Tur för oss andra att det finns såna som dig som köper gamla saabar, lägger ner tid och pengar på att göra dom fina och sedan säljer dom vidare till nästa som bara kan åka och njuta av bilen det är bra många saabar nu som du köpt och förvandlat till det bättre
Tur för oss andra att det finns såna som dig som köper gamla saabar, lägger ner tid och pengar på att göra dom fina och sedan säljer dom vidare till nästa som bara kan åka och njuta av bilen det är bra många saabar nu som du köpt och förvandlat till det bättre
Tack, ja det har blivit några stycken och denna tar emot lite extra mycket. Tycker den blev riktigt bra. Sjukt billig att köra men ser ändå rätt grym ut
Men planerna för ng 9-5an är i full gång så hoppas den kan bli unik.
Tack, ja det har blivit några stycken och denna tar emot lite extra mycket. Tycker den blev riktigt bra. Sjukt billig att köra men ser ändå rätt grym ut
Min favorit hittils är den röda 9-5 sedan du hade även den svarta kombin med gula/guldiga detaljer var frän
Min favorit hittils är den röda 9-5 sedan du hade även den svarta kombin med gula/guldiga detaljer var frän
Körde en mekarkväll helt utan kamera och jäklar va det gick undan
Att göra listan: *Montera MapTun 35mm sänksats *15mm spacers runtom, et41 - > et26 *Bygga 2,5" twinpipe med 4" utblås
Har varit något som saknats enda sedan jag monterade diffusorn...
Före vs efter spacers
Visade sig att vänster fjäder bak var av vilket är en klassiker på 9-3an Före vs efter sänkning (sätter sig efter lite körning)
Bilen kändes väldigt mycket stabilare direkt, mer lik min gamla aero med h&r fjädrar nu... Det som fattas nu är steg 1 eftersom denna är tokstrypt till 130hp
För mig nya fälgar upphämtade, Äkta Lorinser Rs8 20x9j et38. Ska få sig en liten omlack innan montering av däck. Lätt den snyggaste turbindesignen om ni frågar mig.
Ordningen på bilderna blev lite bananas men ni förstår
Håller helt med, den snyggaste turbindesignen👍 Fint med två 9-5:or med fina fälgar. Följer dina projekt och hoppas få tid med mina snart😀