Rök backom sterion :( i min volvo 740 gl -88

Xsiba
16 december 2010 · 39 Inlägg

i dag när jag var ute och körde så började de ryka bakom sterion i bilen och när jag hade plockat bort den så hade en kabel bränt sönder och de var en gul kabbel som sitter där inne mellan ratten och sterion och vet fan inte vad de är för sladd och hur den kunde bränas så de började ryka som fan nån som varit med om samma sak eller vet vad de kan varit... jag har en volvo 740 gl -88

pierreNilsson
17 december 2010 · 20 Inlägg

Det är garanterat en plus kabel till cigguttaget! Har en likadan och eftersom jag inte är alls haj på Elektronik så har jag hjälp av en polare som går el programet och fixar med massa grejer till bilar så sa han det till mig att antingen kopplar du in uttaget eller tejpar eller så bränner du upp bilen din! smile

Xsiba
17 december 2010 · 39 Inlägg

pierreNilsson skrev:
Det är garanterat en plus kabel till cigguttaget! Har en likadan och eftersom jag inte är alls haj på Elektronik så har jag hjälp av en polare som går el programet och fixar med massa grejer till bilar så sa han det till mig att antingen kopplar du in uttaget eller tejpar eller så bränner du upp bilen din! smile

jo en plus kabbel är de hehe... kan nästan tänka mig att de är cigguttaget... men nu har jag klippt bort den sladden och tejpat där jag klippte av den... men fan då kan de ej vara uttaget för den funkar jätte bra för ladda min mobil där :S men får ta och kolla igen sen....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang