Information om efterlysning finns. När jag kollar upp fordon

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 mars 2011 · 1 342 Inlägg

Tjenare, Vad menas med detta, Kommer upp när jag kollar upp en bil jag tänkt skaffa..

Information om efterlysning finns.

Efterlysningsanledningar:     SKYLT     Efterlysningsdatum:     2010-12-10
Efterlysande pmynd namn:         Efterlysande pmynd kod:     210204
Gällande:     Ja

Audis in Scandinavia Crew
gamlingen
8 mars 2011 · 5 198 Inlägg

antagligen har en regnr skylt blivit stulen

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 mars 2011 · 1 342 Inlägg

Så vitt jag såg så var det regplåtar på den tongue kanske inte meddelat om det tongue

Audis in Scandinavia Crew
gamlingen
8 mars 2011 · 5 198 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Så vitt jag såg så var det regplåtar på den tongue kanske inte meddelat om det tongue

Fått stulet,,, beställt nytt... fråga säljaren vettja.. endast han kan svara

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 mars 2011 · 1 342 Inlägg

Datumet kommer från 2ägare bak smile

Audis in Scandinavia Crew
gamlingen
8 mars 2011 · 5 198 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Datumet kommer från 2ägare bak smile

aha... men skylten som satt på orginal är väl troligen fortfarande borta är väl därför det står kvar.

Svaan
8 mars 2011 · 29 Inlägg

Stämmer hade lika på svarta 740in, blir dom stula lr du tappat dom gör man en sån anmälan, inget som påverkar bilen lr att äga den!

Growe Fri fart för ett fritt folk!
8 mars 2011 · 13 756 Inlägg

volvosvan skrev:
Stämmer hade lika på svarta 740in, blir dom stula lr du tappat dom gör man en sån anmälan, inget som påverkar bilen lr att äga den!

jodå det kan jag garantera varje gång polisen slår på bilen kommer man bli tokstoppad

tyvärr
inte så roligt att höra ett evigt tjat om en nummerplåts j-vel som är borta för flera år sen

polarn har nog blivit stoppat ett 10tal gånger i år sedan han anmälde sin plåt stulen

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
gamlingen
8 mars 2011 · 5 198 Inlägg

Growe skrev:

volvosvan skrev:
Stämmer hade lika på svarta 740in, blir dom stula lr du tappat dom gör man en sån anmälan, inget som påverkar bilen lr att äga den!

jodå det kan jag garantera varje gång polisen slår på bilen kommer man bli tokstoppad

tyvärr
inte så roligt att höra ett evigt tjat om en nummerplåts j-vel som är borta för flera år sen

polarn har nog blivit stoppat ett 10tal gånger i år sedan han anmälde sin plåt stulen

Då får man väl ringa till tsp styrelsen å be dom ta bort efterlysningen då,, för dom måste väl se att man fått ny.

Aero T16
8 mars 2011 · 1 327 Inlägg

Blev av med regplåten på opeln för 1.5 år sedan. Har inte blivit stoppad någon gång av polisen. Så det ska inte vara någon fara att köpa den bilen pga stulen regplåt.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
8 mars 2011 · 13 756 Inlägg

Aero T16 skrev:
Blev av med regplåten på opeln för 1.5 år sedan. Har inte blivit stoppad någon gång av polisen. Så det ska inte vara någon fara att köpa den bilen pga stulen regplåt.

konstigt..du bor jhu mitt i lappträsket

hur ofta ser du en polis?

jag ser minst 10st polisbilar varje dag

ivärsta fall ser man 6-7st samtidigt =/

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Aero T16
8 mars 2011 · 1 327 Inlägg

Growe skrev:

Aero T16 skrev:
Blev av med regplåten på opeln för 1.5 år sedan. Har inte blivit stoppad någon gång av polisen. Så det ska inte vara någon fara att köpa den bilen pga stulen regplåt.

konstigt..du bor jhu mitt i lappträsket

hur ofta ser du en polis?

jag ser minst 10st polisbilar varje dag

ivärsta fall ser man 6-7st samtidigt =/

Så sant smile. Här finns inte värst mycket poliser. Har inte blivit stoppad en enda gång på 7 år sedan jag tog körkortet.

Kollade på mitt regnr på fordonsfråga men jag hittade ingen upplysning om stulen regplåt.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
8 mars 2011 · 13 756 Inlägg

Aero T16 skrev:

Growe skrev:

Aero T16 skrev:
Blev av med regplåten på opeln för 1.5 år sedan. Har inte blivit stoppad någon gång av polisen. Så det ska inte vara någon fara att köpa den bilen pga stulen regplåt.

konstigt..du bor jhu mitt i lappträsket

hur ofta ser du en polis?

jag ser minst 10st polisbilar varje dag

ivärsta fall ser man 6-7st samtidigt =/

Så sant smile. Här finns inte värst mycket poliser. Har inte blivit stoppad en enda gång på 7 år sedan jag tog körkortet.

Kollade på mitt regnr på fordonsfråga men jag hittade ingen upplysning om stulen regplåt.

hehe näe polisen hittar väll inte dit smile

det är lite skillnad på vart man bor sen är min polare mupp oxå så att han blir stoppad hela tiden är inte konstigt men dom brukar ange att det är pga plåten dom stoppar honom

själv har jag blivit stoppad av den anledningen att mitt skattekvitto satt upp och ned
och jag frågade om det inte fick det då svarade hon lite svävande jo det får det väll smile
då undrar man varför dom ens påstår att det är anledningen

när jag i själva verket kom typ 100blås och toksvängde in på vägen dom just skulle in på
men det sa dom inget om smile fast det var 50väg

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang