caddy mk1 med nissan 200sx s13 underrede ca 300 hk!!!!

tjenare på er :D caddy mk1 överbygge med nissan 200sx s13 underrede och drivlina :) kommer ha ca 300 hk hoppas jag på :) är det något ni undrar över så är det bara att fråga :) sponsor: realcar!!! :D
  • 561 Följare
  • 478 201 Visningar
  • Uppdaterades senast 3 april 2013
kapenkronk
27 maj 2012 · 61 Inlägg

När börjar du med caddyn igen då yikes för länge sen nu!

David_bagge
27 maj 2012 · 225 Inlägg

ja tiden börjar rina iväg om du ska ha den klar till bugrun vill ju se den smile

Mvh David
audi_a4_quattro
27 maj 2012 · 570 Inlägg

hehe måste börja snart igen wink  hoppas på bugrun nästa år om dom släpper in mej wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
almqvist__89
27 maj 2012 · 1 140 Inlägg

Här blir det inga barn gjorda eller vad man nu skulle säga smile


Hur som hellst så vill nog alla ha iallafall 1 liten uppdatering i veckan..
För oss förväntansfulla läsares skull då alltså, du får bita ihop och lösa det här smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
rgthejibber
28 maj 2012 · 64 Inlägg

shit yikes har suttit och läst igenom alla 40 sidorna nu och kan bara säga wow yikesyikesyikes hatten av för dej!
kommer följas big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3562792 budget drift projekt
sponsorer sökes
holmpa94
28 maj 2012 · 103 Inlägg

Läst igenom hela tråden nu, och måste säga att det är riktig coolt bygge! Fortsätt så!

Perm lagd big_smile

Catovic
4 juni 2012 · 405 Inlägg

Där var 40 sidor lästa då ! haha sjukt nice och ovanligt projekt ! i början va du på och uppdatera och massor fan har hänt nu ut o jobba ! nog inte bara jag som känner så haha så sluta lata gör vad som gå städa lite eller vad som nästan men en uppdatering hade suttit fint big_smile tycka till !

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
almqvist__89
5 juni 2012 · 1 140 Inlägg

Catovic skrev:
Där var 40 sidor lästa då ! haha sjukt nice och ovanligt projekt ! i början va du på och uppdatera och massor fan har hänt nu ut o jobba ! nog inte bara jag som känner så haha så sluta lata gör vad som gå städa lite eller vad som nästan men en uppdatering hade suttit fint big_smile tycka till !

+1

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Falkensten
5 juni 2012 · 84 Inlägg

almqvist__89 skrev:

Catovic skrev:
Där var 40 sidor lästa då ! haha sjukt nice och ovanligt projekt ! i början va du på och uppdatera och massor fan har hänt nu ut o jobba ! nog inte bara jag som känner så haha så sluta lata gör vad som gå städa lite eller vad som nästan men en uppdatering hade suttit fint big_smile tycka till !

+1

+2

Blue-Angel Statligt anställd
5 juni 2012 · 215 Inlägg

MR-BOW skrev:

almqvist__89 skrev:

Catovic skrev:
Där var 40 sidor lästa då ! haha sjukt nice och ovanligt projekt ! i början va du på och uppdatera och massor fan har hänt nu ut o jobba ! nog inte bara jag som känner så haha så sluta lata gör vad som gå städa lite eller vad som nästan men en uppdatering hade suttit fint big_smile tycka till !

+1

+2

+3

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
Pim_Pim
5 juni 2012 ·

Förstod hälften, men jag slänger in ett plustecken. big_smile
+

Catovic
6 juni 2012 · 405 Inlägg

hahaha ! go du är pim_pim big_smile sätter aldrig ., eller ? bara ! typ big_smile har dyslexi så det är det som ställer till det big_smile men men menar typ att han ska ut och göra något med bilen eller garaget spelar ingen roll nästan bara kul att få en uppdatering gått ett bra tag nu sen sist big_smile

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
tobbe_ek
20 juni 2012 · 58 Inlägg

nu har jag suttit och läst 40 sidor, och jag gillar inte att läsa tongue. så nu är det best du tankar audin så den går att köra så du slipper gå och kan börja skruva på caddyn smile 
kan va bra med en paus vist men inte för lång du får inte tappa intresset hmm

grymt projekt BTW wink

dude this is stupid yeah i know lets do it
Lundgrenens
6 juli 2012 · 27 Inlägg

har du lagt av eller ar du bara en paus? väntat länge på update smile

Opel Omega (1998)
Opel Kadett B "Vilddjuret" (1969)
Kennie-e -Maskulinism-Media-
7 juli 2012 · 96 Inlägg

Väntar oxå på update!

Mina bil filmer: Maskulinism - Media
Falkensten
7 juli 2012 · 84 Inlägg

även jag väntar

xtz222
7 juli 2012 · 27 Inlägg

även jag med

XDaniel
7 juli 2012 · 179 Inlägg

Å jag

Terror, världskrig, bränna barn i stora ugnar.
Volvo 740 T5 "Deeren II" (1988)
Mercedes W114 Lang OM605 "Lang and Low" (1973)
almqvist__89
7 juli 2012 · 1 140 Inlägg

Jag med!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
mopar300
7 juli 2012 ·

inte jag........................skojade bara..ja väntar me........................

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang