bil stulen, har nån sett nått

SWK Lord
24 augusti 2006 · 125 Inlägg

I'll keep my eyes open!!

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316
swedishpower Avstängd
24 augusti 2006 · 14 Inlägg

Det är bra att ni hjälper matte med detta...

Så fort ni ser nått så ring han....sist jag snackade med han så var han påväg ut mot bro.

Så man hoppas att det är nån som ser den, och kan raportera till han.

Reg nr som bilen hadde sist var : PNO 944

Tele till matte är : 070-4265467

är stolt Volvo ägare
www.swedishpower.se
swedishpower Avstängd
25 augusti 2006 · 14 Inlägg

Snackade just med ägarn till bilen...

Han har varit i Bro, men inge resulat...

Och killen som såg bilen, hadde tagit regnr, och det stämde med det nr vi har gått ut med.

Bilen ser exakt ut som när den togs, med orginalfärlgarna som satt på .

Och körde mot kungsängen, fast den kan ha åkt mot stockholm.

Tyvär så vet vi inte det.
Så nu slutar spåren, synd...vi var nära.

är stolt Volvo ägare
www.swedishpower.se
PAIN
25 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

Bilen var senaste sedd i Bro vid "Din x " macken  (tankade bilen).....en utlänsk kille körde bilen då
Vi tog polarns bil och åkte upp men såg tyvärr inte bilen....vi träffade killen som sett allt och han guidade oss i timmar runt bro och kungsängen för att hitta bilen.

Då hade den original skyltarna på :DWT 461

Stor TACK till dig

Senast redigerat av Pain940 (25 augusti 2006)

FugitivE BMW Power
25 augusti 2006 · 2 362 Inlägg

Pain940 skrev:
Bilen var senaste sedd i Bro vid "Din x " macken  (tankade bilen).....en utlänsk kille körde bilen då
Vi tog polarns bil och åkte upp men såg tyvärr inte bilen....vi träffade killen som sett allt och han guidade oss i timmar runt bro och kungsängen för att hitta bilen.

Då hade den original skyltarna på :DWT 461

Stor TACK till dig

Kan säga om jag skulle fått tag på honom så skulle allt kunna hända... speciellt då man ser vem som har snott bilen. Tror du känner samma sak tongue ta med dig ett baseboll trä nästa gång tongue

BMW, bogsering med wire :/
PAIN
25 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

FugitivE skrev:

Pain940 skrev:
Bilen var senaste sedd i Bro vid "Din x " macken  (tankade bilen).....en utlänsk kille körde bilen då
Vi tog polarns bil och åkte upp men såg tyvärr inte bilen....vi träffade killen som sett allt och han guidade oss i timmar runt bro och kungsängen för att hitta bilen.

Då hade den original skyltarna på :DWT 461

Stor TACK till dig

Kan säga om jag skulle fått tag på honom så skulle allt kunna hända... speciellt då man ser vem som har snott bilen. Tror du känner samma sak tongue ta med dig ett baseboll trä nästa gång tongue

Jag har inga negativa tankar*näääääääää*  igår hade vi en järn 7:a i bilen med oss å jag hade inte ropat fooooooore   innan den träffat om man säger så wink

Darkie dARKiE
25 augusti 2006 · 5 031 Inlägg

Pain940 skrev:

FugitivE skrev:

Pain940 skrev:
Bilen var senaste sedd i Bro vid "Din x " macken  (tankade bilen).....en utlänsk kille körde bilen då
Vi tog polarns bil och åkte upp men såg tyvärr inte bilen....vi träffade killen som sett allt och han guidade oss i timmar runt bro och kungsängen för att hitta bilen.

Då hade den original skyltarna på :DWT 461

Stor TACK till dig

Kan säga om jag skulle fått tag på honom så skulle allt kunna hända... speciellt då man ser vem som har snott bilen. Tror du känner samma sak tongue ta med dig ett baseboll trä nästa gång tongue

Jag har inga negativa tankar*näääääääää*  igår hade vi en järn 7:a i bilen med oss å jag hade inte ropat fooooooore   innan den träffat om man säger så wink

det blir bättre kraft med drivern! smile neh men hoppas du får tag i han och att bilen är hel!

/skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
MrMonsterZ SmartRepair.se
25 augusti 2006 · 130 Inlägg

Om ni ser bilen, varför kör ni inte efter den och rapporterar samtidigt?
Få fast den j*veln och sätt dit honom så det stänker...

Men ring snuten istället för att ta till järn 7:an... Är ju f*n inte värt det om han får skadestånd på tiotusentals kronor för att du tar lagen i egna händer...

Jag brukar va ut till Haninge och Länna m.m ibland så jag kommer hålla ögonen öppna...
Ser jag den så kommer jag åka efter...

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?
PAIN
25 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

MrMonsterZ skrev:
Om ni ser bilen, varför kör ni inte efter den och rapporterar samtidigt?
Få fast den j*veln och sätt dit honom så det stänker...

Men ring snuten istället för att ta till järn 7:an... Är ju f*n inte värt det om han får skadestånd på tiotusentals kronor för att du tar lagen i egna händer...

Jag brukar va ut till Haninge och Länna m.m ibland så jag kommer hålla ögonen öppna...
Ser jag den så kommer jag åka efter...

Jo de e klart jag inte vill ta till järn 7:an    jag e 3 barns pappa wink
men han som ringde hade ingen bil vid tillfället och polisen har jag kontaktat men som dom sa:  -vi har ingen bil som kan åka på det just nu grrrrrrrrrrrr

skön respons man fick därsad   

tack för att du håller ett vakande öga
//Matte

Mafghan
25 augusti 2006 · 353 Inlägg

hmm är det bara jag eller finns det 2 trådar om denna bil? Pain940: hänt nåt nytt?? Håll oss uppdaterade:D

Enjoy....
PAIN
26 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

Mafghan skrev:
hmm är det bara jag eller finns det 2 trådar om denna bil? Pain940: hänt nåt nytt?? Håll oss uppdaterade:D

Jo finns nog det en polare la in den 2:a så han uppdaterar med info om jag inte har möjlighet att göra det tex när jag ärr ute å jagar den;)

klart vi uppdaterar all info är viktig...vill liksom hitta min bil:)

PAIN
27 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

Har du upplysningar att lämna ring Larmtjänsts tipstelefon 020 - 325 325 eller Polisen eller Matte 070-4265467

Jonve Livsnjutare
27 augusti 2006 · 342 Inlägg

Men hur länge kan personen åka runt i en stulen bil? Jag lider verkligen med dig, hatar folk som inte kan låta andras saker vara!

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!
swedishpower Avstängd
27 augusti 2006 · 14 Inlägg

Först vill vi tacka alla som har hjälp matte ( pain ) att hitta sin bil...

Ni ska ha stort tack...

Och för det andra så kan jag berätta att bilen har blivit hittad vid Nynäshamn..
Tyvär så vet vi inte vilket skick den var i...

Men den har kommit till rätta...

Grattis Matte, hoppas den var lika fin som du hadde gjort den.

Niklas
Swedish Power Club.

Senast redigerat av swedishpower (27 augusti 2006)

är stolt Volvo ägare
www.swedishpower.se
swedishpower Avstängd
27 augusti 2006 · 14 Inlägg

Snackade just med Matte ....ägarn...

Synd nog var bilen hellt strippad, det fans inget kvar...
Allt var borta...

Vi lider med dig...

är stolt Volvo ägare
www.swedishpower.se
PAIN
28 augusti 2006 · 2 103 Inlägg

den hittades ikväll i tungelsta/sthlm total slaktad.......fanns bara skrot kvar :cry:
Går aldrig att reparera dom tog fram och bakel,sopppa pumpen säten instr panel ,351 toppen fjäderneb alltså rubbet den e bara ett buckligt skal liggandes på taket  :cry:
faaaaaaaan  ta dom :evil:

drar in ett par tragiska bilder  R.I.P

TACK TILL ALLA SOM HJÄLP TILL ATT SÖKA

spifix
28 augusti 2006 · 18 Inlägg

fy faan va tråkigt

R.I.P

chrizz Administratör
28 augusti 2006 · 11 783 Inlägg

Varför har vi två trådar om den här bilen?

Låser här och hänvisar till den andra: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=22676

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang