Inför: Linköpingsträffen #1 30/4-11

Autotech-Racing
28 april 2011 · 39 Inlägg

940RDALLE skrev:
Det är väll på lördag som det visar sig vilka som är riktigt bilintresserade eller inte! för vissa går ju garanterat spriten före, och kan man inte hålla sig 1 dag ifrån det i månaden då det är en stor bilträff så är det ju sorgligt!! visst det är valborg men va fan är det då? kolla eld,raketer o supa sig redlösa! vem kom på den ideèn? Duger det inte med rök, avgassmällar o redbull istället :P

Jag kommer garanterat komma med ett glat humör och andas in den ljuvliga vita luften :D

Det låter som ett grymt smart val ;)
Tummarna upp på det !!!

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
Lkpgtimmy
28 april 2011 · 76 Inlägg

Jag tycker det vore najs att flytta träffen till imorgon.
Alltså den 29e APRIL
Det är nog garanterat flera än jag som vill detta!

2 Fast 4 Speed
Nissan 300ZX "BlackZ" (1991)
DalleRacing
28 april 2011 · 1 738 Inlägg

Jag tycker vi kör på lördag! alla är ju förberedda för det nu, tråden har ju legat ute länge så man har ju kunnat planera denna dag vad man vill göra !

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
stoltosmart
28 april 2011 · 884 Inlägg

Lkpgtimmy skrev:
Jag tycker det vore najs att flytta träffen till imorgon.
Alltså den 29e APRIL
Det är nog garanterat flera än jag som vill detta!

Nu får du väl ge dig skit i elden o spriten o kom på träff istället på lördag inte fan ska man ändra nåt nu när alla planerat för lördag

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Mideskog
28 april 2011 · 126 Inlägg

Mideskog skrev:

R_745 skrev:
Kommer. smile

Bra då kan jag få kolla på bilen dåsmile

härligt=)

Audi A3 8p "Nelly" (2008)
TEASER Svetsare
28 april 2011 · 828 Inlägg

stoltosmart skrev:

Lkpgtimmy skrev:
Jag tycker det vore najs att flytta träffen till imorgon.
Alltså den 29e APRIL
Det är nog garanterat flera än jag som vill detta!

Nu får du väl ge dig skit i elden o spriten o kom på träff istället på lördag inte fan ska man ändra nåt nu när alla planerat för lördag

osmart av den som såkallat har planerat jag tänker iaf bojkotta detta tyvärr

Angry Drift Team
stoltosmart
28 april 2011 · 884 Inlägg

TEASER skrev:

stoltosmart skrev:

Lkpgtimmy skrev:
Jag tycker det vore najs att flytta träffen till imorgon.
Alltså den 29e APRIL
Det är nog garanterat flera än jag som vill detta!

Nu får du väl ge dig skit i elden o spriten o kom på träff istället på lördag inte fan ska man ändra nåt nu när alla planerat för lördag

osmart av den som såkallat har planerat jag tänker iaf bojkotta detta tyvärr

Därför jag heter stoltosmart vet du

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Osse
28 april 2011 · 132 Inlägg

TEASER skrev:

stoltosmart skrev:

Lkpgtimmy skrev:
Jag tycker det vore najs att flytta träffen till imorgon.
Alltså den 29e APRIL
Det är nog garanterat flera än jag som vill detta!

Nu får du väl ge dig skit i elden o spriten o kom på träff istället på lördag inte fan ska man ändra nåt nu när alla planerat för lördag

osmart av den som såkallat har planerat jag tänker iaf bojkotta detta tyvärr

Jag tycker det är smart av dom att lägga träffen den 30e . p.g.a det att man troligtvis kommer slippa en massa fulla nissar som ska vingla mellan bilarna o i värsta fall repa till bilarna som har hänt ibland. 

+ att jag kommer hem från tyskland på kvällen o kan va med på träffen ;D

SpeedFreakZ Sweden
www.osse.cc
Skoda Kodiaq Style 2,0 TSI "Skodiaq" (2018)
Skoda Citigo E iV "Nezzy" (2020)
stoltosmart
28 april 2011 · 884 Inlägg

Osse skrev:

TEASER skrev:

stoltosmart skrev:

Nu får du väl ge dig skit i elden o spriten o kom på träff istället på lördag inte fan ska man ändra nåt nu när alla planerat för lördag

osmart av den som såkallat har planerat jag tänker iaf bojkotta detta tyvärr

Jag tycker det är smart av dom att lägga träffen den 30e . p.g.a det att man troligtvis kommer slippa en massa fulla nissar som ska vingla mellan bilarna o i värsta fall repa till bilarna som har hänt ibland. 

+ att jag kommer hem från tyskland på kvällen o kan va med på träffen ;D

Exakt vad vi försökt att säga länge äntligen en som fattar

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
DalleRacing
28 april 2011 · 1 738 Inlägg

Osse skrev:

TEASER skrev:

stoltosmart skrev:

Nu får du väl ge dig skit i elden o spriten o kom på träff istället på lördag inte fan ska man ändra nåt nu när alla planerat för lördag

osmart av den som såkallat har planerat jag tänker iaf bojkotta detta tyvärr

Jag tycker det är smart av dom att lägga träffen den 30e . p.g.a det att man troligtvis kommer slippa en massa fulla nissar som ska vingla mellan bilarna o i värsta fall repa till bilarna som har hänt ibland. 

+ att jag kommer hem från tyskland på kvällen o kan va med på träffen ;D

+ att polisen kanske har annat att göra än att jaga oss hela kvällen big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
__AleXx_ oijoij-society.com
28 april 2011 · 774 Inlägg

Sluta upp med allt jävla drabbel om datumet!
De är helt jävla perfekt för att slippa ett visst "folk", de värsta är att några troligen kommer dyka upp iaf eftersom många troligen får åka med..

Jag taggar för detta!

DalleRacing
28 april 2011 · 1 738 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Sluta upp med allt jävla drabbel om datumet!
De är helt jävla perfekt för att slippa ett visst "folk", de värsta är att några troligen kommer dyka upp iaf eftersom många troligen får åka med..

Jag taggar för detta!

+1

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
stoltosmart
28 april 2011 · 884 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Sluta upp med allt jävla drabbel om datumet!
De är helt jävla perfekt för att slippa ett visst "folk", de värsta är att några troligen kommer dyka upp iaf eftersom många troligen får åka med..

Jag taggar för detta!

håller med fulständigt

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
TEASER Svetsare
28 april 2011 · 828 Inlägg

jag tycker själv det är synd att det är massa som dricker på träffarna det förstör som fan , såklart jag förstår hur ni menar , men det är synd iaf för mig att den är när den är , inget mer om det , jag väljer bort träffen så är det ju får sikta på nästa

Angry Drift Team
__AleXx_ oijoij-society.com
28 april 2011 · 774 Inlägg

TEASER skrev:
jag tycker själv det är synd att det är massa som dricker på träffarna det förstör som fan , såklart jag förstår hur ni menar , men det är synd iaf för mig att den är när den är , inget mer om det , jag väljer bort träffen så är det ju får sikta på nästa

Samma sak du framfört hittills med, så bit i de sura äpplet och vakna med ångest för du valde bort träffen!wink

vw_nicko
28 april 2011 · 954 Inlägg

men hallå varför inte ta en träff på fre o en på lör big_smile fan va ja e smart big_smile

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
TEASER Svetsare
28 april 2011 · 828 Inlägg

__AleXx_ skrev:

TEASER skrev:
jag tycker själv det är synd att det är massa som dricker på träffarna det förstör som fan , såklart jag förstår hur ni menar , men det är synd iaf för mig att den är när den är , inget mer om det , jag väljer bort träffen så är det ju får sikta på nästa

Samma sak du framfört hittills med, så bit i de sura äpplet och vakna med ångest för du valde bort träffen!wink

hehe jo det blir väl något i den stilen hehe

Angry Drift Team
abris92
28 april 2011 · 27 Inlägg

Hoppas att polisen kommer glänsa med sin frånvaro!!! då de säkert är o kollar till massa fyllon o massa tråkiga eldar smile de som väljer bort träffen kan väll göra upp en eld någonstans på fredag istället o ta sig till träffen på lördag smile så!! problemet löst för er som vill eller har tänkt välja bort träffen på lördag ^^

Supraracing
28 april 2011 · 39 Inlägg

Skulle gärna kommit men ska fira valborg med släkt och vänner!

Toyota Supra MkIII "Besmobile" (1989)
Gc8 Lackerare
28 april 2011 · 587 Inlägg

jag väljer att komma på träffen än valborg vem bryr sig om eldbrasa o raketer :p

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang