Svensk avundssjuka!

discokapten Kapten på disco!
6 november 2011 · 1 729 Inlägg

Fritte-vika skrev:
Hade min bil parkerad nere i centrala Valdemarsvik igår kväll, efter att ha vatt och käkat med några polare så går jag tillbaka till bilen och upptäcker att ena däcket och fälgen är blöt, plus att det är en halvstor pöl brevid bilen! Det är alltså någon j***a idiot som har pissat på bilen!mad synd att man aldrig kommer på sånna jävlar medan dom håller på!

Fattar inte varför folk bara måste! faan skaffa er i liv istället!
kan ju säga att hela kvällen va förstörd efter de där!

AVUNDSSJUKA JÄVLA AS!!!!

Vad har de att vara avundsjuka på? En steg 1:ad Saab? Gå hem och lägg dig.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Muttley
6 november 2011 ·

De är helg, han var full och behövde pinka och din bil råka stå där. Bara och tvätta av. Alternativt en hund.
Avundsjuka är de nog verkligen inte. Hade de varit en bil i miljonklassen kanske man hade kunna nämna avundsjuka . Men nääää.

Munkis
6 november 2011 · 1 637 Inlägg

aha_100 skrev:
Svensk avundsjuka, jamtelag osv.. Det är något man verkligen bara stöter på här hemma. Väldigt ofta dessutom. Helt omöjligt för dom att tycka det är kul att man har en fin bil..

Det är ett helt annat bemötande man får nere i Europa...

Vart befinner du dig någon stans? Vi är i Europa...

Knugcab
6 november 2011 · 5 111 Inlägg

Fredagkväll och nedpissad bil... Låter bara som att någon som fått för mycket öl råkat ut för det av öl så vanliga fenomenet med full blåsa och noll omdöme. tongue

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Busgrabb Rejsa ?
6 november 2011 · 2 959 Inlägg

aha_100 skrev:
Svensk avundsjuka, jamtelag osv.. Det är något man verkligen bara stöter på här hemma. Väldigt ofta dessutom. Helt omöjligt för dom att tycka det är kul att man har en fin bil..

Det är ett helt annat bemötande man får nere i Europa...

Svensk avundsjuka borde med största säkerhet vara något man bara stöter på här hemma i Sverge... roll

Autotech
BMW 335D (2008)
Muttley
6 november 2011 ·

Trodde inte folk var så löjliga och verkligen kommer tro detta är avundsjuka.  För då tyckerjag lite synd om er smile

Germax
6 november 2011 · 12 086 Inlägg

Jag hade lätt kunnat pissa på en saab på fyllan hahaha

aha_100
6 november 2011 · 535 Inlägg

tkd_rille skrev:
Hade de varit en bil i miljonklassen kanske man hade kunna nämna avundsjuka . Men nääää.

Behöver inte handla om så extrema bilar


Munkis skrev:

aha_100 skrev:
Svensk avundsjuka, jamtelag osv.. Det är något man verkligen bara stöter på här hemma. Väldigt ofta dessutom. Helt omöjligt för dom att tycka det är kul att man har en fin bil..

Det är ett helt annat bemötande man får nere i Europa...

Vart befinner du dig någon stans? Vi är i Europa...

Uppe i Europa kanske

Senast redigerat av aha_100 (6 november 2011)

risodlarn
6 november 2011 · 577 Inlägg

aha_100 skrev:

tkd_rille skrev:
Hade de varit en bil i miljonklassen kanske man hade kunna nämna avundsjuka . Men nääää.

Behöver inte handla om så extrema bilar


Munkis skrev:

aha_100 skrev:
Svensk avundsjuka, jamtelag osv.. Det är något man verkligen bara stöter på här hemma. Väldigt ofta dessutom. Helt omöjligt för dom att tycka det är kul att man har en fin bil..

Det är ett helt annat bemötande man får nere i Europa...

Vart befinner du dig någon stans? Vi är i Europa...

Uppe i Europa kanske

haha så sant!

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.
Aero T16
6 november 2011 · 1 327 Inlägg

Hundar pissar på bildäck, det är ju inte precis någon nyhet.

The_Rebel Gréve
7 november 2011 · 497 Inlägg

kanske var någon som gillade och lade revir på din bil för att senare kunna uppsöka den igenom lukten och stjäla den big_smile

Andromeda Rumpmas
8 november 2011 · 3 860 Inlägg

Jag pissade på en bil i fyllan och villan i mina tonår. Av ingen särskild anledning alls faktiskt. Jag var pissnödig och tyckte att det var en "cool" idé just då. De övriga hanarna i flocken tyckte det var skojigt gjort, men det hade inte den imponerande effekt på honorna jag i mitt onyktra tillstånd räknat med tongue roll

Hormonerna och en bara till hälften mognad hjärna gör en ju halvt efterbliven som 15-åring ändå, och lägg på några öl så är man både totalt väck i huvudet och jäkligt pissnödig. Det gör det dock inte OK. Men att tro att det skulle vara något personligt mot just dig eller riktat mot just din bil är nog att ta åt sig lite för mycket. Vilken annan bil som helst på samma plats hade "dugt".

Och det är klart kidsen tycker att det är roligare att pissa på en vålvårdad bil som det märks att ägaren tar väl hand om än en rosthög.

Så om någon fått sin rosa Volvo 245 nedpissad för nästan 15 år sedan så ber jag om ursäkt. 15-åringar är bra efterblivna, och graden av dumhet ökar kvadratiskt med storleken på flocken. Men det ursäktar ingenting.

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
lakhea Leg. Bilplågare.
8 november 2011 · 218 Inlägg

Inte kul att nån skvätter en stråle på bilen´.
Men på mitt förra jobb hade vi en bilskrot och det stod en Transit på skrotgården som var rostig.
Pissade på den bilen typ 50 ggr eller nåt och rosten försvann??
Hör inte hit kanske men funkar som rostätere iaf. 
Ja inte all rost men just där på sidan jag "vattna guldfisken" iaf.

Andromeda Rumpmas
8 november 2011 · 3 860 Inlägg

lakhea skrev:
Inte kul att nån skvätter en stråle på bilen´.
Men på mitt förra jobb hade vi en bilskrot och det stod en Transit på skrotgården som var rostig.
Pissade på den bilen typ 50 ggr eller nåt och rosten försvann??
Hör inte hit kanske men funkar som rostätere iaf. 
Ja inte all rost men just där på sidan jag "vattna guldfisken" iaf.

Haha va?! lol

Urin är frätande på det mesta. Inklusive hud och metaller. Du "tvättade" nog bort rosten då den löste upp den, men den kommer tillbaka senare.

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang