Eftersnack:Elmia 2011 + A6/Solåsen

Berget_
8 maj 2011 · 132 Inlägg

sorgligt o läsa så många dåliga kommentarer om raggare och volvo bilar! utan dom hur kul skulle de bli?

50 st japs bilar som står uppstälda, ingen vågar burna alla står och tar kort på sina egna bilar! jag har själv åkt japs, dock undviker jag allt som har med japs träffar o göra för fy fan va stelt o tråkigt!

förövrigt så e de mer japs bilarnas fel att polisen spärrar av a6! pga en sak: att folk Burnar! de e inte skräpet som polisen vill ha bort de e de som burnar o river asfalt som dom vill ha bort!?

och väldigt kontigt att de e fullt av snutar på a6 pakeringen medans atollen va stort sett fri från poliser???? väldigt konstigt o skylla på raggarna!!.....

Berget_
Chevrolet Impala SportCoupe "luftluft 58an" (1958)
Volvo V70II (2010)
volvoentusiasten
8 maj 2011 · 4 005 Inlägg

Berget_ skrev:
sorgligt o läsa så många dåliga kommentarer om raggare och volvo bilar! utan dom hur kul skulle de bli?

50 st japs bilar som står uppstälda, ingen vågar burna alla står och tar kort på sina egna bilar! jag har själv åkt japs, dock undviker jag allt som har med japs träffar o göra för fy fan va stelt o tråkigt!

förövrigt så e de mer japs bilarnas fel att polisen spärrar av a6! pga en sak: att folk Burnar! de e inte skräpet som polisen vill ha bort de e de som burnar o river asfalt som dom vill ha bort!?

och väldigt kontigt att de e fullt av snutar på a6 pakeringen medans atollen va stort sett fri från poliser???? väldigt konstigt o skylla på raggarna!!.....

Vadå skylla på raggarna? Det var ju 740-skrot-14is-raggarna som söp, kastade ölburkar och hoppade på taket på sina bilar och svinade ner och kastade skit och skräpade ner...

Och vadå inte vågar burna? Det var max 2/300 som burnade mitt framför polisen. Bara dumt att betala böter..

Svanberg91 The Sheriff In Town
8 maj 2011 · 187 Inlägg

Bilder på min Jetta?
VET att MÅNGA bilder togs på den.
Fram med dom bara! wink

Ang. Killen i olyckan så skymtade jag honom igår åkandes i sin bil i byn.
Så han lever. Han är en krigare ut i fingerspetsarna!
Däremot så vet jag inte vad han tar för mediciner eller om han läser bipacksedeln...
Jag menar spräckt skalle och hjärnblödning är ju inte så dåliga skador ändå.
Inte ipren och alvedon utskrivet där inte.

Senast redigerat av Svanberg91 (8 maj 2011)

Berget_
9 maj 2011 · 132 Inlägg

linuslinje skrev:

Berget_ skrev:
sorgligt o läsa så många dåliga kommentarer om raggare och volvo bilar! utan dom hur kul skulle de bli?

50 st japs bilar som står uppstälda, ingen vågar burna alla står och tar kort på sina egna bilar! jag har själv åkt japs, dock undviker jag allt som har med japs träffar o göra för fy fan va stelt o tråkigt!

förövrigt så e de mer japs bilarnas fel att polisen spärrar av a6! pga en sak: att folk Burnar! de e inte skräpet som polisen vill ha bort de e de som burnar o river asfalt som dom vill ha bort!?

och väldigt kontigt att de e fullt av snutar på a6 pakeringen medans atollen va stort sett fri från poliser???? väldigt konstigt o skylla på raggarna!!.....

Vadå skylla på raggarna? Det var ju 740-skrot-14is-raggarna som söp, kastade ölburkar och hoppade på taket på sina bilar och svinade ner och kastade skit och skräpade ner...

Och vadå inte vågar burna? Det var max 2/300 som burnade mitt framför polisen. Bara dumt att betala böter..

tycker bara det e jävligt dåligt o lägga all skuld på raggarna!!

Berget_
Volvo V70II (2010)
Chevrolet Impala SportCoupe "luftluft 58an" (1958)
J3lv4n
9 maj 2011 · 89 Inlägg

Berget_ skrev:
sorgligt o läsa så många dåliga kommentarer om raggare och volvo bilar! utan dom hur kul skulle de bli?

50 st japs bilar som står uppstälda, ingen vågar burna alla står och tar kort på sina egna bilar! jag har själv åkt japs, dock undviker jag allt som har med japs träffar o göra för fy fan va stelt o tråkigt!

förövrigt så e de mer japs bilarnas fel att polisen spärrar av a6! pga en sak: att folk Burnar! de e inte skräpet som polisen vill ha bort de e de som burnar o river asfalt som dom vill ha bort!?

och väldigt kontigt att de e fullt av snutar på a6 pakeringen medans atollen va stort sett fri från poliser???? väldigt konstigt o skylla på raggarna!!.....

Hur är det nu då?hmmhmm

Toyota Supra "MKIV" (1994)
Aerodynamik ...
9 maj 2011 · 7 120 Inlägg

Berget_ skrev:
tycker bara det e jävligt dåligt o lägga all skuld på raggarna!!

Allt är sjävklart inte raggarnas(inkluderar "volvoraggarna") fel men dem är helt klart i majoritet. Kom inte och säg annat...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang