hmm, känns som du trollar? Men vad vet jag och mitt arma luder. Men "blåsten" när du växlar är garanterat en öppen dumpventil, som släpper ut övertrycket som bildas ifrån turbon! Som de ovanför redan skrivit. Sen tror jag att du åker med en sinterkoppling eller viggen koppling! Förmodligen sinter eftersom du beskriver de som att de knappt går att slira igång bilen.
den här e min första 900a, kan bara säga att den laddar snabbare än min v6a som har 210 hk. det e otroligt men kan ladda upp en film så får ni se. enligt kvitton så e det steg2 chippad, 285 hk
Tycker att 285hk för ett steg 2 chipp låter extremt mycket?
kollat alla slangar å de såg hela ut. jag tog kort på motorrummet ska ladda upp dom snart. jag filmade när bilen hackar..
jag har ingen erfarenhet av chippning, 285 hk var enligt förra ägaren, det står inget om det i kvitton. jag tycker att den laddar otroligt snabbt för å vara en 900 med 2,0 motor, förövrigt så spelar det mig ingen roll om den har 200 eller 285 hk.
kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Anledningen till att din bil pyser är för att du har ett öppet luftfilter . Svårt att se på bilderna ifall slangarna är fräsch eller inte, men det har du ju redan kollat. Hade underlättat med en film över hur bilen reagerar på gas iallafall!!
Anledningen till att din bil pyser är för att du har ett öppet luftfilter . Svårt att se på bilderna ifall slangarna är fräsch eller inte, men det har du ju redan kollat. Hade underlättat med en film över hur bilen reagerar på gas iallafall!!
filmen laddas upp 78 MB så det tar ca 10 min
kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Anledningen till att din bil pyser är för att du har ett öppet luftfilter . Svårt att se på bilderna ifall slangarna är fräsch eller inte, men det har du ju redan kollat. Hade underlättat med en film över hur bilen reagerar på gas iallafall!!