Eftersnack Bugrun 2011

08Jensen Helt vilse
13 juni 2011 · 103 Inlägg

Peter_Eriksson skrev:

08Jensen skrev:

Peter_Eriksson skrev:

Vad trevligt! Har du lust att lägga upp dem här eller i min tråd? Eller kan jag få dem via mail? pm:a om det är nåt annars, lägg gärna in ditt namn någonstans eftersom det är dina bilder. /// Peter

Jag jag fixar det så fort jag får tid smile

tack!

Hittar bara 1 bild tyvärr, trodde det var fler. Men jag stämplar den och lägger upp i ett album så det är bara att kika förbi om en stund så får du väl avgöra själv om det är något att ha smile

mvh

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
GolfMK3
13 juni 2011 · 601 Inlägg

Någon gjorde repor på min motorhuv på varianten hmm

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212
biffengy
13 juni 2011 · 19 Inlägg

inga bilder på min mk1 ? taxin wink

BMW 325 e46 (2000)
08Jensen Helt vilse
13 juni 2011 · 103 Inlägg

gy skrev:
inga bilder på min mk1 ? taxin wink

Jag missade jätte mycket bilder på alla fina bilar för batteriet tog slut rätt snabbt =/

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
biffengy
13 juni 2011 · 19 Inlägg

08Jensen skrev:

gy skrev:
inga bilder på min mk1 ? taxin wink

Jag missade jätte mycket bilder på alla fina bilar för batteriet tog slut rätt snabbt =/

träligt hmm hoppas nån annan har fått bilder man såg många ta kort i alla fall frågan bara vart alla hamnar

BMW 325 e46 (2000)
08Jensen Helt vilse
13 juni 2011 · 103 Inlägg

gy skrev:

08Jensen skrev:

gy skrev:
inga bilder på min mk1 ? taxin wink

Jag missade jätte mycket bilder på alla fina bilar för batteriet tog slut rätt snabbt =/

träligt hmm hoppas nån annan har fått bilder man såg många ta kort i alla fall frågan bara vart alla hamnar

Ja!
Jag är lite nyfiken på vart bilderna ifrån de två herrarna som sprang runt med värsting blixt. Ena killen höll hand om blixten o den fota. De måste fått grymt mycket bilder.


update. Håller på och sorterar mina bilder nu så senare ikväll eller imorgon kväll kan ni kika förbi mitt album.

mvh

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
beetleracing Håga locals
13 juni 2011 · 45 Inlägg

Vart fin träff med lite bankörning på lördagen och RS bana på söndagen:) annars kan jag bara hålla med varenda ord som tokken (robban) skrev.
Tack robban för media underhållningen och anders och systarna lindh för sovplatsen i husbilen:)
Synd att vi inte fick pris för bästa inovation för caddy grillen:p

Volkswagen 1303S "DTM edition" (1973)
08Jensen Helt vilse
13 juni 2011 · 103 Inlägg

Här är iaf mina bilder ifrån BR -2011

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17680

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
855tfem
13 juni 2011 · 10 Inlägg

inte nån som fick nån schysst bild på min hotfrog ? wink

aakesson
13 juni 2011 · 812 Inlägg

gy skrev:
inga bilder på min mk1 ? taxin wink

jo, jag fick med den. kan skicka större bild om du vill

http://farm4.static.flickr.com/3663/5825047027_3eb7d30430_b.jpg

patrick_90
13 juni 2011 · 347 Inlägg

Ingen Som fick en bild på min Gröne Passat? :*(

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
vw_nicko
13 juni 2011 · 954 Inlägg

inte i snygg bygge i SPELA HÖGT utåt tongue  ja hade 16 st 4" i vägg utåt o 8 st 6,5" tongue

Grimling skrev:

honda_nicko skrev:
fast då va de inte bilen ja menade att ni skulle ''betygsätta'' ja menade mitt ljud som ja slängde ihop över en dag tongue

nu hörde inte jag ditt ljud, så jag kan inte uttala mig om betyg, men vad kör du för grejer då ? Jag har nog aldrig sett något över tre poäng som byggts ihop på en dag mendu får gärna motbevisa mig smile

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
vw_nicko
13 juni 2011 · 954 Inlägg

min bil va visst med på kort big_smile


Grimling skrev:

MrDanger skrev:
Mer eller mindre bra bilder från mig:

https://picasaweb.google.com/1035964988 … qTHwPn3qgE

Tråkigt att höra vad som händer på partycampen, skulle Aldrig ställa min bil där även om den inte är den vackraste..
Jag hade det trevlig iaf smile

Yay ^^, Min husvagn å tjejens bil på bild 124, trevligt trevligt smile

Apropå allt eldande så eldades det en hel del vid vårat, men det var ju inte vi själva som fick det att spåra ur, så bläng inte surt på folk bara för att de bodde precis vid svinandet! Vi fick ju dessutom tvätta bort en HEL DEL pulver från bilar/husvagn efteråt ! I övrigt tyckte jag det var en kanonträff ! smile

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
vw_nicko
13 juni 2011 · 954 Inlägg

o ja hade ca 3 burkar med öl smetat över min bil hmm huven taket ena sidan hmm

GolfMK3 skrev:
Någon gjorde repor på min motorhuv på varianten hmm

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
LinuzVr6
13 juni 2011 · 10 Inlägg

vi hade bucklor, repor, lacksläpp, borttappad stötfångare och öl både på och i bilen efter att 18!! pers åkte på taket, huven och luckan på våran jetta. hade fruktansvärt roligt tills vakterna hotade med att lyfta ut den med lastaren. haha

honda_nicko skrev:
o ja hade ca 3 burkar med öl smetat över min bil hmm huven taket ena sidan hmm

GolfMK3 skrev:
Någon gjorde repor på min motorhuv på varianten hmm

vw_nicko
13 juni 2011 · 954 Inlägg

ja hade (har) öl i bilen med men ja vaknade o märkte de då att nån hade vart i bilen o spillt o sen troligen hällt öl påden hmm ja jag så er allt xD vakterna va ju bara tråkiga de va ju inhängnat så de va ju lagligt tongue

LinuzVr6 skrev:
vi hade bucklor, repor, lacksläpp, borttappad stötfångare och öl både på och i bilen efter att 18!! pers åkte på taket, huven och luckan på våran jetta. hade fruktansvärt roligt tills vakterna hotade med att lyfta ut den med lastaren. haha

honda_nicko skrev:
o ja hade ca 3 burkar med öl smetat över min bil hmm huven taket ena sidan hmm

GolfMK3 skrev:
Någon gjorde repor på min motorhuv på varianten hmm

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
LinuzVr6
14 juni 2011 · 10 Inlägg

lagligt å lagligt, det är upp till mantorp park att bestäma vad som e "lagligt" men det löste sej till slut iaf=)

honda_nicko skrev:
ja hade (har) öl i bilen med men ja vaknade o märkte de då att nån hade vart i bilen o spillt o sen troligen hällt öl påden hmm ja jag så er allt xD vakterna va ju bara tråkiga de va ju inhängnat så de va ju lagligt tongue

LinuzVr6 skrev:
vi hade bucklor, repor, lacksläpp, borttappad stötfångare och öl både på och i bilen efter att 18!! pers åkte på taket, huven och luckan på våran jetta. hade fruktansvärt roligt tills vakterna hotade med att lyfta ut den med lastaren. haha

honda_nicko skrev:
o ja hade ca 3 burkar med öl smetat över min bil hmm huven taket ena sidan hmm


vw_nicko
14 juni 2011 · 954 Inlägg

hehe har du ju rätt i xD


LinuzVr6 skrev:
lagligt å lagligt, det är upp till mantorp park att bestäma vad som e "lagligt" men det löste sej till slut iaf=)

honda_nicko skrev:
ja hade (har) öl i bilen med men ja vaknade o märkte de då att nån hade vart i bilen o spillt o sen troligen hällt öl påden hmm ja jag så er allt xD vakterna va ju bara tråkiga de va ju inhängnat så de va ju lagligt tongue

LinuzVr6 skrev:
vi hade bucklor, repor, lacksläpp, borttappad stötfångare och öl både på och i bilen efter att 18!! pers åkte på taket, huven och luckan på våran jetta. hade fruktansvärt roligt tills vakterna hotade med att lyfta ut den med lastaren. haha


BMW e36 "mein fraulein" (1995)
TLO
14 juni 2011 · 1 062 Inlägg

Bortsett från att det fanns ett antal som inte fattade att det skall vara tyst på Lugna Campingen senast 2300, så var Bugrun överlag lyckat i år! Kul att det ännu är så prestigelöst och att många vågar börja prata med folk de inte känner.
Synd att bilen man lagt ner tid på inte tilltalar en enda domare bara wink

Bugrun 2012 är redan bokat smile

"You Go, we go!"
evilaudio
14 juni 2011 · 16 195 Inlägg

TLO skrev:
Bortsett från att det fanns ett antal som inte fattade att det skall vara tyst på Lugna Campingen senast 2300, så var Bugrun överlag lyckat i år! Kul att det ännu är så prestigelöst och att många vågar börja prata med folk de inte känner.
Synd att bilen man lagt ner tid på inte tilltalar en enda domare bara wink

Bugrun 2012 är redan bokat smile

vet fan inte ens om man "vågar" åka dit..  folk verkar ju galet klåfingriga.


så jävla jobbigt att förklara sig när man slagit ihjäl nån..tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang