Den förra träffen var en riktig höjdare med över 260 st bilar och innehöll nästan allt i BMW-väg från sent 60-tal och framåt. Både original, renoverat, bruks, trimmat och stylat. Det fanns något för alla smaker kort och gott!
Jag tänkte styra upp en samåkning för dom som är intresserade till årets tredje BMW träff i Eskilstuna.
Vi möts på Biltemas parkering (Ingenjörsgatan 9 802 93 GÄVLE) som ligger vid södra avfarten till Gävle, Jula och City gross ligger där med och syns tydligt
Vi möts 08.10 ungefär och åker 08.30 vidare till dom som möts upp i Uppsala och sen åker vi vidare till dom som samlas i Västerås, så från Västerås borde vi bli ett skaplig gäng som åker till träffen ihop=) Sist va vi ca 15 från Gävle och lika många från Uppsala och Västerås, så ca 50 bilar vart vi
Måste tyvärr säga att jag inte kommer åka i karavanen då jag behöver vara i Stockholm dagen innan så kommer att åka därifrån, men vi syns på träffen! kör försiktigt
Ja, klart det blir! Säger som jag sagt förut... det står om träffen och samåkningarna på många andra forum än detta, så alla skriver inte HÄR att de kommer. Bara att någon annan tar täten än den först tilltänkta ledarbilen.