Byta bilruta, pris?

skogsboo
23 januari 2010 · 14 Inlägg

hehe lite reklam för firman bara;)

Ford sierra cosworth "cossie" (1988)
volvoentusiasten
23 januari 2010 · 4 005 Inlägg

ironhead skrev:
vilket trådlyft

Reklam har inga hinder?

Genna
12 september 2012 · 260 Inlägg

Aero T16 skrev:
Tack för svaren! Har beställt tid på torsdag, då får jag ruta bytt å allt för 1800 kr utan försäkring. Nu kanske man börjar se lite när man kör smile

1800:- utan försäkring? Låter ju som rena drömmen! (Även om det var nåt år sen iofs...) Jag skulle också behöva byta vindrutan som är så sliten att man knappt kan köra i motljus... Vad säger man för magiska ord för att få ny ruta under 2000 :- ? big_smile

Senast redigerat av Genna (12 september 2012)

tobbe456
14 september 2012 · 335 Inlägg

Man åker sju år tillbaka i tiden.. wink

Volvo C30 T5 "Momentum" (2007)
soyd
14 september 2012 · 1 853 Inlägg

Kan tipsa om "SBM's Bilglasförsäkring vid bilglasskada Ryds" den kostar typ 250kr/år tro ja?... Den är ett komplement till din ordinarie försäkring så den betalar alltså din självrisk. Men efter att du nyttjat den så är den förbrukad. Och kostnad är årligen...

Jag hade den då jag fick stenskott som spräckte rutan på Golfen. Funkade smidigt och kostade inget. Detta var kanske en 2-3 år sedan. Jag har inte denna försäkring nu. Men är lur på att teckna upp igen. Har man satt man får mycket stenskott osv så kan det ju kanske vara värt!

SMB har ju kanske mycket lul lul försäkringar också men smile

Bara ett tips...

/mvh soyd

Genna
15 september 2012 · 260 Inlägg

tobbe456 skrev:
Man åker sju år tillbaka i tiden.. wink

Hehe, eller hur! wink

Genna
15 september 2012 · 260 Inlägg

soyd skrev:
Kan tipsa om "SBM's Bilglasförsäkring vid bilglasskada Ryds" den kostar typ 250kr/år tro ja?... Den är ett komplement till din ordinarie försäkring så den betalar alltså din självrisk. Men efter att du nyttjat den så är den förbrukad. Och kostnad är årligen...

Jag hade den då jag fick stenskott som spräckte rutan på Golfen. Funkade smidigt och kostade inget. Detta var kanske en 2-3 år sedan. Jag har inte denna försäkring nu. Men är lur på att teckna upp igen. Har man satt man får mycket stenskott osv så kan det ju kanske vara värt!

SMB har ju kanske mycket lul lul försäkringar också men smile

Bara ett tips...

/mvh soyd

Ja, alltså, problemet är ju att jag bara har trafikförsäkring... Jag skulle gärna betala självriskpriset, men 4000-5000:- blir liksom så ovärt. Speciellt då bilen bara kostade 7000 och dessutom står oskyddad utomhus, så har jag maximal otur kommer någon och krossar rutan direkt efter att jag fått den utbytt. Min förra bil blev vandaliserad så till den grad att jag fick skrota den, och då hade jag satsat mycket på att rusta upp den innan. Det sved, så jag vill inte råka ut för det igen. hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang