Ska INTE bli Pappa!!

Katten
20 juli 2006 · 72 Inlägg

Va kul.... Härligt... Ett stort grattis o lycka till....

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
colt czt "Transporter"
20 juli 2006 · 45 Inlägg

Tja!!!Grattis Grattis till er!!!!Mvh Danne

"Kör Aeron och Honda cbr 600F"
Evildream Scania arbetare
21 juli 2006 · 364 Inlägg

Goffen skrev:
Om vi säger såhär jag har en Passat kombi som är "större" än din och när barnvagn och allt är lastat får jag inte plats med bagagerumsmattan ens utan den får jag lämna hemma....... wink

Du får väll köpa en lätt och smidig takbox när ni ska iväg..

Audiholic!
astrakalle VVS-Montör
21 juli 2006 · 231 Inlägg

Gloremir skrev:
jaha igår så fick jag veta att tjejen är gravid... är hur lycklig som helst smile
vi har ju försökt skaffa barn i 8 månader nu och sen kom glädje beskedet igår att hon då var gravid... SÅ UNDERBART...


ha det så bra allihoppa

GRATTIS! Jag ska mä bli pappa! Den kommer den 2oktober är det uträknat till! Känns häftigt som fan samtidigt som det är lite skrämmande... Därför fick jag mä skaffa en kombi! Har ju hund mä....så det kommer bli lite trångt i skuffen! Delad plats med barnvagn och hund! Baslåda och sånt kan man glömma för tillfället! Lycka till!

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
BERNI
21 juli 2006 · 252 Inlägg

grattis grattis till er båda!!!

Got vtec?
Honda S2000 "Den röda." (2003)
Gloremir hmmmm
21 juli 2006 · 1 094 Inlägg

astra_gsi_kalle:

ja då får man gratulera till dig med då. bebisen för mig kommer ju inte föräns i mars. var på gyn idag o titta med ultraljud. fan så häftigt. o glad vart man smile

till alla andra:

Tackar för alla vänliga ord

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Japs-Jens
21 juli 2006 · 1 503 Inlägg

Grattis till er båda!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Gloremir hmmmm
31 juli 2006 · 1 094 Inlägg

Måste tyvär medela att jag inte blir pappa. tjejen fick missfall inatt o livet känns jävligt surt just nu. hade ju försökt i 8 månader o nu inatt så gick allt åt helvete..... känns ju inge vidare o sitta på jobbet idag när tjejen är hemma.... o alla på jobbet har semester elelr äe sjuka så man sitetr själv här o ugglar... men ha en bra dag alla

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
PG81
31 juli 2006 · 131 Inlägg

Beklagar verkligen, vet förstås inte hur de känns men lider med er. Blev sj pappa i feb så ja vet hur närvösa de första mån på graviditeten var... Låt inte detta trycka ner er utan bara se framåt så ska ni se de kommer bli jättebra... / Peter

EyeLighter
31 juli 2006 · 381 Inlägg

Usch shit va trist! Beklagar verkligen. Inte alls skoj när sånt händer. Tyvärr kan ja själv inte sätta mig in i din situation men jag kan tänka mig att de e jävligt svårt de där. Men de e bara att försöka leva vidare.

Gloremir hmmmm
31 juli 2006 · 1 094 Inlägg

mjo vi har ju bestämt oss att försöka igen så. vi vill verkligen ha ett barn.. inte för sakens skull utan för att vi älskar varandra o vi vill bilda familj smile så vi lugnar oss någon månad så att tjejen får tillbaka sin "balans" i kroppen så får vi se vad som händer sen...

sen blir det ju mkt med o söka nytt jobb nu för nu är vi båda så trötta på denna stad.. så om ni vet nån bra stad (inte för stor) som det finns jobb i så ge tips smile

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
31 juli 2006 · 1 660 Inlägg

Hmm, va trisst!
Det är mysigt med de små, och jag hoppas verkligen att ni kommer att få det att funka snart..
*farssa fr.o.m 060314*

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
31 juli 2006 · 1 781 Inlägg

usch.. sad hemskt när sådant händer.. jag själv kan inte sätta mig in i eras situation men jag är verkligen ledsen över det som hänt! hoppas på det bästa för er i framtiden och då får du se till å skaffa en Audi RS6;)

Team Insane Racing
THEBADGUY Gorgilus addictus
31 juli 2006 · 4 737 Inlägg

Usch...verkligen inte kul när sånt här händer.

Lycka till i framtiden^^

MVH Nicklas

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Karlzzon The One Evolution
31 juli 2006 · 1 627 Inlägg

Gloremir skrev:
mjo vi har ju bestämt oss att försöka igen så. vi vill verkligen ha ett barn.. inte för sakens skull utan för att vi älskar varandra o vi vill bilda familj smile så vi lugnar oss någon månad så att tjejen får tillbaka sin "balans" i kroppen så får vi se vad som händer sen...

sen blir det ju mkt med o söka nytt jobb nu för nu är vi båda så trötta på denna stad.. så om ni vet nån bra stad (inte för stor) som det finns jobb i så ge tips smile

staden e ju stor men bosätt er utanför lkpg ganska trevlig bilstad

Fäll ner pungen och landa
ghost_boy83 CREW
31 juli 2006 · 2 594 Inlägg

beklagar sorgen men ni får nog till det det gäller att inte ge upp
kange kan höra här på mitt jobb för mig dom skulle söka lite fler folk hit

Gladen
31 juli 2006 · 311 Inlägg

beklagar verkligen, men lycka till i framtiden! smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
Hee-Maan
31 juli 2006 · 3 113 Inlägg

fasen vad trist sad en dag kommer ni få den underbaraste

Semper Fi
ErskPersk Svindåre
31 juli 2006 · 1 433 Inlägg

Karlzzon The One skrev:

Gloremir skrev:
mjo vi har ju bestämt oss att försöka igen så. vi vill verkligen ha ett barn.. inte för sakens skull utan för att vi älskar varandra o vi vill bilda familj smile så vi lugnar oss någon månad så att tjejen får tillbaka sin "balans" i kroppen så får vi se vad som händer sen...

sen blir det ju mkt med o söka nytt jobb nu för nu är vi båda så trötta på denna stad.. så om ni vet nån bra stad (inte för stor) som det finns jobb i så ge tips smile

staden e ju stor men bosätt er utanför lkpg ganska trevlig bilstad

jaa linköping e en bra stad! bodde där i helgen under viedec festivalen! ucsh vad tråkigt att det inte blev nått! men "keep up the good work" som vi säger här på garaget! tongue

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
onej84
31 juli 2006 · 1 854 Inlägg

Beklagar verkligen,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang