Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

matte_dj
8 mars 2011 · 258 Inlägg

hoppas att de går å köra på söndag!! skulle vara nice om man kunde köra fritt utan snön big_smile kan ingen borra lite närmare helgen å se hur djupt de är? smile

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Chevrolet_racing Fullständigt galen
8 mars 2011 · 319 Inlägg

åh då ska jag leta upp min lilla luckka som ska sitta i läppen fram på min 740 tongue tappade den efter en av åkning i bortre kurvan xP

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm
Volkswagen Beach Buggy "Badkaret" (1969)
Vinga
9 mars 2011 · 167 Inlägg

Deception skrev:
Haha nej oftast skiter de väl i sånna där saker.. Men har man osis är de ute o snurrar tongue

Dom kan ju typ inte göra så mycket iaf... dom varnar och sen får vi åka därifrån smile

Eddy Galen, inte dum.
9 mars 2011 · 1 324 Inlägg

Ingen som såg en nummerplåt i usa-format som det står XTR176 på medans ni körde?

Chevrolet_racing Fullständigt galen
9 mars 2011 · 319 Inlägg

nej tyvärr hmm tänkte kanske ut och leta efter mitt lock ikväll smile kan kolla efter din plåt då smile nån idé på vart du kan ha tappat den?

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm
Volkswagen Beach Buggy "Badkaret" (1969)
MiWi
9 mars 2011 · 442 Inlägg

Chevrolet_racing skrev:
nej tyvärr hmm tänkte kanske ut och leta efter mitt lock ikväll smile kan kolla efter din plåt då smile nån idé på vart du kan ha tappat den?

Höhö, vänta tills våren så kan vi leka "Finns i sjön" på allvar.cool

Chevrolet_racing Fullständigt galen
9 mars 2011 · 319 Inlägg

HAHAHAHA ja verkligen tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm
Volkswagen Beach Buggy "Badkaret" (1969)
Christopher_
9 mars 2011 · 22 Inlägg

daniel_audi92 skrev:

flipflash skrev:

rymdhunden skrev:
Ska hetsa polarn men dröjer säkert några dagar :p

i´ll be waiting:D

nere och tittade på isen nu och har inte hänt mycket idag

och inte speciellt mycke plus i sikte kan nog bli en sväng till innan våren!

Ja en gång till kan vi nog köra! smile Men tror nog att det kanske blir sista gången men vi får se hur vädret är nästa vecka helt enkelt! smile

Christopher_ skrev:
http://vimeo.com/20779545 Ett litet klipp ifrån mig smile  Synd att jag inte hade någon kamera för ett par helger sedan när jag körde på eran bana när den var nyplogad smile

Dedär ser inte ut och vara våran bana? Är det kanske den som ligger lite längre bort typ vid husbygropen? tongue

jao den ligger längre upp iaf smile

www.bombrepa.se
Sommarleksak: KTM 690 SMC
Vinterleksak: Volvo 245 Turbo Intercooler Megasquirt & Edis, Aussie Locker.
Luke Poser bakom kameran
10 mars 2011 · 15 Inlägg

Det hade varit sjukt trevligt om isen är fin nu på söndag! Det lär ju vara vinterns sista körning, och det kan vi använda som argument om någon klagar wink

Eddy Galen, inte dum.
10 mars 2011 · 1 324 Inlägg

Jag tror jag kommer förbi isåfall smile med ny skylt då big_smile

matte_dj
10 mars 2011 · 258 Inlägg

aa joo på söndag blir de nog sista ^^ men kan någon kanske borra i veckan eller i helgen?? smile skulle ju vara hur nice som hälst om al snö smälte bort så de blir bara is överallt big_smile

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Eddy Galen, inte dum.
10 mars 2011 · 1 324 Inlägg

matte_dj skrev:
aa joo på söndag blir de nog sista ^^ men kan någon kanske borra i veckan eller i helgen?? smile skulle ju vara hur nice som hälst om al snö smälte bort så de blir bara is överallt big_smile

Jag är lite orolig om att det kommer vara ett lager vatten på isen. det kommer ingen bil gilla.

matte_dj
10 mars 2011 · 258 Inlägg

eddhedd skrev:

matte_dj skrev:
aa joo på söndag blir de nog sista ^^ men kan någon kanske borra i veckan eller i helgen?? smile skulle ju vara hur nice som hälst om al snö smälte bort så de blir bara is överallt big_smile

Jag är lite orolig om att det kommer vara ett lager vatten på isen. det kommer ingen bil gilla.

jaa joo tongue vi får kolla med någon som bor på ekerö smile hära dära jag bor på norrviken är de rätt mycket snö kvar tongue

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
MiWi
10 mars 2011 · 442 Inlägg

Eller att det är skiktfryst, speciellt kurvan innan långa rakan där vi ätit ner isen 1-1,5 dm i nuläget.

Vinga
10 mars 2011 · 167 Inlägg

matte_dj skrev:

eddhedd skrev:

matte_dj skrev:
aa joo på söndag blir de nog sista ^^ men kan någon kanske borra i veckan eller i helgen?? smile skulle ju vara hur nice som hälst om al snö smälte bort så de blir bara is överallt big_smile

Jag är lite orolig om att det kommer vara ett lager vatten på isen. det kommer ingen bil gilla.

jaa joo tongue vi får kolla med någon som bor på ekerö smile hära dära jag bor på norrviken är de rätt mycket snö kvar tongue

jag kanske kan lura med mig Jonas och åka och kolla i morgon eller nått big_smile

ReApEr__88
10 mars 2011 · 620 Inlägg

De är väll bättre att "leka av sig" på isen än på allmäna vägar! Borde ju vara argument nog för att FÅ köra där!?!

Volvo S60 (2006)
jon-as
10 mars 2011 · 162 Inlägg

Vinga skrev:

matte_dj skrev:

eddhedd skrev:

Jag är lite orolig om att det kommer vara ett lager vatten på isen. det kommer ingen bil gilla.

jaa joo tongue vi får kolla med någon som bor på ekerö smile hära dära jag bor på norrviken är de rätt mycket snö kvar tongue

jag kanske kan lura med mig Jonas och åka och kolla i morgon eller nått big_smile

Jaså!? wink

matte_dj
10 mars 2011 · 258 Inlägg

jon-as skrev:

Vinga skrev:

matte_dj skrev:

jaa joo tongue vi får kolla med någon som bor på ekerö smile hära dära jag bor på norrviken är de rätt mycket snö kvar tongue

jag kanske kan lura med mig Jonas och åka och kolla i morgon eller nått big_smile

Jaså!? wink

as bra!! kör en date på isen xD

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
daniel_audi92
10 mars 2011 · 186 Inlägg

matte_dj skrev:

eddhedd skrev:

matte_dj skrev:
aa joo på söndag blir de nog sista ^^ men kan någon kanske borra i veckan eller i helgen?? smile skulle ju vara hur nice som hälst om al snö smälte bort så de blir bara is överallt big_smile

Jag är lite orolig om att det kommer vara ett lager vatten på isen. det kommer ingen bil gilla.

jaa joo tongue vi får kolla med någon som bor på ekerö smile hära dära jag bor på norrviken är de rätt mycket snö kvar tongue

Annars kan ja ta en sväng ner och kolla imorrn eller på lördag smile

flipflash
10 mars 2011 · 17 Inlägg

har precis varit nere och kollat lite.

mycke vatten vatten på isen som har ätit upp det översta lagret. en del dubbel is

dom översta 5-15cm av isen som solen kommit åt är inte ordentligt hård längre!
dock under snön e isen nästan oberörd! 50cm där.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang