Xenonkonvertera passat -02a

OpelAscona
26 september 2011 · 124 Inlägg

vet någon säkert om det är canbusstyrning på dem? ska konvertera hel/halvljusen, tack för svar smile

Ja gillar att tillverka mina egna delar till bilar :)
bmwvol SPC : skaraborg performance club
27 september 2011 · 205 Inlägg

OpelAscona skrev:
vet någon säkert om det är canbusstyrning på dem? ska konvertera hel/halvljusen, tack för svar smile

man får la inte konventera halvljusena?

Volkswagen Passat "skrap skrap" (2001)
F-Tar
27 september 2011 · 1 335 Inlägg

bmwvol skrev:

OpelAscona skrev:
vet någon säkert om det är canbusstyrning på dem? ska konvertera hel/halvljusen, tack för svar smile

man får la inte konventera halvljusena?

vem bry sig om de? bara köra på, byta till halogen under besdagen.

Va ja vet så har passat canbus och automatisk ljusviddsreglering from 04, inte hundra men. har de ej på min, bara manuell nivåreglering och ingen canbus.

B5 #001
BMW 325 tds "E36" (1997)
BMW Alpina B5 "001" (2005)
bmwvol SPC : skaraborg performance club
27 september 2011 · 205 Inlägg

F-Tar skrev:

bmwvol skrev:

OpelAscona skrev:
vet någon säkert om det är canbusstyrning på dem? ska konvertera hel/halvljusen, tack för svar smile

man får la inte konventera halvljusena?

vem bry sig om de? bara köra på, byta till halogen under besdagen.

Va ja vet så har passat canbus och automatisk ljusviddsreglering from 04, inte hundra men. har de ej på min, bara manuell nivåreglering och ingen canbus.

sant

Volkswagen Passat "skrap skrap" (2001)
F-Tar
27 september 2011 · 1 335 Inlägg

fast kan tillägga att jag vart tvungen att köpa H7 relä (både i hel och halv) som hjälper till me startströmmen direkt från batt, annars tände inte en, inte alltid men ibland. Sen om man kollade på ljusbilden så kunde man se ett litet flimmer, typ ryck i ljuset. Men de blev bättre me relä. kostade ca 350 spänn på vparts.se

B5 #001
BMW Alpina B5 "001" (2005)
BMW 325 tds "E36" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang