Inför: Rushracing Drift & burnout show +. Med utställning & efterfest Lördag 25Juni

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
18 juni 2011 · 1 312 Inlägg

The_Bucket_List skrev:
Antagligen topp packningen.
Den drar in vatten någonstans och går väldigt orent. Se va dem hittar i veckan.

Låter som toppackningen då. Tråkigt tråkigt. Men du har ju fan en vecka på dig ju. Tog en heldag då jag pappa och morfar byte den på min smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Kroat
18 juni 2011 · 250 Inlägg

Har lite bilder från träningen som var idag

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
18 juni 2011 · 1 312 Inlägg

Kroat skrev:
Har lite bilder från träningen som var idag

länk?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Kroat
18 juni 2011 · 250 Inlägg

kan lägga upp lite men vill ha tillstånd från Akki först, inte dom bästa bilderna men man får se lite hur de ser ut åså

AKKI-MRFUN
19 juni 2011 · 686 Inlägg

Kroat skrev:
kan lägga upp lite men vill ha tillstånd från Akki först, inte dom bästa bilderna men man får se lite hur de ser ut åså

lägg upp de lungt. tack för du frågar innan;)

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Kroat
19 juni 2011 · 250 Inlägg

WHITE--RR skrev:

Kroat skrev:
kan lägga upp lite men vill ha tillstånd från Akki först, inte dom bästa bilderna men man får se lite hur de ser ut åså

lägg upp de lungt. tack för du frågar innan;)

Då gör jag det! (: så lite så (:

Här har ni länken http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17960

har även filmer på driftingen men kan inte ladda upp dom pga att dom har ändrat här på garaget.

cadillac90
19 juni 2011 · 36 Inlägg

nu är det bara 6 dagar kvar tongue hoppas att det kommer mycket bilar på lördag big_smile Längtar till dagen/kvällen

Rush Racing
elvedin
19 juni 2011 · 101 Inlägg

kollade lite de skulle bli dåligt väder men det är 6dagar kvar man vet inte riktigt

ska bli snyggare till sommaren
oen100
19 juni 2011 · 361 Inlägg

konstig fråga kanske men fins det toaletter mm på plats, verkar ju ligga i ett industriområde.

Mvh alltid nödig wink

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)
Kroat
19 juni 2011 · 250 Inlägg

Finns det inga toaletter tar jag med mig en potta som alla kan gå på :p då blir väl alla nöjda ^^

142R
19 juni 2011 · 300 Inlägg

Nice, kommer dyka upp om inget händer med bilen wink

Toyota Supra "Vänsterstyrd Singel Mk18" (1995)
Volkswagen Passat TDI "NrOne" (2001)
AKKI-MRFUN
19 juni 2011 · 686 Inlägg

så länge det inte regnar och är torrt underlag är jag nöjd. för man vill ju däcken ska ryka mkt mer:D..
När det gäller toa finns det nog inne på företaget vi kan nog låna av dem. annars så finns det en skog vid platsen så det är bara till att ta med toa papper och gömma sig bakom ett träd;P haha.
Kommer ev finnas en liten husvagn på plats med kebab-Hamburgare & dryck på plats.

Mvh

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
BillyA
19 juni 2011 · 16 Inlägg

Kan eventuellt finnas på plats med chevan.. om det inte råkar bli så att man blir full istället hmm

Ragga90
20 juni 2011 · 197 Inlägg

Vi är ett gäng från Mjölby som har planer på att åka ner.. de är iaf nu som de ser ut våra 2 skyline och 1 940 turbo..
dock har vi aldrig hört talats om denna träff och har lite funderingar på om de är värt att åka ner. de är ändå 18 mil för oss i inte så bekväma bilar =P va säger ni? är de värt de?

Köp skyline!
Kroat
20 juni 2011 · 250 Inlägg

Ragga90 skrev:
Vi är ett gäng från Mjölby som har planer på att åka ner.. de är iaf nu som de ser ut våra 2 skyline och 1 940 turbo..
dock har vi aldrig hört talats om denna träff och har lite funderingar på om de är värt att åka ner. de är ändå 18 mil för oss i inte så bekväma bilar =P va säger ni? är de värt de?

OM det är värt?!?! Det är KLART det är big_smile När RushRacing gör något så är det alltid kanon kul och sjukt bra träffar åsåvidare! (:
Det här får ni verkligen inte missa wink

DalleRacing
20 juni 2011 · 1 738 Inlägg

Kroat skrev:

Ragga90 skrev:
Vi är ett gäng från Mjölby som har planer på att åka ner.. de är iaf nu som de ser ut våra 2 skyline och 1 940 turbo..
dock har vi aldrig hört talats om denna träff och har lite funderingar på om de är värt att åka ner. de är ändå 18 mil för oss i inte så bekväma bilar =P va säger ni? är de värt de?

OM det är värt?!?! Det är KLART det är big_smile När RushRacing gör något så är det alltid kanon kul och sjukt bra träffar åsåvidare! (:
Det här får ni verkligen inte missa wink

Men banan såg inte så stor ut sad ? kanske har fel men är det bara körning i en 8:a?

Som sagt vi från mjölby har en bit att åka så lite mer baninfo hade inte vart fel hur ni lagt upp det big_smile

Ursäkta om man är krånglig men det kommer löna sig i slutet om vi dyker upp wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
20 juni 2011 · 2 362 Inlägg

Kan inte svara än om jag kommer, men ligger starkt om hjärtat att jag vill!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
eea www.teamunlimited.se
20 juni 2011 · 132 Inlägg

Finns det möjlighet till ström? Svårt att spela mycket och högt utan det smile

Team Unlimited
www.teamunlimited.se
AKKI-MRFUN
20 juni 2011 · 686 Inlägg

finns möjlighet tilll ström.
banan är snarare som 3st åttor som sitter ihop. bara att vi ej har bra bilder på den. kom ner tidigare så kan vi göra en annan bana fall ni vill. menar e ju inte så svårt att slänga runt lite koner för att ändra banan.

mvh Akki

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
DalleRacing
20 juni 2011 · 1 738 Inlägg

WHITE--RR skrev:
finns möjlighet tilll ström.
banan är snarare som 3st åttor som sitter ihop. bara att vi ej har bra bilder på den. kom ner tidigare så kan vi göra en annan bana fall ni vill. menar e ju inte så svårt att slänga runt lite koner för att ändra banan.

mvh Akki

Det låter suveränt, vi tittar ner iaf wink ses på lördag!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang