Angående: Karavan från karlstad till Elmia lördagen den 23 april

Nixzic Xenon is the shit
22 mars 2011 · 98 Inlägg

vet inte exakt va klockan kan bli, men de kan bli nångång mellan 11 - 12 tror ja, smile

sachman Arn Racing
22 mars 2011 · 383 Inlägg

Okey om man säger att man samlas på Biltema i Skövde klockan 11 så borde det inte vara för sent iaf?
Biltema (Stallsiken) det ligger lägligt utmed en väg genom Skövde så man behöver inte trixa inne i stan så mycket:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
MrJansson92
24 mars 2011 · 536 Inlägg

någon som är intresserad av en karavan på fredagen också? smile

Toyota Auris Touring Sports Hybrid "Miljöpartietsstödfordon" (2015)
MrJansson92
24 mars 2011 · 536 Inlägg

okej, synd sad

Toyota Auris Touring Sports Hybrid "Miljöpartietsstödfordon" (2015)
Knallhattsson
25 mars 2011 · 176 Inlägg

sachman skrev:
Okey om man säger att man samlas på Biltema i Skövde klockan 11 så borde det inte vara för sent iaf?
Biltema (Stallsiken) det ligger lägligt utmed en väg genom Skövde så man behöver inte trixa inne i stan så mycket:)

eller volvos parkering vid f-porten? powertrain alltså smile
om det blir många bilar wink

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
sachman Arn Racing
25 mars 2011 · 383 Inlägg

TjoppTjopp skrev:

sachman skrev:
Okey om man säger att man samlas på Biltema i Skövde klockan 11 så borde det inte vara för sent iaf?
Biltema (Stallsiken) det ligger lägligt utmed en väg genom Skövde så man behöver inte trixa inne i stan så mycket:)

eller volvos parkering vid f-porten? powertrain alltså smile
om det blir många bilar wink

Har faktiskt aldrig vart (vad jag kan minnas) Träffar där så har inte kolla på parkeringen riktigt.. (pinsamt) haha

Doc blir det mer snörande inne i stan för er och Biltema har aldrig blivit fullt förut:) Plats finns det gott om.. men självklart får ni bestämma helt o hållet vart ni vill möta oss:)

Jag kanske får förhinder pga Jobb att åka med men kan självklart lägga upp en tråd och sprida ut ang samlingen häromkring:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Knallhattsson
25 mars 2011 · 176 Inlägg

sachman skrev:

TjoppTjopp skrev:

sachman skrev:
Okey om man säger att man samlas på Biltema i Skövde klockan 11 så borde det inte vara för sent iaf?
Biltema (Stallsiken) det ligger lägligt utmed en väg genom Skövde så man behöver inte trixa inne i stan så mycket:)

eller volvos parkering vid f-porten? powertrain alltså smile
om det blir många bilar wink

Har faktiskt aldrig vart (vad jag kan minnas) Träffar där så har inte kolla på parkeringen riktigt.. (pinsamt) haha

Doc blir det mer snörande inne i stan för er och Biltema har aldrig blivit fullt förut:) Plats finns det gott om.. men självklart får ni bestämma helt o hållet vart ni vill möta oss:)

Jag kanske får förhinder pga Jobb att åka med men kan självklart lägga upp en tråd och sprida ut ang samlingen häromkring:)

har varit där på jobb nämligen och den parkeringen är stor wink ligger ut från rondellen mot jönköping till precis bredvid regementet smile

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
sachman Arn Racing
26 mars 2011 · 383 Inlägg

TjoppTjopp skrev:

sachman skrev:

TjoppTjopp skrev:

eller volvos parkering vid f-porten? powertrain alltså smile
om det blir många bilar wink

Har faktiskt aldrig vart (vad jag kan minnas) Träffar där så har inte kolla på parkeringen riktigt.. (pinsamt) haha

Doc blir det mer snörande inne i stan för er och Biltema har aldrig blivit fullt förut:) Plats finns det gott om.. men självklart får ni bestämma helt o hållet vart ni vill möta oss:)

Jag kanske får förhinder pga Jobb att åka med men kan självklart lägga upp en tråd och sprida ut ang samlingen häromkring:)

har varit där på jobb nämligen och den parkeringen är stor wink ligger ut från rondellen mot jönköping till precis bredvid regementet smile

Okey.. ah jag fattar vart du menar nu:) Det kanske skulle passa bättre:)
Säg bara till så lägger jag upp en karavan tråd från Västra Götaland med:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
grymmebulten
29 mars 2011 · 56 Inlägg

jag hakar på i skövde vi statiol i ryd där! vilken tid på ett ca?

sachman Arn Racing
31 mars 2011 · 383 Inlägg

Blir det inte trångt vid statoil?smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
sachman Arn Racing
6 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:
Hur går de nu då ? vilka ska med ?

Ändra till Biltema i skövde (eller annan parkering som är större en Statoil) Så garanterar jag ett gäng härifrån Skövde:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
MrJansson92
6 april 2011 · 536 Inlägg

ingen här som är sugen på att åka karavan från karlstad ner till jönköping på långfredagen? ska möta upp massa andra bilar i skövde vid biltema kvart i 10 =P bara att höra av er om ni är intresserade, finns även en tråd om det så skriv gärna i den med isf^^

Toyota Auris Touring Sports Hybrid "Miljöpartietsstödfordon" (2015)
sachman Arn Racing
6 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:

sachman skrev:

Evsan89 skrev:
Hur går de nu då ? vilka ska med ?

Ändra till Biltema i skövde (eller annan parkering som är större en Statoil) Så garanterar jag ett gäng härifrån Skövde:)

Ska prata med min Sambo, men nog inga problem. vi vill ju vara många ;P

En "kimizan " här på garaget skrev till mig.. är det en av er som jag kan ha som kontakt person eller liknande?smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
sachman Arn Racing
6 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:

sachman skrev:

Evsan89 skrev:

Ska prata med min Sambo, men nog inga problem. vi vill ju vara många ;P

En "kimizan " här på garaget skrev till mig.. är det en av er som jag kan ha som kontakt person eller liknande?smile

Ja de tror jag nog tongue Vi ska ju styra karavanen från karlstad ihop med karlstad street meet så de är väl smidigt smile

Okey men då kikar vi på det med han dåbig_smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
sachman Arn Racing
7 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:

sachman skrev:

Evsan89 skrev:

Ja de tror jag nog tongue Vi ska ju styra karavanen från karlstad ihop med karlstad street meet så de är väl smidigt smile

Okey men då kikar vi på det med han dåbig_smile

hehe, pratar med niklas nu så vi tar biltema ist om de blir bättre för er smile

Japp det blir det absolut:) skulle villja veta en "som tidigast / som senast tid" ni är här med smile Så det går att dra ihop lite folk:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
sachman Arn Racing
7 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:

sachman skrev:

Evsan89 skrev:

hehe, pratar med niklas nu så vi tar biltema ist om de blir bättre för er smile

Japp det blir det absolut:) skulle villja veta en "som tidigast / som senast tid" ni är här med smile Så det går att dra ihop lite folk:)

Ja visst-. ber niklas kika på de sen..  smile
Men bara så du vet. vi har lek å race förbud i karavanen. man håller ledet så bra de går och vi vill inte ha några skador eller polis efter oss smile

Självklart smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
JoXter
8 april 2011 · 492 Inlägg

sachman skrev:
Blir det inte trångt vid statoil?smile

Det får jag nog hålla med om att de kan bli.. satoils parkering i skövde är inte direkt stor
och ska vi försöka ha så stor karavan som möjligt rimmar inte de speciellt bra med statoil i skövde

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
sachman Arn Racing
8 april 2011 · 383 Inlägg

JoXter skrev:

sachman skrev:
Blir det inte trångt vid statoil?smile

Det får jag nog hålla med om att de kan bli.. satoils parkering i skövde är inte direkt stor
och ska vi försöka ha så stor karavan som möjligt rimmar inte de speciellt bra med statoil i skövde

Jag tycker att Biltema rimmar alldeles utmärkt:d

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
JoXter
8 april 2011 · 492 Inlägg

sachman skrev:

JoXter skrev:

sachman skrev:
Blir det inte trångt vid statoil?smile

Det får jag nog hålla med om att de kan bli.. satoils parkering i skövde är inte direkt stor
och ska vi försöka ha så stor karavan som möjligt rimmar inte de speciellt bra med statoil i skövde

Jag tycker att Biltema rimmar alldeles utmärkt:d

Ja det är mycket bättre som de står ovan smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
sachman Arn Racing
8 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:
Biltemas parkering får de bli smile

Grymt då ska jag söka igenom Skaraborg efter bilintresserade wink TAGGA Elmia:D

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang