är din bil en hon eller han?

ghost_boy83 CREW
28 juli 2006 · 2 594 Inlägg

he he höll på att snacka om en polare om detta ämne i går rätt länge han påstår att sin bil är en han,tydligen ganska vanligt har alldrig hört att man ser sin bil som olika kön klart man har ju hört gammla bettan osv om jag nu ska analyser vad min bil är så måste det va en hon för i bland går hon som en *** !!

hur är det me era bilar är det en han eller en hon???

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
28 juli 2006 · 991 Inlägg

Han, den har för mycket stake för att vara en hon?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
28 juli 2006 · 1 660 Inlägg

Hon.. *Mjuka former o vickar på baken ibland* Hehe

Stoltz Gör det på alla fyra
28 juli 2006 · 130 Inlägg

Min heter Moa

Audi S4 2,7 BiTurbo "Evil Monkey" (1998)
peo Kaffeknarkare.
28 juli 2006 · 135 Inlägg

Helt klart en hon. Sköna former och helt underbar. Brukar jävlas med flickvännen att bilen alltid är som den perfekta flickvännen. Den klagar inte, gnäller inte, o den gör alltid som jag vill  wink

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.
Johlsson "A Johlsson"
28 juli 2006 · 302 Inlägg

It's a "She", no doubt about it, my little Sofine...

ghost_boy83 CREW
28 juli 2006 · 2 594 Inlägg

peo skrev:
Helt klart en hon. Sköna former och helt underbar. Brukar jävlas med flickvännen att bilen alltid är som den perfekta flickvännen. Den klagar inte, gnäller inte, o den gör alltid som jag vill  wink

ha ha den va bra ja min bubla har ju defenetivt mest runda sköna former änn någon annan bil tror jag,ska fan köra med det till tjejjen jag me he he

TobLju Fartglad
28 juli 2006 · 336 Inlägg

Lite gay att kalla sin bil för han. hmm Om man älskar den dvs. tongue

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
Martin 9-3 Fisketokig
28 juli 2006 · 2 997 Inlägg

Kollar man på formerna så självklart en hon ju !

240/740 kan aldrig vara en "hon" iaf

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Caffe
28 juli 2006 · 1 436 Inlägg

Min är en hon, eller hon och hon. Ser mer ut som en 50-årig fet mattant, men inte är det en han iallafall.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Maizer
28 juli 2006 ·

Min är ju definitivt en han. En manlig bil från Grp B tiden. Fjolliga japsisar är ju honor smile

ghost_boy83 CREW
28 juli 2006 · 2 594 Inlägg

Caffe skrev:
Min är en hon, eller hon och hon. Ser mer ut som en 50-årig fet mattant, men inte är det en han iallafall.

eh he jasså vad är det för bil då+

Phaetoon
28 juli 2006 · 8 156 Inlägg

Min PV känns mest som en han...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
MilleN
28 juli 2006 · 9 108 Inlägg

Självklart är det en han! tongue Den är ju så manlig hehe! smile

Senast redigerat av MilleN (28 juli 2006)

Feffy
28 juli 2006 · 231 Inlägg

För mig är en bil en den. Inget kön inget mänskligt den är den. ex: "Är DEN inte fin?" "Ja DEN har kronglat rätt mycket påm sista tiden" m.m. m.m.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
MilleN
28 juli 2006 · 9 108 Inlägg

Feffy skrev:
För mig är en bil en den. Inget kön inget mänskligt den är den. ex: "Är DEN inte fin?" "Ja DEN har kronglat rätt mycket påm sista tiden" m.m. m.m.

jo så säger jag med, men ibland är jag lite sentimental wink

Karlzzon The One Evolution
28 juli 2006 · 1 627 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Caffe skrev:
Min är en hon, eller hon och hon. Ser mer ut som en 50-årig fet mattant, men inte är det en han iallafall.

eh he jasså vad är det för bil då+

han har en 30 år gammal rostig 245a

Fäll ner pungen och landa
vettvilling STI TypeR Driver
28 juli 2006 · 191 Inlägg

peo skrev:
Helt klart en hon. Sköna former och helt underbar. Brukar jävlas med flickvännen att bilen alltid är som den perfekta flickvännen. Den klagar inte, gnäller inte, o den gör alltid som jag vill  wink

Haha. ja de har du rätt i peo. Kan tänka mig annas min när du säger sådär till henne.

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
Stoffe Verkmästare
28 juli 2006 · 97 Inlägg

Min är helt klart en "han". Startar alltid. Krånglar sällan, men när det väl sker får man alltid en varning i god tid som är lätt att tyda. Dvs tvärtom hur tjejer funkar. wink

nagasaki.020
28 juli 2006 · 311 Inlägg

Min är ju "Brunhilda", hon. Stor grov tysk kvinna som serverar tyska armeen med mat... hehe!

I höga varv så är hon högljud och hon tycker inte om att köra långsamt hon skall tvunget gå fort.
Hon klår de flästa franska bilarna runt om och tvingar dem av vägen. Innan så blev hon lätt upphettad men nu så har hon fått rätt kylare så hon är ganska lugn och jämn nu. På natten så lyser hon upp.. det är inte många som kan hantera henne rätt men jag vet hur och vi trivs ihop.

Senast redigerat av nagasaki.020 (28 juli 2006)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang