Inför: BACKYARD AUTOMEET 3.0 - Summer Cooldown 26/8 - 2011

rickylicious Webbutvecklare
24 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

kontra skrev:

Borglund skrev:

kontra skrev:
Åker någon "klubb" eller nått gäng med bilar förbi 3 älgar? jag och 2 kompisar med bilar vill haka på i så fall! smile

Om jag åker kanske jag hakar på i detta ledet, om de nu blir något beroende på tid osv...

Gärna! Såg din viggen på senaste träffen om det nu var den? smile Skitfin i alla fall! Verkar som att det är en "karavan" från skövde som ska åka falköping, skara , lidköping. Ska försöka få kontakt med någon av dom och se om dom kan plocka upp oss på 3 älgar! smile

Mer info om den karavanen hittar ni här smile

https://www.facebook.com/event.php?eid=229525317089446

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
kontra
24 augusti 2011 · 76 Inlägg

rickylicious skrev:

kontra skrev:

Borglund skrev:

Om jag åker kanske jag hakar på i detta ledet, om de nu blir något beroende på tid osv...

Gärna! Såg din viggen på senaste träffen om det nu var den? smile Skitfin i alla fall! Verkar som att det är en "karavan" från skövde som ska åka falköping, skara , lidköping. Ska försöka få kontakt med någon av dom och se om dom kan plocka upp oss på 3 älgar! smile

Mer info om den karavanen hittar ni här smile

https://www.facebook.com/event.php?eid=229525317089446

Såg den precis! smile Ska du delta i den? Känner du någon man kan kontakta i SCR?

Hampusforsberg
24 augusti 2011 · 259 Inlägg

Jag är med i SCR. Vad tänkte ni på ?

NoFuckNoRide
Volkswagen Golf 3 "Från A till B" (1997)
Audi A4 "low life family" (2010)
Volkswagen Caddy "Sköööpet" (2004)
Borglund
24 augusti 2011 · 32 Inlägg

kontra skrev:

Borglund skrev:

kontra skrev:
Åker någon "klubb" eller nått gäng med bilar förbi 3 älgar? jag och 2 kompisar med bilar vill haka på i så fall! smile

Om jag åker kanske jag hakar på i detta ledet, om de nu blir något beroende på tid osv...

Gärna! Såg din viggen på senaste träffen om det nu var den? smile Skitfin i alla fall! Verkar som att det är en "karavan" från skövde som ska åka falköping, skara , lidköping. Ska försöka få kontakt med någon av dom och se om dom kan plocka upp oss på 3 älgar! smile

Kolla med dem o skriv gärna upp de här så kan man lätt kolla och ev hänga på ledet till Troll! smile
Inte omöjligt att de var min, var jag o en till som jag såg, dock hade jag 2 olika fälgar på senast men är åtgärdat nu till de större...

Volvo V60 R (2016)
kontra
24 augusti 2011 · 76 Inlägg

Hampusforsberg skrev:
Jag är med i SCR. Vad tänkte ni på ?

Vi är några bilar som vill haka på i er karavan, tänkte om vi kunde hoppa på tåget vid 3 älgar?

kontra
24 augusti 2011 · 76 Inlägg

Borglund skrev:

kontra skrev:

Borglund skrev:

Om jag åker kanske jag hakar på i detta ledet, om de nu blir något beroende på tid osv...

Gärna! Såg din viggen på senaste träffen om det nu var den? smile Skitfin i alla fall! Verkar som att det är en "karavan" från skövde som ska åka falköping, skara , lidköping. Ska försöka få kontakt med någon av dom och se om dom kan plocka upp oss på 3 älgar! smile

Kolla med dem o skriv gärna upp de här så kan man lätt kolla och ev hänga på ledet till Troll! smile
Inte omöjligt att de var min, var jag o en till som jag såg, dock hade jag 2 olika fälgar på senast men är åtgärdat nu till de större...

Jajjamen en svarade nu så hoppas på svar snart smile Japp då var det din, trodde du hade andra fälgar fram för att du skulle busa senare på kvällen wink

Hampusforsberg
24 augusti 2011 · 259 Inlägg

kontra skrev:

Hampusforsberg skrev:
Jag är med i SCR. Vad tänkte ni på ?

Vi är några bilar som vill haka på i er karavan, tänkte om vi kunde hoppa på tåget vid 3 älgar?

Jadå de kan ni göra !  Ska kolla när dom är där bara då

NoFuckNoRide
Audi A4 "low life family" (2010)
Volkswagen Caddy "Sköööpet" (2004)
Volkswagen Golf 3 "Från A till B" (1997)
kontra
24 augusti 2011 · 76 Inlägg

Hampusforsberg skrev:

kontra skrev:

Hampusforsberg skrev:
Jag är med i SCR. Vad tänkte ni på ?

Vi är några bilar som vill haka på i er karavan, tänkte om vi kunde hoppa på tåget vid 3 älgar?

Jadå de kan ni göra !  Ska kolla när dom är där bara då

Schysst! Javisst gör det! så är vi där lite innan så slipper ni vänta smile!

Davidzzon DAVEO
24 augusti 2011 · 513 Inlägg

Jag och ett gäng från Hjo är sugna, de tråkiga är att vi jobbar till 16 =/...

Är det några regler på hur mycket eller hur högt man får spela? smile

SM 2a i Super Street Nowall 2012. Personbästa 2012: 155,3db (@49hz), i Mk2an.
SM 3a i Bassrace 149.9 2012, i Mk2an.
SM 3a i Super Street 1-2, 2011. Personbästa 2011: 154,5db (@35hz), i Mk3an.
rickylicious Webbutvecklare
24 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

Davidzzon skrev:
Jag och ett gäng från Hjo är sugna, de tråkiga är att vi jobbar till 16 =/...

Är det några regler på hur mycket eller hur högt man får spela? smile

Ni jobbar till 16 och vi åker från Skövde 17, jag ser inte problemet wink

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Widowmaker
24 augusti 2011 · 1 112 Inlägg

Davidzzon skrev:
Jag och ett gäng från Hjo är sugna, de tråkiga är att vi jobbar till 16 =/...

Är det några regler på hur mycket eller hur högt man får spela? smile

det är en öppen plats långt från bostäder och det är efter butikernas stängnings dags så det skall nog inte vara så petigt! big_smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
lissom
24 augusti 2011 · 12 Inlägg

Borglund skrev:
Är bara vädret med så kommer jag oxå dyka upp med Viggen med de stora fälgarna på igen, hehe

// Borglund

Vadå stora fälgar?

Varför och volvo när det finns saab!!
Davidzzon DAVEO
24 augusti 2011 · 513 Inlägg

Vi kan inte vara iväg från hjo förrens 17 sad

SM 2a i Super Street Nowall 2012. Personbästa 2012: 155,3db (@49hz), i Mk2an.
SM 3a i Bassrace 149.9 2012, i Mk2an.
SM 3a i Super Street 1-2, 2011. Personbästa 2011: 154,5db (@35hz), i Mk3an.
Widowmaker
24 augusti 2011 · 1 112 Inlägg

Davidzzon skrev:
Vi kan inte vara iväg från hjo förrens 17 sad

blir å tuffa på bra då. bra det för då har ni nog fått upp värmen till träffen tongue

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
24 augusti 2011 · 1 112 Inlägg

Glöm inte av att fylla bagaget med bagage loppis prylar! Rota fram allt som skall bort inför vintern. Baslådor stereos neonljus eller vad det nu kan vara.
Ju fler som lirar bagage loppis desto mera livlig å glad blir ju träffen. Då händer det ju lite! Sälja prylar! spela musik! fota! lära känna folk! osv. Om detta skall bli en träff att minnas så måste folk våga bju lite på sig! smilecool

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
rickylicious Webbutvecklare
25 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

Widowmaker skrev:
Glöm inte av att fylla bagaget med bagage loppis prylar! Rota fram allt som skall bort inför vintern. Baslådor stereos neonljus eller vad det nu kan vara.
Ju fler som lirar bagage loppis desto mera livlig å glad blir ju träffen. Då händer det ju lite! Sälja prylar! spela musik! fota! lära känna folk! osv. Om detta skall bli en träff att minnas så måste folk våga bju lite på sig! smilecool

Det är lätt för er med stora bilar att säga att man ska fylla bagaget........ smile

Har en uppsättning skärmbreddare till Golf 2 + lite annat smått och gott till olika bilar, men det får jag omöjligt in i bilen sad

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Viinikka92
25 augusti 2011 · 363 Inlägg

Imorgon gäller det! big_smile Men själv får man skruva med bilen idag, blir att byta skivor, klottsar och drivaxledamask och hoppas på att oljudet i bilen försvinner, om inte drivknuten är dålig..
Någon som vet om det blir bra väder imorgon? big_smile

Honda Civic ED "JDM" (1988)
Honda Civic (1992)
rickylicious Webbutvecklare
25 augusti 2011 · 2 369 Inlägg

Viinikka92 skrev:
Imorgon gäller det! big_smile Men själv får man skruva med bilen idag, blir att byta skivor, klottsar och drivaxledamask och hoppas på att oljudet i bilen försvinner, om inte drivknuten är dålig..
Någon som vet om det blir bra väder imorgon? big_smile

Bra, BYT SKITEN! big_smile

Vädret såg regnigt ut tidigare i veckan, men nu verkar det bli uppehåll i alla fall smile Och i Jönköping på lördag ser det till och med soligt ut big_smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Viinikka92
25 augusti 2011 · 363 Inlägg

Ja, ska byta det om det inte blir allt för dyrt! Ska komma på något sätt att få loss centrum muttern utan mutterknack bara..
Hoppas på sol imorgon iaf! Ska ta med mig solstolar bara för att! wink

Honda Civic ED "JDM" (1988)
Honda Civic (1992)
GORESTYLES
25 augusti 2011 · 2 Inlägg

Count me in änna!  Hoppas vädret blir gött för då åker klotgrillen med smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang