Mannen skrev:
Ser ganska rostfri ut? smile

aa det är inte mkt alls så det är riktigt skönt smile

Jag ahr funderat på att införskaffa en e30 fast coupe att göra ve som förstabil, men nu e man sugen på en touring på grund av att jag såg detta, hehe tongue Lixom, hur ofta väntar folk sig att en touring går som ett skott? smile

kul att höra smile alla e30 går att få grymt snygga tycker jag smile jag har fastnat mer på touringen fast m3an går inte att slå smile min röda tycker jag går riktigt bra för att ha 170hk smile så jag rekommenderar helt klart en e30 smile

FKnutsson
18 december 2010 · 1 051 Inlägg

Åkte ju med zakademus 327 kic här på forumet, ha rvideo på min profil tongue De var så jag fick tycke för e30, en sänkt och väldigt clean och liksom bra skick så e touring nog en av de fataste smile

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
JHedman
18 december 2010 ·

Eleanor-Mannen skrev:
Åkte ju med zakademus 327 kic här på forumet, ha rvideo på min profil tongue De var så jag fick tycke för e30, en sänkt och väldigt clean och liksom bra skick så e touring nog en av de fataste smile

aa den är riktigt ball smile jo hoppas att hittar någon fin smile

JHedman
22 december 2010 ·

Skrapningen på underredet är istort sätt klart bara lite slipning kvar smile Tycker att det har fått hyfsat fort för den tiden jag har hållit på med det , med det är så j*vla tråkigt..

http://www.gatbilar.se/cars/627/3/4d11ed149542d.jpg
Polaren (street-m) har hjälpt mig att slippa en del. Tack för hjälpen smile

http://www.gatbilar.se/cars/964/3/4d11e9c8294c9.jpg
Längtar till den börjar se ut så här big_smile

FKnutsson
22 december 2010 · 1 051 Inlägg

Blir de m-bredning på din touring?? tongue Skrapa underred är inte det roligaste, men man sak bara tänka, så fort de är klart så slipper man de wink Du jobbar hårt och bra, fortsätt så smile

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
JHedman
22 december 2010 ·

Eleanor-Mannen skrev:
Blir de m-bredning på din touring?? tongue Skrapa underred är inte det roligaste, men man sak bara tänka, så fort de är klart så slipper man de wink Du jobbar hårt och bra, fortsätt så smile

Japp det är tänkt så iaf smile nää det var inte så farligt i början men när man hade kommit en bit så blev det bara tråkigare och tråkigare tongue det tackar man för smile

JHedman
31 december 2010 ·

Igår var jag och hämtade min Grupp H bur från Guss. Nu gäller det bara att fatta vart alla rörbitar ska vara smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/113577/1034569_atmmdx.jpg

Freeskier
1 januari 2011 · 1 Inlägg

Ser ut som ett lovande projekt smile ballt att den ska bli m3 breddad ! kommer följas smile

FKnutsson
1 januari 2011 · 1 051 Inlägg

Såg en e30 touring med m3 bredning på, var riktigt snyggt, vem bryr sig om en coupe när man kan ha touring "m3" wink

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
JHedman
1 januari 2011 ·

Freeskier skrev:
Ser ut som ett lovande projekt smile ballt att den ska bli m3 breddad ! kommer följas smile

Tackar smile jo det är inte så många som har det smile

Eleanor-Mannen skrev:
Såg en e30 touring med m3 bredning på, var riktigt snyggt, vem bryr sig om en coupe när man kan ha touring "m3" wink

Precis smile aa dom är riktigt snygga med m3 breddning smile

JHedman
3 januari 2011 ·

Tog bort takluckan idag och provmonterade en del av buren idag smile

https://www1.garaget.org/archive/114/113577/195666/195666-2167675.jpg

tänkte ta hem svetsen någon dag här i veckan så att jag kan börja bygga ihop buren smile

FKnutsson
3 januari 2011 · 1 051 Inlägg

Angående m3 kitet, sak du behålla bakdörrarna? smile Och med tanke på att de är en touring ska där vara baksäten? wink

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
JHedman
3 januari 2011 ·

Eleanor-Mannen skrev:
Angående m3 kitet, sak du behålla bakdörrarna? smile Och med tanke på att de är en touring ska där vara baksäten? wink

Bakdörrarna ska vara kvar smile nej det ska i bur i den så det kommer inte få plats smile

Vec
4 januari 2011 · 69 Inlägg

ser riktigt fint ut kommer följas. och bilen ser ut att klarat sig bra från rost vilket är skönt tongue

Saab 9-5 Vector "Vector" (2005)
FKnutsson
4 januari 2011 · 1 051 Inlägg

JHedman skrev:

Eleanor-Mannen skrev:
Angående m3 kitet, sak du behålla bakdörrarna? smile Och med tanke på att de är en touring ska där vara baksäten? wink

Bakdörrarna ska vara kvar smile nej det ska i bur i den så det kommer inte få plats smile

Fan då kanske man itne kan tiga skjuss roll lol

Toyota Supra Ma70 "2JZ GT45" (1990)
JHedman
4 januari 2011 ·

Vec skrev:
ser riktigt fint ut kommer följas. och bilen ser ut att klarat sig bra från rost vilket är skönt tongue

aa den har klarat sig riktigt bra bara några små ställen som ska fixas men inge jobbigt smile

Eleanor-Mannen skrev:

JHedman skrev:

Eleanor-Mannen skrev:
Angående m3 kitet, sak du behålla bakdörrarna? smile Och med tanke på att de är en touring ska där vara baksäten? wink

Bakdörrarna ska vara kvar smile nej det ska i bur i den så det kommer inte få plats smile

Fan då kanske man itne kan tiga skjuss roll lol

Haha smile Du får göra det när högerstolen är ledig tongue

Slopestyle
4 januari 2011 · 5 Inlägg

Nu börjar det hända lite trevliga saker big_smile

JHedman
4 januari 2011 ·

Slopestyle skrev:
Nu börjar det hända lite trevliga saker big_smile

Jo ska nog börja med svetsningen någon gång i veckan smile

Slopestyle
5 januari 2011 · 5 Inlägg

JHedman skrev:

Slopestyle skrev:
Nu börjar det hända lite trevliga saker big_smile

Jo ska nog börja med svetsningen någon gång i veckan smile

okej ska den bli fast svetsad eller ska den gå att ta ur?

JHedman
5 januari 2011 ·

Slopestyle skrev:

JHedman skrev:

Slopestyle skrev:
Nu börjar det hända lite trevliga saker big_smile

Jo ska nog börja med svetsningen någon gång i veckan smile

okej ska den bli fast svetsad eller ska den gå att ta ur?

hela buren ska bli ihop svetsad men den ska vara bultad i karossen tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang