Angående: Sunday Summer Meet's - Hallsberg [Garaget Premiär]

Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
21 augusti 2011 · 781 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/73/72561/72561-9d25edc3fe4ccc49ec8d7a30bf56091a.jpg

Oväntat mycket bilar denna kväll

Senast redigerat av Fotografen_Micke (21 augusti 2011)

Scoore
21 augusti 2011 · 829 Inlägg

Blev förvånad även jag när jag rullade in där och såg så många. Förra helgen var det inte en Fan där haha smile Jag kom säkert för sent som vanligt.

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
21 augusti 2011 · 781 Inlägg

Scoore: ja, du gjorde nog det tyvärr....

Fega84
22 augusti 2011 · 158 Inlägg

Jag dyker upp ev om två helger om ni kör nån träff då?

Iceman3006
22 augusti 2011 · 197 Inlägg

Fega84 skrev:
Jag dyker upp ev om två helger om ni kör nån träff då?

jo de är klart vi gör...

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Iceman3006
22 augusti 2011 · 197 Inlägg

Vad tycker alla om att vi flyttar de till en annan dag, typ fredag med samma tid o plats.
Det kan passa mycket bättre då man samlas upp snackar lite först o sen kör karavan in till mässan när man känner för det, vet några som är redan på samma tanke som jag !

Iceman3006

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
22 augusti 2011 · 305 Inlägg

smile

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
Scoore
25 augusti 2011 · 829 Inlägg

Blir det några bilar imorgon kväll då? smile Jag kommer börja jobba kl 22,så hinner väl iaf vara där ett par timmar om man drar igång det i rätt tid smile

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Iceman3006
25 augusti 2011 · 197 Inlägg

Scoore skrev:
Blir det några bilar imorgon kväll då? smile Jag kommer börja jobba kl 22,så hinner väl iaf vara där ett par timmar om man drar igång det i rätt tid smile

nej de blir inga bilar imorrn utan de är bara ett förslag än så länge... vi får snacka mer om de på söndag, då den riktiga träffen är !!

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Scoore
25 augusti 2011 · 829 Inlägg

Bah okay smile

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Iceman3006
4 september 2011 · 197 Inlägg

träffen blir bara större o större ju mer tiden går !

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Scoore
4 september 2011 · 829 Inlägg

Skönt att höra faktiskt smile Tyvärr blir det bara kallare och kallare med så vissa blir säkert skrämda av det snart.. Vissa har fanimig meckat ute för många vintrar i rad så man är väl snart härdad. Kanske ses där nån söndag iaf smile

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Raid Life is whatever you make, be true dont fake it
5 september 2011 · 96 Inlägg

Idag kom det ovanligt mycket bilar big_smile

MG ZR 160 "Black widow" (2005)
Volvo 740 "200sx" (1988)
Volvo V70 2,4T "Refined III" (2000)
Iceman3006
14 september 2011 · 197 Inlägg

kul att de är så många som kommer tycker de bara blir bättre o bättre, synd att vi fick lite regn sist men va gör de! syns på söndag igen

MVH iceman3006

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Scoore
14 september 2011 · 829 Inlägg

Denna söndag jobbar inte jag heller så jag dyker nog upp med ett stycke honda smile

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
_Tinkan_
14 september 2011 · 165 Inlägg

Vi är ett gäng, Unknown Örebro, som har startat en "städpatrull" på söndagar på mässan o sopar rent efter helgens nedskräpningar av burkar, flaskor, krossat glas o annat skit som folk tycker är så roligt att bara slänga på marken. Förra söndagen så va NA där o gjorde ett litet reportage om "städpatrullen" (vet dock inte om det har kommit in i tidningen än...) o bara det att dom va där är kanonbra smile Då kanske dom ser att den seriösa bilburna "ungdomen" (i blandade åldrar) verkligen vill ha nånstans å stå på kvällarna UTAN att skräpa ner! Företagarna som har sina kontor där tycker att det är ett fantastisk grej av "oss" alla som är där o städar.
Visst, problemen kommer att kvarstå så länge det finns idioter som inte bryr sig hmm Men bara för att visa att alla bilintresserade inte är av den kalibern som vill skräpa ner, utan sköta sig!
Det tjänar vi seriösa bilintresserade på i längden smile

Kom dit på söndag eftermiddag o dra ert strå till stacken tycker jag! Det gynnar oss alla som är bilintresserade! smile Ju fler som ansluter sig desto bättre smile
Tiden för kommande söndag, 18/9, är inte riktigt bestämd än... men antingen 14 el 15:00

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
Scoore
14 september 2011 · 829 Inlägg

De här hallsbergsträffarna krockar inte för fem öre med den här städningen,så den är givet att jag kommer på. Nu när jag är ledig(se arbetslös) så kan jag hjälpa till.

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
_Tinkan_
14 september 2011 · 165 Inlägg

Kanonbra! smile Dra med dig dina kompisar o varsin sopkvast. Ju fler vi är desto fortare går det, sen beror det ju på hur skitit det är också wink Men det är själva grejen o det vi utför som är viktigt - både för oss o företagarna som jobbar där smile Efteråt så snackar vi lite (om man vill) o sen så drar alla hem till sitt... Så är det just nu iaf, man bestämmer själv lite hur man vill göra smile

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
Raid Life is whatever you make, be true dont fake it
14 september 2011 · 96 Inlägg

Katinka skrev:
Vi är ett gäng, Unknown Örebro, som har startat en "städpatrull" på söndagar på mässan o sopar rent efter helgens nedskräpningar av burkar, flaskor, krossat glas o annat skit som folk tycker är så roligt att bara slänga på marken. Förra söndagen så va NA där o gjorde ett litet reportage om "städpatrullen" (vet dock inte om det har kommit in i tidningen än...) o bara det att dom va där är kanonbra smile Då kanske dom ser att den seriösa bilburna "ungdomen" (i blandade åldrar) verkligen vill ha nånstans å stå på kvällarna UTAN att skräpa ner! Företagarna som har sina kontor där tycker att det är ett fantastisk grej av "oss" alla som är där o städar.
Visst, problemen kommer att kvarstå så länge det finns idioter som inte bryr sig hmm Men bara för att visa att alla bilintresserade inte är av den kalibern som vill skräpa ner, utan sköta sig!
Det tjänar vi seriösa bilintresserade på i längden smile

Kom dit på söndag eftermiddag o dra ert strå till stacken tycker jag! Det gynnar oss alla som är bilintresserade! smile Ju fler som ansluter sig desto bättre smile
Tiden för kommande söndag, 18/9, är inte riktigt bestämd än... men antingen 14 el 15:00

Det där låter inte alls för dum ide om man ser det på hjälpande sätt både mot företag
en som är etablerade där och även polisen ser
ju att det finns folk som är seriösa och vill hålla billivet igång vid mässan smile

Men samtidigt är det väldigt trist att man ska behöva städa upp efter andra hmm

Volvo 740 "200sx" (1988)
Volvo V70 2,4T "Refined III" (2000)
MG ZR 160 "Black widow" (2005)
Iceman3006
14 september 2011 · 197 Inlägg

håller med tidigare talare... synd att de skall finnas folk som bara sabbar o har sig när andra vill bara träffas o snacka o umgås med folk med samma intressen

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang