vart gör jag av nummerplåten?

sk8kungenapa StylingFreak
8 augusti 2006 · 220 Inlägg

har fått på kjolpaketet strax men kom att tänka på vart f*n ska jag sätta regplåten.
känns kasst att sätta den i spoiler nu när den ser ut som den gör..
vad gör ni av den och vad bör jag göra av den??

styling or tuning?
MilleN
8 augusti 2006 · 9 108 Inlägg

borra ett hål i vardera övre hörn och fäst med spännband i nätet.. Då blir det lätt att bara klippa bort banden om du vill ha en snyggare front och slänga in skylten i bilen wink

NiKeMaN Entreprenör
8 augusti 2006 · 1 286 Inlägg

Självklart ska du montera dit skylten SERIÖST. Det finns inget fulare än när man möter en showbil på vägarna och nummerskylten hänger snett o fult i nått jäkla galler.

Skruva dit den i fronten!!!!

// Niklas Johansson
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
8 augusti 2006 · 1 660 Inlägg

NiKeMaN skrev:
Självklart ska du montera dit skylten SERIÖST. Det finns inget fulare än när man möter en showbil på vägarna och nummerskylten hänger snett o fult i nått jäkla galler.

Skruva dit den i fronten!!!!

En fin regskyltshållare o nya fina skyltar *sistnämda kostar bara 120:- har jag för mig..*
Det gör nog susen..

MikaelS
8 augusti 2006 · 157 Inlägg

köp en miniskyllt för 200:- med reflex och av plast på dekaltrim.se

Showplate
8 augusti 2006 · 3 Inlägg

köp en miniskylt (300 x 110 mm)  för 200:- med reflex och av plåt på
www.showplate.se

MilleN
8 augusti 2006 · 9 108 Inlägg

NiKeMaN skrev:
Självklart ska du montera dit skylten SERIÖST. Det finns inget fulare än när man möter en showbil på vägarna och nummerskylten hänger snett o fult i nått jäkla galler.

Skruva dit den i fronten!!!!

Orka ha massa skruvhål i en seriös front? Det är bara att se till att den hänger rakt i nätet.

FL3JM Inga konstigheter
8 augusti 2006 · 2 064 Inlägg

Skit i att ha skylten där fram? Bästa och enklaste lösningen. Nu har jag inga uppdaterade bilder på min holk, men när jag väl reggade bilen (hade skitfula temp-plåtar), så fick jag liten skylt bak och stor fram, fan heller att jag sätter den där stora saken fram tänkte jag. Gick hur bra som helst, har flera kompisar som kör utan fram. Jag har blivit stoppad EN gång, och då sa jag bara att jag beställt liten skylt fram för att den stora inte passade i hållaren (det är iofs sant, men hållaren vetefan var jag lagt nu hehe).
Att köpa en liten skylt är INGET jag skulle rekomendera, den gör att polisen MÄRKER att man har en fake-plåt. Dom lägger inte märke till om man kör utan för det ser normalt ut.

mange-9
8 augusti 2006 · 2 Inlägg

smile smile

lundwall
9 augusti 2006 ·

FL3JM skrev:
Skit i att ha skylten där fram? Bästa och enklaste lösningen. Nu har jag inga uppdaterade bilder på min holk, men när jag väl reggade bilen (hade skitfula temp-plåtar), så fick jag liten skylt bak och stor fram, fan heller att jag sätter den där stora saken fram tänkte jag. Gick hur bra som helst, har flera kompisar som kör utan fram. Jag har blivit stoppad EN gång, och då sa jag bara att jag beställt liten skylt fram för att den stora inte passade i hållaren (det är iofs sant, men hållaren vetefan var jag lagt nu hehe).
Att köpa en liten skylt är INGET jag skulle rekomendera, den gör att polisen MÄRKER att man har en fake-plåt. Dom lägger inte märke till om man kör utan för det ser normalt ut.

Att köra utan skylt fram är olagligt och ger 400-800kr böter. Det är olagligt i Sverige, men inte i Sverige enligt EU, så det är bara att betala och glatt överklaga och få pengar och utlägg tillbaka.

Vill man inte montera så går det finfint att lägga den i framrutan och säga att det är tillfälligt. Men MilleNs variant är nog ändå bäst. Najja fast den på fyra punkter så sitter den.

Danijel
9 augusti 2006 · 237 Inlägg

finns det inte så man kan beställa Riktiga plåtar av Vv som är mindre än vanliga

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
galenone
9 augusti 2006 · 45 Inlägg

svensson_kalmar skrev:
köp en miniskyllt för 200:- med reflex och av plast på dekaltrim.se

galet deras plåtar ser ju inte en korekta ut!!!  www.dekalstyling.se där samma typsnitt som vv har används!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang