Inför Örebroträffen "Volvoträff" 18 Juni 2011

Lindh
14 juni 2011 · 1 064 Inlägg

Iridium-Daniel skrev:
Är de bara att köra mot Ånnaboda? Så ser man de? Finns de GDS hall i närheten för tvättning?

/Daniel

Vettetusan vart närmsta GDS finns tyvärr men för att hitta dit kan du kolla:
http://www.orebrotraffarna.se/vagguide.php

//Lindh

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
Magnus_KZU Blixtjägare
15 juni 2011 · 66 Inlägg

Iridium-Daniel skrev:
Är de bara att köra mot Ånnaboda? Så ser man de? Finns de GDS hall i närheten för tvättning?

/Daniel

GDS har du i Örebro o OK Q8 som ligger i närheten av Scandic, Västhagagatan 7 sen åker du till Swampen smile
Tror att du har en vid Swampen, Statoil

Utfart mot Kilsbergen sker vid Scandic avfarten från E20

T5-Dragon
15 juni 2011 ·

ingen som kan svara på hur länge det håller på????

Magnus_KZU Blixtjägare
15 juni 2011 · 66 Inlägg

kan väl tro att det håller på till 16.00, har för mig detta det året jag var där

kenny_crx
15 juni 2011 · 836 Inlägg

Man borde göra som många volvo förare gör på andra träffar som jdm eller tysk träffar! glida in med skylinen mitt bland alla bilar och stå och burna satan!

Honda CRX "Sparkles" (1988)
MarianaMill
15 juni 2011 · 211 Inlägg

T5-Dragon skrev:
ingen som kan svara på hur länge det håller på????

Hej!

Som längst till 17.00 pokalutdelningen ska börja ca kl 16.30, om det blir sämre väder kan det tidigareläggas något.

Välkomna

Mvh
Mariana

770_EVOLVE GREASEMONKEY
16 juni 2011 · 822 Inlägg

kenny_crx skrev:
Man borde göra som många volvo förare gör på andra träffar som jdm eller tysk träffar! glida in med skylinen mitt bland alla bilar och stå och burna satan!

Detta är väl ett ganska allmänt fenomen, dock så är Volvo bilar överrepresenterade i Sverige ..

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
volvofidde
16 juni 2011 · 77 Inlägg

kenny_crx skrev:
Man borde göra som många volvo förare gör på andra träffar som jdm eller tysk träffar! glida in med skylinen mitt bland alla bilar och stå och burna satan!

Ja den kanske går loss på gräsmattan.. wink

Skämt åsido, vet precis hur det är. Kör Volvo själv, men inte beter jag mig som ett nöt som sladdar runt andras bilar. Kan bli stenskott rätt lätt och vad händer om dem tappar kontrollen..? Men nu ska vi inte förstöra denna tråden med annat skitsnack...

....föööör snart smäller det, har tagit ledigt idag för att fixa lite med bilen tills lördag smile Ser fram emot en utav årets bästa träffar!

Volvo 940 Turbo "S90R" (1995)
peter.w
17 juni 2011 · 203 Inlägg

Ja tur har man ju inte blev på backad i kväll höger fram dörr intryckt.. Känns förjäkligt när bilen va hyffsat klar inför träffen.
Men men jag ger inte upp får komma med bucklig dörr ändå det är trotts allt gemenskapen som är viktigast..

Den som har mest prylar när han dör vinner
Volvo V70R AWD "KEEP R" (2004)
EighttoN
17 juni 2011 · 83 Inlägg

Kommer nog med s70n på 500 hk:) Kanske nån som blir sugen o köpa den där hehehe:)

Volvo V70 "Fas2" (2009)
_perra_
17 juni 2011 · 23 Inlägg

Ja kommer dit med 850in:) ska bli kul:)

Volvo 850R "TM racing" (1996)
Hilmer
17 juni 2011 · 1 789 Inlägg

Funderar starkt på att närvara, tänkte åka upp med "originalaren" (240) men får väl se hur det går, ska besiktiga nu 17:30 och innan dess ska jag hämta ut den nya kylaren på posten. Hoppas bara att det är rätt kylare denna gång.
Annars får man köra med 855an istället.

Wiechert tysk.
17 juni 2011 · 592 Inlägg

Jag kommer med 945an och bjuder på en demospelning!

Volkswagen Golf "dropfden" (1999)
MarianaMill
17 juni 2011 · 211 Inlägg

peter.w skrev:
Ja tur har man ju inte blev på backad i kväll höger fram dörr intryckt.. Känns förjäkligt när bilen va hyffsat klar inför träffen.
Men men jag ger inte upp får komma med bucklig dörr ändå det är trotts allt gemenskapen som är viktigast..

Vilken härlig inställning du har, mycket välkommen..

Sedan vill jag skriva i samma inlägg här att Ni som fått info om att vi skulle ha träffen på planen ovanför,
det blev inställt pga att cykelklubben ställde in sitt, så vi kör nedre planen enligt kommunen ska vi vara där, som de sista 5 årena.

Välkomna
Mvh
Mariana

olivernilsson Den med lägst bil vinner
17 juni 2011 · 617 Inlägg

kommer inte,tyvärr mitt oljetråg gick nyss sönder

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
TEASER Svetsare
17 juni 2011 · 828 Inlägg

olivernilsson skrev:
kommer inte,tyvärr mitt oljetråg gick nyss sönder

men hurredu oliver hur kör du egentligen hehe , bara o laga o sen åka smile

Angry Drift Team
olivernilsson Den med lägst bil vinner
17 juni 2011 · 617 Inlägg

ska laga imorgon, men kommer inte hinna till träffen. blir till att korka upp istället.

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
Wiechert tysk.
17 juni 2011 · 592 Inlägg

Finns det möjlighet till tvätt eller skall jag leta upp nått ställe i Örebro att tvätta på imorgon bitti? smile

Volkswagen Golf "dropfden" (1999)
MarianaMill
17 juni 2011 · 211 Inlägg

Wiechert skrev:
Finns det möjlighet till tvätt eller skall jag leta upp nått ställe i Örebro att tvätta på imorgon bitti? smile

Hej!

Det finns möjlighet för lättare tvätt på plats.

Välkomna
Mvh
Mariana

LHultman Born to be brave
18 juni 2011 · 103 Inlägg

Skippar Mantorp och kommer till Ånnaboda istället. Är det lugnt om man kommer senare än 12:00 om man vill ställa ut, eller måste man vara där innan ? smile

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang