Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

Eddy Galen, inte dum.
13 februari 2011 · 1 324 Inlägg

fredriklov18 skrev:
riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Måste säga: fyfan vad rå din audi var på isen.

fredriklov18
13 februari 2011 · 43 Inlägg

eddhedd skrev:

fredriklov18 skrev:
riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Måste säga: fyfan vad rå din audi var på isen.

hehe, tackar:D din mitsubishi var jävligt mysig den med!

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

matte_dj skrev:
haha nice big_smile har du någon bild på min? big_smile

Det finns det en del utav, ja! Ska bara ta mig i kragen och gå igenom bilder plus göra småretuscher innan allt hamnar här. smile

Här ett snabbt urplock från albumet:

http://img138.imageshack.us/img138/9679/dsc0249cy.jpg

fredriklov18 skrev:
riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Skitkul att se Audin på is! smile

Liinn
13 februari 2011 · 43 Inlägg

Fasen vad nice det verkar vara! smile kanske kan komma förbi nästa helg, om det är någon som kör då?

Ford F-150 SVT Raptor "Mammas" (2011)
reinholdz
13 februari 2011 · 12 Inlägg

var jävligt kul att få köra lite på isen men synd att mina bakdäck är så dåliga så det inte går att hålla något vidare tempo, men betalar också gärna nästa vecka för en fin bana!
bilderna ska bli kul att se smile

fredriklov18
13 februari 2011 · 43 Inlägg

Någon som har bild på min?smile Har ingenting att dela med mig av själv tyvärr, blev att stressa hem från jobbet efter att hört talas om detta:D och lyckades inte hitta kameran.

MiWi
13 februari 2011 · 442 Inlägg

fredriklov18 skrev:
Någon som har bild på min?smile Har ingenting att dela med mig av själv tyvärr, blev att stressa hem från jobbet efter att hört talas om detta:D och lyckades inte hitta kameran.

Ser inte ut som att vi fick in den på bild dessvärre, hoppas någon annan fick med den. smile Annars får nästa helg bli en uppföljare!

fredriklov18
13 februari 2011 · 43 Inlägg

MiWi skrev:

fredriklov18 skrev:
Någon som har bild på min?smile Har ingenting att dela med mig av själv tyvärr, blev att stressa hem från jobbet efter att hört talas om detta:D och lyckades inte hitta kameran.

Ser inte ut som att vi fick in den på bild dessvärre, hoppas någon annan fick med den. smile Annars får nästa helg bli en uppföljare!

Ajdå, tack endå! Absolut, och hoppas på ännu mer fina bilar nästa helg!

Diesel_018
14 februari 2011 · 56 Inlägg

HAHA så klockrent kolla på dom första minuterna när dom pratar snö kaos i örebro big_smile så får ni se slutet BAHAHAHA

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debat … id=1222308

Eddy Galen, inte dum.
14 februari 2011 · 1 324 Inlägg

Diesel_018 skrev:
HAHA så klockrent kolla på dom första minuterna när dom pratar snö kaos i örebro big_smile så får ni se slutet BAHAHAHA

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debat … id=1222308

HAHAHAHAH! like a boss!

Timp_aa Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 146 Inlägg

fredriklov18 skrev:

MiWi skrev:

fredriklov18 skrev:
Någon som har bild på min?smile Har ingenting att dela med mig av själv tyvärr, blev att stressa hem från jobbet efter att hört talas om detta:D och lyckades inte hitta kameran.

Ser inte ut som att vi fick in den på bild dessvärre, hoppas någon annan fick med den. smile Annars får nästa helg bli en uppföljare!

Ajdå, tack endå! Absolut, och hoppas på ännu mer fina bilar nästa helg!

Jag tror att rymdhunden fick bild på a8an;)

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
Wirree
14 februari 2011 · 96 Inlägg

Liinn skrev:
Fasen vad nice det verkar vara! smile kanske kan komma förbi nästa helg, om det är någon som kör då?

Det lär garanterat vara folk som kör! Ju fler ju bättre så ta med dig så många du kan smile

daniel_audi92
14 februari 2011 · 186 Inlägg

fredriklov18 skrev:
riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Antar att det är benjamins farsas(jannes) gamla A8'a? smile Tyckte jag kände igen reg numret tongue

Maruchinu Drifters With Attitude
14 februari 2011 · 263 Inlägg

Har is däck på gång till nästa söndag wink

Eddy Galen, inte dum.
14 februari 2011 · 1 324 Inlägg

Själv blir det bogsering, verkstad på ekerö, byta kilrem, och massa små irriterande saker tills nästa söndag fö mig. att paja kilremmen flera mil hemifrån är en dyr affär...

Wirree
14 februari 2011 · 96 Inlägg

eddhedd skrev:
Själv blir det bogsering, verkstad på ekerö, byta kilrem, och massa små irriterande saker tills nästa söndag fö mig. att paja kilremmen flera mil hemifrån är en dyr affär...

Tycker fan synd om dig, kunde inte slutat mer odrägligt..Efter körningen den här helgen tror jag att de flesta förstår vikten av att ha en skyddskåpa under motorn:p

Eddy Galen, inte dum.
14 februari 2011 · 1 324 Inlägg

Wirree skrev:

eddhedd skrev:
Själv blir det bogsering, verkstad på ekerö, byta kilrem, och massa små irriterande saker tills nästa söndag fö mig. att paja kilremmen flera mil hemifrån är en dyr affär...

Tycker fan synd om dig, kunde inte slutat mer odrägligt..Efter körningen den här helgen tror jag att de flesta förstår vikten av att ha en skyddskåpa under motorn:p

Verkligen! Tackar för medlidandet smile

Själv har man inget garage förrän till våren/sommaren så ingen skyddsplåt för mig...

Vinga
14 februari 2011 · 167 Inlägg

Ska dit idag och kolla hur det ser ut, har bott på Ekerö i typ 20år men har aldrig varit där nere på vintern tongue

Tapper
14 februari 2011 · 16 Inlägg

Wirree skrev:

eddhedd skrev:
Själv blir det bogsering, verkstad på ekerö, byta kilrem, och massa små irriterande saker tills nästa söndag fö mig. att paja kilremmen flera mil hemifrån är en dyr affär...

Tycker fan synd om dig, kunde inte slutat mer odrägligt..Efter körningen den här helgen tror jag att de flesta förstår vikten av att ha en skyddskåpa under motorn:p

Jag var förberedd iaf med 2.5mm plåt under tråget big_smile

http://www.klonad.se/S12/18.jpg

Wirree
14 februari 2011 · 96 Inlägg

Tapper skrev:

Wirree skrev:

eddhedd skrev:
Själv blir det bogsering, verkstad på ekerö, byta kilrem, och massa små irriterande saker tills nästa söndag fö mig. att paja kilremmen flera mil hemifrån är en dyr affär...

Tycker fan synd om dig, kunde inte slutat mer odrägligt..Efter körningen den här helgen tror jag att de flesta förstår vikten av att ha en skyddskåpa under motorn:p

Jag var förberedd iaf med 2.5mm plåt under tråget big_smile

http://www.klonad.se/S12/18.jpg

Snudd på overkill? ;D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang