Inför: Rushracing Drift & burnout show +. Med utställning & efterfest Lördag 25Juni

thimmy_v4
7 juni 2011 · 61 Inlägg

jag kommer dit smile

BarathGTI
8 juni 2011 · 322 Inlägg

Trevlig träff väntas smile får hålla mig i skinnet tills dess Mvh

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling
Volkswagen Golf 1.8L Turbo "Airlift performance" (1998)
AKKI-MRFUN
9 juni 2011 · 686 Inlägg

Varmt välkommna.. hoppas med på att det skall bli trevligt och kul.. får hoppas vädret är på våran sida med.
Vart även och hämtade pokalerna idag... ser riktigt nice ut. kommer lägga upp bild på dem inom dom kommande dagarna

Senast redigerat av WHITE--RR (9 juni 2011)

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
AKKI-MRFUN
9 juni 2011 · 686 Inlägg

Verkar eventuelt bli efterträff med grillning osv på kvällen på en restaurang & bar i närheten ca 5km från utställnings platsen.
Kommer finnas Mat, dryck, musik mm & även vip parkering för utställnings bilar. sjklart får inte förarna dricka alkohol. Mer info kommer inom kort. så man kan ju kombinera både utställning med fest på kvällen.

mvh Akki

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Banny69
9 juni 2011 · 506 Inlägg

WHITE--RR skrev:
Verkar eventuelt bli efterträff med grillning osv på kvällen på en restaurang & bar i närheten ca 5km från utställnings platsen.
Kommer finnas Mat, dryck, musik mm & även vip parkering för utställnings bilar. sjklart får inte förarna dricka alkohol. Mer info kommer inom kort. så man kan ju kombinera både utställning med fest på kvällen.

mvh Akki

Låter redigt nice=)

Born to be wild and crazy
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
Volvo V70II (2010)
TurboBear
9 juni 2011 · 24 Inlägg

Fan vad synd att man inte är i sverige då. Hade varit skitkul att åka på träff igen smile . Men men en annan gång hoppas jag.

Mvh

Lowenhart fälg fantast
9 juni 2011 · 1 086 Inlägg

WHITE--RR skrev:
Verkar eventuelt bli efterträff med grillning osv på kvällen på en restaurang & bar i närheten ca 5km från utställnings platsen.
Kommer finnas Mat, dryck, musik mm & även vip parkering för utställnings bilar. sjklart får inte förarna dricka alkohol. Mer info kommer inom kort. så man kan ju kombinera både utställning med fest på kvällen.

mvh Akki

Så jävla bra !!

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
tobbenilsson
11 juni 2011 · 59 Inlägg

Kommer om jag inte jobbar! smile

elvedin
12 juni 2011 · 101 Inlägg

kommer så klart

ska bli snyggare till sommaren
kimzz
12 juni 2011 · 16 Inlägg

Kommer att dyka upp om inget annat kommer i vägen.

BMW 320d "M-Performance" (2014)
passos bappelsin
13 juni 2011 · 390 Inlägg

Det börjar närma sig nu smile

DalleRacing
14 juni 2011 · 1 738 Inlägg

kommer nog ett gäng från mjölby med mycket däck som last wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
DalleRacing
14 juni 2011 · 1 738 Inlägg

finns det någon bild på lekplatsen? är det kon körning eller bara "freestyla " big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
AKKI-MRFUN
15 juni 2011 · 686 Inlägg

940RDALLE skrev:
finns det någon bild på lekplatsen? är det kon körning eller bara "freestyla " big_smile

ni är välkommna. kommer fixa bild på platsen de kommer va att man får välja om man vill köra konbana eller freestyla. vart i lördags och testade på lite o det var riktigt kul. ska dit nu på lördag igen o bränna lite.

men de finns gott om plats kan jag lova.

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
DalleRacing
15 juni 2011 · 1 738 Inlägg

WHITE--RR skrev:

940RDALLE skrev:
finns det någon bild på lekplatsen? är det kon körning eller bara "freestyla " big_smile

ni är välkommna. kommer fixa bild på platsen de kommer va att man får välja om man vill köra konbana eller freestyla. vart i lördags och testade på lite o det var riktigt kul. ska dit nu på lördag igen o bränna lite.

men de finns gott om plats kan jag lova.

härligt big_smile Ringde runt till kompisarna som gärna är på o sladdar lite   så vi tänkte slå på stort med mycket däck o våldtagna varvsopp!

Hur går de med bilderna då, får du upp nåt big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
cadillac90
16 juni 2011 · 36 Inlägg

snart så kommer dagen man längtat efter smile

Rush Racing
AKKI-MRFUN
16 juni 2011 · 686 Inlägg

940RDALLE skrev:

WHITE--RR skrev:

940RDALLE skrev:
finns det någon bild på lekplatsen? är det kon körning eller bara "freestyla " big_smile

ni är välkommna. kommer fixa bild på platsen de kommer va att man får välja om man vill köra konbana eller freestyla. vart i lördags och testade på lite o det var riktigt kul. ska dit nu på lördag igen o bränna lite.

men de finns gott om plats kan jag lova.

härligt big_smile Ringde runt till kompisarna som gärna är på o sladdar lite   så vi tänkte slå på stort med mycket däck o våldtagna varvsopp!

Hur går de med bilderna då, får du upp nåt big_smile

okej gött. låter bra detta. har blivit lovad bilderna nu under kvällen.

mvh

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
AKKI-MRFUN
16 juni 2011 · 686 Inlägg

Liten update.

Efter träffen på Lördag blir det efterfest på Hardys i Gislaved(lokal restaurang-pub).
Mat-dryck finns att köpa. Musik & avspärrad parkering kommer finnas på plats.
Så för er som vill vara med på en riktigt grym kväll se till att inte missa detta. har fått massa pm om folk som är sugna på burnouten så det kommer bli en heldag / kväll med massa däckrök & snygga bilar att kolla på och sen festa på kvällen.

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
AKKI-MRFUN
16 juni 2011 · 686 Inlägg

När det gäller burnout/drift showen så kommer inte jag att vara med i själva tävlingen om pris men kan garantera att jag kommer bjuda på en hel del show med massa rök inte bara en färg;)

mvh Akki Mr Fun;)wink

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
freddeni
16 juni 2011 · 65 Inlägg

Synd att det är midsommar då hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang