Projekt Golf 3 !!

Eget stuk
  • 67 Följare
  • 229 076 Visningar
  • Projektet avslutat 24 april 2013
Lothigiius
18 januari 2012 · 591 Inlägg

-stoffe- skrev:
Se med täck brickorna tänker jag låna big_smile

Do that! smile

Lothigiius
20 januari 2012 · 591 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-940d12f13ccb32148d3399a49985a2a5.jpg
Såhär kan de se ut när folk inte vet skillnad på sitt o andras!!!! Värre såg det ut innan. Men jag var ju tvungen o trycka upp låset eftersom jag inte kunde få in nyckeln annars.
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-48b379874e0a44a21fd502567f0208d6.jpg
Blir till o rikta sad
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-546f9e9b769c4049c5e377cfde4c6128.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/169/168776/168776-2be51918cc6a15b9e9888322aef665a1.jpg


// Lothigiius

Senast redigerat av Lothigiius (20 januari 2012)

Gbgarn VW frälst
21 januari 2012 · 242 Inlägg

fan vad tråkigt! jävla as som inte kan ge fan i saker som inte är deras. var det ngt som blev stulet/förstört?

VW, om volket själv får wälja!
Volkswagen Polo TSI 1.2T Facelift "Optimerad av EDGE Performance" (2017)
Volkswagen Corrado G60 "ReTarD" (1990)
CarpeDiem German Engineering
21 januari 2012 · 9 081 Inlägg

Usch, sånt är tråkigt sad Hoppas att det ordnar sig.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Lothigiius
21 januari 2012 · 591 Inlägg

Gbgarn skrev:
fan vad tråkigt! jävla as som inte kan ge fan i saker som inte är deras. var det ngt som blev stulet/förstört?

Ja man blir så jävla förbannad!! Nej dem kom aldrig in i bilen. Antagligen blev dem störda! Morsan hörde att det va någon som tutade flera gånger. Så antagligen kom tidningen på natten och så fick dem sticka. Men det är väl bara en tidsfråga innan den är borta sad

Lothigiius
21 januari 2012 · 591 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Usch, sånt är tråkigt sad Hoppas att det ordnar sig.

Ja det är ju de! Hade bara trafikförsäkring innan så fixade halv nu så man får ut någonting om den skulle va borta en dag. Även om det inte är mycket...

Lothigiius
27 januari 2012 · 591 Inlägg

Eurobandit skrev:
Hur går det? Har du lyckats fixa låset än?

Det står rätt still faktiskt! sad Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S

ekelund88
27 januari 2012 · 2 656 Inlägg

Lothigiius skrev:

Eurobandit skrev:
Hur går det? Har du lyckats fixa låset än?

Det står rätt still faktiskt! :( Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S

fan va tråkigt :(

Lothigiius
27 januari 2012 · 591 Inlägg

ekelund88 skrev:

Lothigiius skrev:

Eurobandit skrev:
Hur går det? Har du lyckats fixa låset än?

Det står rätt still faktiskt! sad Nej jag har inte kunnat fixa låset ännu eftersom min brorsa har varit utomlands. Men nu när han är hemma igen så hoppas jag på att vi ska kunna rikta till de. Det är ju lite jobbigt nu under vintertid när det kommer in snö i hålet som blivit och sen fryser det på under natten...sen på morgonen är det lite jobbigt! Det hjälper inte med låsolja heller eftersom låset inte riktigt sitter som det borde göra. Dessutom ser det riktigt fult ut med ett hål där. Men det är sånt som händer när idioter inte kan hålla fingrarna i styr!!! :S

fan va tråkigt sad

Aa sad

CarpeDiem German Engineering
4 februari 2012 · 9 081 Inlägg

Har det löst sig med låset?

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Lothigiius
4 februari 2012 · 591 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Har det löst sig med låset?

Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur smile

CarpeDiem German Engineering
4 februari 2012 · 9 081 Inlägg

Lothigiius skrev:

CarpeDiem skrev:
Har det löst sig med låset?

Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur smile

Ok, men det ordnar sig med låset smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Lothigiius
4 februari 2012 · 591 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Lothigiius skrev:

CarpeDiem skrev:
Har det löst sig med låset?

Hehe nä inte ännu! Brorsan har fullt upp med sin golf som han lackar om! Så min bil kommer inte i första hand nu. Jag kan ju inte rikta själv heller, så jag får helt enkelt vänta på min tur smile

Ok, men det ordnar sig med låset smile

Jadå det gör de säkert!

per-ling
13 februari 2012 · 161 Inlägg

Trevlig Golfbyggar tråd smile Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel tongue

SylvesterStallone
13 februari 2012 · 1 433 Inlägg

per-ling skrev:
Trevlig Golfbyggar tråd smile Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel tongue

Skulle förstöra den !!!

BMW 730D (2005)
Lothigiius
13 februari 2012 · 591 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

per-ling skrev:
Trevlig Golfbyggar tråd smile Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel tongue

Skulle förstöra den !!!

Skulle förstöra DEN??? Är de du som ligger bakom detta eller?

Lothigiius
13 februari 2012 · 591 Inlägg

per-ling skrev:
Trevlig Golfbyggar tråd smile Sämre med att du fått bryt på bilen,skulle man komma på någon skulle ja nog åka dit för miksshandel tongue

Tack! smile Haha ja det är väl bara en av alla saker man skulle åkt dit för i så fall. Det ska då inte vara någon mild misshandel...på den/dem bara så in i h*****e!

per-ling
13 februari 2012 · 161 Inlägg

hehehe wink  Vad har du mera för planer för Golfen då?

Lothigiius
13 februari 2012 · 591 Inlägg

per-ling skrev:
hehehe wink  Vad har du mera för planer för Golfen då?

Det som ska göras härnäst är o rikta vid låset o sen lacka om dörren. Sen ska de lagas lite rost, fälgarna ska jag fixa banorna o kanterna på, joey modda strålkastarna (ska få tag i gti strålkastare) o sen ska den bara ner i backen. Coilsen ligger tryggt bredvid sängen smile

per-ling
14 februari 2012 · 161 Inlägg

Ah okej! smile Vad vill du ha för stuk på den? Clean,tyskstuk....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang