Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

Timp_aa Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 146 Inlägg

Jag tackar för en trevlig avslutning på veckan. Dess värre fick man ligga hemma
Med förkylning idag. Ser redan fram emot nästa söndag. Sitter och letar bil för fullt och hoppas man hittar något annat skojj. Får hoppas att hunden får tummen ur arslet och börjar redigera bilder;)
Ska jaga på honom lite nu så förhoppningsvis kommer dom upp senare ikväll.

//timpa

Team Whiplash Racing
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
fredriklov18
14 februari 2011 · 43 Inlägg

daniel_audi92 skrev:

fredriklov18 skrev:
riktigt kul att få prova på lite isracing!  betalar med nöje för att få köra nästa vecka. hoppas på bra väder! smile

Antar att det är benjamins farsas(jannes) gamla A8'a? smile Tyckte jag kände igen reg numret tongue

Det stämmer bra det:) Hah, var därför jag kände igen dig då kanske, måste ha sett dig med benjamin nån gång tongue

Vinga
14 februari 2011 · 167 Inlägg

Har varit och kollat nu med hundarna, vi gick banan runt, det ser toppen ut! banan verkar rolig.
Men vart lite besviken på alla som skräpat ner! skärpning... så svårt är det inte att ta med sig pantburken hem!

Emil192
14 februari 2011 · 106 Inlägg

Vinga skrev:
Har varit och kollat nu med hundarna, vi gick banan runt, det ser toppen ut! banan verkar rolig.
Men vart lite besviken på alla som skräpat ner! skärpning... så svårt är det inte att ta med sig pantburken hem!

vad var det för burkar? jag och matte stog för grill och plockade med oss allt innan vi lämnade, vi pratade till och med om det att vi inte ska lämna nånting för då kommer de se ut som en grisfarm tilsslut efter alla träffar, jag plocka fan upp de som jag såg där vi satt och grillade som vi hade använt och slängde 2 påsar med burkar, ouppätna korvar/korvbröd och påsar när matte släppte av mig i edsberg. Slängde dem direkt där det ska vara! Såg ingenting mer att plocka upp innan vi lämnade platsen :S

Vi får väl ta med oss en stor svart sopsäck för allt skräp där man kan slänga sina saker på plats, så slipper vi gå runt i efterhand och plocka upp alla andras skit bara för vi grillade och fick ta de mesta ansvaret på att göra de rent där.

De är ju en självklarhet att lämna platsen så som den såg ut när man kom då det var fint, ellerhur?

Nästa gång får vi väl allihopa även de andra som inte var med och grillade, försöka hålla de rent tycker iallafall jag.

/ Emil

Vinga
14 februari 2011 · 167 Inlägg

BlackEdition skrev:

Vinga skrev:
Har varit och kollat nu med hundarna, vi gick banan runt, det ser toppen ut! banan verkar rolig.
Men vart lite besviken på alla som skräpat ner! skärpning... så svårt är det inte att ta med sig pantburken hem!

vad var det för burkar? jag och matte stog för grill och plockade med oss allt innan vi lämnade, vi pratade till och med om det att vi inte ska lämna nånting för då kommer de se ut som en grisfarm tilsslut efter alla träffar, jag plocka fan upp de som jag såg där vi satt och grillade som vi hade använt och slängde 2 påsar med burkar, ouppätna korvar/korvbröd och påsar när matte släppte av mig i edsberg. Slängde dem direkt där det ska vara! Såg ingenting mer att plocka upp innan vi lämnade platsen :S

Vi får väl ta med oss en stor svart sopsäck för allt skräp där man kan slänga sina saker på plats, så slipper vi gå runt i efterhand och plocka upp alla andras skit bara för vi grillade och fick ta de mesta ansvaret på att göra de rent där.

De är ju en självklarhet att lämna platsen så som den såg ut när man kom då det var fint, ellerhur?

Nästa gång får vi väl allihopa även de andra som inte var med och grillade, försöka hålla de rent tycker iallafall jag.

/ Emil

Ja men det lät bra big_smile nej det var inte jätte mycket skräp, några stycken pantburkar och nått godispapper, men minsta lilla kommer skapa irritation och det känns ju väldigt onödigt tongue
Bara alla försöker att tänka på det nästa gång.
Ser fram emot söndagen, kanske till och med får med mig farsan tongue

MiWi
14 februari 2011 · 442 Inlägg

eddhedd skrev:
Själv har man inget garage förrän till våren/sommaren så ingen skyddsplåt för mig...

Ordna fram en skyddsplåt att använda så kan du komma till mitt jobb och låna en lyft. smile

Eddy Galen, inte dum.
14 februari 2011 · 1 324 Inlägg

MiWi skrev:

eddhedd skrev:
Själv har man inget garage förrän till våren/sommaren så ingen skyddsplåt för mig...

Ordna fram en skyddsplåt att använda så kan du komma till mitt jobb och låna en lyft. smile

Åh! tackar! Jag kan kontakta dig sedan när jag har tid smile

rymdhunden Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 210 Inlägg

Bjuder på en liten bild nu iaf. Kommer upp ca 70-80 bilder om någon timme eller så.

http://i1014.photobucket.com/albums/af265/rymdhunden/Ekero%20iskorning%2012%20feb%202011/IMG_0460copy.jpg

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905
Eddy Galen, inte dum.
14 februari 2011 · 1 324 Inlägg

Btw, om det är någon som passerar ica nyckelby, ta en titt och se om min bil fortfarande är i en del. Har hört att det kan vara "rätt dåligt" att stå där.

Senast redigerat av eddhedd (14 februari 2011)

funjet
14 februari 2011 · 33 Inlägg

Jag åker förbi där senare ikväll och imorgon så kan kolla så den e kvar iaf smile
riktigt kul att köra på isen smile

Emil192
14 februari 2011 · 106 Inlägg

vill se bilderna nu nu nu! woooh big_smile hoppas du fick me nån på sierra kryss fyran wink hahaha

rymdhunden Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 210 Inlägg

Jadå. Blev rätt balla bilder på sierran om du menar rödingen ?smile

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905
Timp_aa Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 146 Inlägg

Fabbe upp med bilderna nu innan Nisse järnet gör de;)

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
Emil192
14 februari 2011 · 106 Inlägg

rymdhunden skrev:
Jadå. Blev rätt balla bilder på sierran om du menar rödingen ?smile

Aaa! smile åkte i den med matte_dj big_smile ford sierra XR 4x4 2.9i V6 ^^

rymdhunden Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 210 Inlägg

MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Tar ju ap långt tid att ladda upp dom på photobucket för laddar upp filmer från dagen på youtube oxå. Sluta tjata annars blir det inget xD

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905
Timp_aa Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 146 Inlägg

rymdhunden skrev:
MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Tar ju ap långt tid att ladda upp dom på photobucket för laddar upp filmer från dagen på youtube oxå. Sluta tjata annars blir det inget xD

Öka;)

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
Timp_aa Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 146 Inlägg

BlackEdition skrev:

rymdhunden skrev:
Jadå. Blev rätt balla bilder på sierran om du menar rödingen ?smile

Aaa! smile åkte i den med matte_dj big_smile ford sierra XR 4x4 2.9i V6 ^^

Vems var den röda sirren?
Räddaren i nöden ett ex antal gånger tsm med ådin:)

Team Whiplash Racing
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
Emil192
14 februari 2011 · 106 Inlägg

Timp_aa skrev:

BlackEdition skrev:

rymdhunden skrev:
Jadå. Blev rätt balla bilder på sierran om du menar rödingen ?smile

Aaa! smile åkte i den med matte_dj big_smile ford sierra XR 4x4 2.9i V6 ^^

Vems var den röda sirren?
Räddaren i nöden ett ex antal gånger tsm med ådin:)

den röda sierran är matte_dj här på garaget big_smile

aa jo ja sa de till han på morgonen "vi lär få hjälpa en del som kör bak/framhjuls drivet att komma loss så fort dom kört av vägen xD" och jag hade så rätt hahaha men det var faktiskt sjukt kul! att dra loss andra var roligt också för de är ju även en del av de hela, särskillt när man kör 4x4 big_smile

Timp_aa Team Whiplash Racing
14 februari 2011 · 146 Inlägg

BlackEdition skrev:

Timp_aa skrev:

BlackEdition skrev:

Aaa! smile åkte i den med matte_dj big_smile ford sierra XR 4x4 2.9i V6 ^^

Vems var den röda sirren?
Räddaren i nöden ett ex antal gånger tsm med ådin:)

den röda sierran är matte_dj här på garaget big_smile

aa jo ja sa de till han på morgonen "vi lär få hjälpa en del som kör bak/framhjuls drivet att komma loss så fort dom kört av vägen xD" och jag hade så rätt hahaha men det var faktiskt sjukt kul! att dra loss andra var roligt också för de är ju även en del av de hela, särskillt när man kör 4x4 big_smile

Hehe absolut. Nä de var sjukt kul tror jag körde fast lr om jag ska vara ärlig så körde jag av 3 gånger. Ådin hjälpte mig loss 2 av dom och jag tror ni drog loss mig någon gång. Dom andra hundra gångerna lyckades jag med egen maskin:)

Team Whiplash Racing
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
Emil192
14 februari 2011 · 106 Inlägg

hahaha fyfan va bra xD vi fastna en gång med sierran men vi kom självklart loss själva sen, så pröva vi spinna alla växlar, fört 1an, sen 2an, sen 3an sen hörde typ inte matte att han varvstoppa så han råka spränga kylarslangen hahahahaha men som tur var så behövde vi bara kapa liten snutt av den och så kunde vi dra på den igen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang