Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

Skitkul dag alla! Till nästa vecka är man riktigt taggad för mer galenskap (med bättre kläder...).

Skickar upp bild/film under kvällens gång. smile

rymdhunden Team Whiplash Racing
13 februari 2011 · 210 Inlägg

Älska dom där Go Pro HD kameror. Jag kan väl säg att jag har ca 350 bilder att kolla igenom och redigera så kommer upp med dom om någon dag smile

Gonatt folk.

Over and out / hunden

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905
Wirree
13 februari 2011 · 96 Inlägg

Helt klart en bra dag! (Trots inlåsta nycklar och frusna bromsar) Tycker dock att det var synd att vi sumpade chansen att skaffa en bra kontakt med bonden, nästa gång tycker jag att alla får ställa in sig på att lägga en femtiolapp var utifall att det behöver plogas...

Emil192
13 februari 2011 · 106 Inlägg

Wirree skrev:
Helt klart en bra dag! (Trots inlåsta nycklar och frusna bromsar) Tycker dock att det var synd att vi sumpade chansen att skaffa en bra kontakt med bonden, nästa gång tycker jag att alla får ställa in sig på att lägga en femtiolapp var utifall att det behöver plogas...

jaaa fan, riktigt nice ju me personlig plog xD vi får fråga han om mobil nr så vi kan smsa han nästa gång så han kan ploga en bana i förväg!! (A)

Wirree
13 februari 2011 · 96 Inlägg

BlackEdition skrev:

Wirree skrev:
Helt klart en bra dag! (Trots inlåsta nycklar och frusna bromsar) Tycker dock att det var synd att vi sumpade chansen att skaffa en bra kontakt med bonden, nästa gång tycker jag att alla får ställa in sig på att lägga en femtiolapp var utifall att det behöver plogas...

jaaa fan, riktigt nice ju me personlig plog xD vi får fråga han om mobil nr så vi kan smsa han nästa gång så han kan ploga en bana i förväg!! (A)

Haha emil alltid överdriva wink

Gurkiz
13 februari 2011 · 9 Inlägg

Jag löser det med bonden förhoppningsvis big_smile Fick reda på att det var en klasspolares farsan big_smile
Så får se om han vill göra det nästa helg wink

Tack förövrigt för en galen dag big_smile Synd att jettan käkade lite mycket snö med fronten så blev lite svårkört big_smile

matte_dj
13 februari 2011 · 258 Inlägg

Wirree skrev:

BlackEdition skrev:

Wirree skrev:
Helt klart en bra dag! (Trots inlåsta nycklar och frusna bromsar) Tycker dock att det var synd att vi sumpade chansen att skaffa en bra kontakt med bonden, nästa gång tycker jag att alla får ställa in sig på att lägga en femtiolapp var utifall att det behöver plogas...

jaaa fan, riktigt nice ju me personlig plog xD vi får fråga han om mobil nr så vi kan smsa han nästa gång så han kan ploga en bana i förväg!! (A)

Haha emil alltid överdriva wink

hahahah asså emil!!! sms bonden xD man ringer om man ska vara någon serigös! xD

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Eddy Galen, inte dum.
13 februari 2011 · 1 324 Inlägg

matte_dj skrev:

Wirree skrev:

BlackEdition skrev:

jaaa fan, riktigt nice ju me personlig plog xD vi får fråga han om mobil nr så vi kan smsa han nästa gång så han kan ploga en bana i förväg!! (A)

Haha emil alltid överdriva wink

hahahah asså emil!!! sms bonden xD man ringer om man ska vara någon serigös! xD

Han blev riktigt sur när han inte fick betalt denna gången. så om han kommer förbi nästa vecka så får vi ge honom en peng för att fixa banan om det behövs.

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

eddhedd skrev:
Han blev riktigt sur när han inte fick betalt denna gången. så om han kommer förbi nästa vecka så får vi ge honom en peng för att fixa banan om det behövs.

TWR-killarna betalade honom om jag inte såg fel.

50 kr per skalle till nästa gång borde räcka för en rätt bra bana.

Senast redigerat av MiWi (13 februari 2011)

Eddy Galen, inte dum.
13 februari 2011 · 1 324 Inlägg

MiWi skrev:

eddhedd skrev:
Han blev riktigt sur när han inte fick betalt denna gången. så om han kommer förbi nästa vecka så får vi ge honom en peng för att fixa banan om det behövs.

TWR-killarna betalade honom om jag inte såg fel.

Skönt. kändes lite oslappt att låta honom ploga våran bana och inte få betalt

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

eddhedd skrev:

MiWi skrev:

eddhedd skrev:
Han blev riktigt sur när han inte fick betalt denna gången. så om han kommer förbi nästa vecka så får vi ge honom en peng för att fixa banan om det behövs.

TWR-killarna betalade honom om jag inte såg fel.

Skönt. kändes lite oslappt att låta honom ploga våran bana och inte få betalt

Däremot känns det ju inte mer än rätt att varje körande lägger X antal kronor som man ger till herr traktorförare, som då känner sig mer motiverad att ploga upp en bredare bana åt oss.

Så många körande vi var idag hade det nog räckt med 50 kr per person för att även få upp en riktigt fin bana.

Emil192
13 februari 2011 · 106 Inlägg

MiWi skrev:

eddhedd skrev:
Han blev riktigt sur när han inte fick betalt denna gången. så om han kommer förbi nästa vecka så får vi ge honom en peng för att fixa banan om det behövs.

TWR-killarna betalade honom om jag inte såg fel.

50 kr per skalle till nästa gång borde räcka för en rätt bra bana.

aa han fick pröjs hörde jag också, men de klart han ska ha!! ja hade inte plogat vägen gratis precis¨wink de va ju ändå rätt mkt tongue vi får fixa typ 2 olika banor, en för 4x4, en för bakhjuls/framhjuls drift.. den här va för lite för att kunna köra i hög fart me 4x4 faaan tongue för snäva kurvor särskillt den längst bort, men de va jävligt kul iallafall! matte körde lite för fort på rakan och krocka me en pinne så ena helljuset knäcktes från fästet hahaha

matte_dj
13 februari 2011 · 258 Inlägg

eller en drag race bana big_smile de skulle vara kul!! big_smile

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Eddy Galen, inte dum.
13 februari 2011 · 1 324 Inlägg

MiWi skrev:

eddhedd skrev:
Han blev riktigt sur när han inte fick betalt denna gången. så om han kommer förbi nästa vecka så får vi ge honom en peng för att fixa banan om det behövs.

TWR-killarna betalade honom om jag inte såg fel.

50 kr per skalle till nästa gång borde räcka för en rätt bra bana.

Det är klart!


Det låter också som en bra idé med en bana med mindre snäva kurvor för awd bilarna.

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

eddhedd skrev:
Det är klart!


Det låter också som en bra idé med en bana med mindre snäva kurvor för awd bilarna.

Äh, det är ju där ni med AWD ska kötta på och bara spruta snörök så det heter duga. wink

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

eddhedd skrev:
Det låter också som en bra idé med en bana med mindre snäva kurvor för awd bilarna.

http://img41.imageshack.us/img41/7122/dsc0210vk.jpg


Gick ju rätt bra idag, verkar dock som du har dåligt fäste fram.

Eddy Galen, inte dum.
13 februari 2011 · 1 324 Inlägg

MiWi skrev:

eddhedd skrev:
Det låter också som en bra idé med en bana med mindre snäva kurvor för awd bilarna.

http://img41.imageshack.us/img41/7122/dsc0210vk.jpg


Gick ju rätt bra idag, verkar dock som du har dåligt fäste fram.

Har öppen diff fram, lite störigt + att handbromsen tar inget.

Snygg bild du tog där!


Fick några sämre bilder som jag har i mitt galleri nu.

Min personliga favorit:
https://www1.garaget.org/gallery/images/116/115195/115195-c2ff0a22929d83cd28931dd52d130ed4.jpg

Senast redigerat av eddhedd (13 februari 2011)

matte_dj
13 februari 2011 · 258 Inlägg

haha nice big_smile har du någon bild på min? big_smile

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

eddhedd skrev:
Snygg bild du tog där!

Det är Gurkiz som ska ha cred, min kamera visserligen men han stod som fotograf och frös ihjäl. wink

Vi ska försöka få upp allt på FTP men det dröjer tills imorgon. Vi har bara kört upp det hela på Facebook än så länge.

fredriklov18
13 februari 2011 · 43 Inlägg

riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang