Viggen vs T5R

Saabare Avstängd
3 april 2006 · 1 106 Inlägg

Volvos fel är allvarligare då motorerna ofta började brinna. Saab skulle jag ta.

Livet startar vid 220 km/h
GurraG INGET ANNAT!!
3 april 2006 · 1 725 Inlägg

turbo_joel skrev:
kan sätta en femma på viggen kör ifrån t5rn smile en orginal 9000 aero har ju inga problem och hänga av en t5r har polare som provat!smile så varför skulle inte då viggen hänga på? hehe

mvh//joel

Finns inte en chans att din kompis har gjort det.. för isåfall va det ingen t5r kan jag lova dej.. för min polare drog en aero med sin audi V6 på 150 hästar.. så tror inte det ne

Ekis!
3 april 2006 · 1 210 Inlägg

GurraG skrev:

turbo_joel skrev:
kan sätta en femma på viggen kör ifrån t5rn smile en orginal 9000 aero har ju inga problem och hänga av en t5r har polare som provat!smile så varför skulle inte då viggen hänga på? hehe

mvh//joel

Finns inte en chans att din kompis har gjort det.. för isåfall va det ingen t5r kan jag lova dej.. för min polare drog en aero med sin audi V6 på 150 hästar.. så tror inte det ne

Ingen dålig Audi måste jag säga kör han den på raket bränsle eller!!??

låter som de, troligtvis var de i sömnen som din polare rastade en aero, lr troligast var de helt fel kille som rattade aeron... 

F_n jag backar ju ifrån en Audi V6 på 150hk... wink

Echelon
3 april 2006 · 186 Inlägg

GurraG skrev:

turbo_joel skrev:
kan sätta en femma på viggen kör ifrån t5rn smile en orginal 9000 aero har ju inga problem och hänga av en t5r har polare som provat!smile så varför skulle inte då viggen hänga på? hehe

mvh//joel

Finns inte en chans att din kompis har gjort det.. för isåfall va det ingen t5r kan jag lova dej.. för min polare drog en aero med sin audi V6 på 150 hästar.. så tror inte det ne

haha, säker på att saaben hade full gas? eller drog han saaben de första två meterna, sa att han vann o sedan bromsade in? =P Då en riktig 9000 aero(original) har 225hk, har du troligtvis inte en chans med 150hk om inte audin väger så pass mkt mindre så att vikten väger upp kraftförlusten...

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra
Volvo XC90 (2006)
Mrares
3 april 2006 · 10 Inlägg

1.Har en 9000 t16 -88 240 hk o har hängt av polarens 850R varje gång vi försökt.
2.Det är inte så mycket lådorna som det är fel på. Utan alla fästen som slits snabbt. Motorfästen som är dåliga o växellådans fästen är det stora spöket. Byt till powerflex o problemen är mindre.
3.Har ägt o kört olika volvon men dom kommer inte när Saab. allt jag kan säga.
4.Detta va kul ju smile

Volvo XC90 "D5 R-Design Polestar" (2018)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang