Widebody A4 b5 - 11/7 Montering!!!

Widebody a4 b5.
  • 84 Följare
  • 85 710 Visningar
  • Uppdaterades senast 15 juni 2013
SylvesterStallone
22 januari 2012 · 1 433 Inlägg

Soderholm skrev:

ekmaan skrev:
seriöst, bort med vingen. den smälter inte in.. smile

Den åker inte bort, oavsett vilket smile

Bra för fan ! Skit snygg imo gör sig as bra lyssna inte på haters bara för att dem har 89 hk big_smile allt annat ser också bra ut !!

BMW 730D (2005)
Soderholm vorsprung durch technik
22 januari 2012 · 277 Inlägg

Jag tackar så mycket, och även att du motiverar till varför du tycker det om vingen smile upskattas smile

Audi A4S (2012)
Diz3
22 januari 2012 · 173 Inlägg

så sjukt nice! rycker bakdörrarna helt eller ska du ha kvar dom men utan handtag?
och 4wd kommer bli nice, men är det inte jätte krångligt att byta från 2wd till 4wd för det finns väl inga fästen för bakvagnen?

Ps Ta aldrig bort vingen! den här hela rumpan på bilen! tongue

Senast redigerat av Diz3 (22 januari 2012)

Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)
Soderholm vorsprung durch technik
22 januari 2012 · 277 Inlägg

Diz3 skrev:
så sjukt nice! rycker bakdörrarna helt eller ska du ha kvar dom men utan handtag?
och 4wd kommer bli nice, men är det inte jätte krångligt att byta från 2wd till 4wd för det finns väl inga fästen för bakvagnen?

Ps Ta aldrig bort vingen! den här hela rumpan på bilen! tongue

Jag tackar smile bakdörrarna ska finnas kvar där, de ska gå och öppna om jag måste komma till där bak, men bara inifrån. Inget utåt alls. Ska börja på burbygge inom snar framtid hade jag tänkt. smile

Audi A4S (2012)
Diz3
22 januari 2012 · 173 Inlägg

Soderholm skrev:

Diz3 skrev:
så sjukt nice! rycker bakdörrarna helt eller ska du ha kvar dom men utan handtag?
och 4wd kommer bli nice, men är det inte jätte krångligt att byta från 2wd till 4wd för det finns väl inga fästen för bakvagnen?

Ps Ta aldrig bort vingen! den här hela rumpan på bilen! tongue

Jag tackar smile bakdörrarna ska finnas kvar där, de ska gå och öppna om jag måste komma till där bak, men bara inifrån. Inget utåt alls. Ska börja på burbygge inom snar framtid hade jag tänkt. smile

jaha det kommer nog bli nice smile ska du ha bilen på gata eller bara bana?
har en cool tanke, att du kan ju sätta kylet typ vid baksättet och göra som en vindtunel i taket för att få in luft, såg det på en lancia i bilsport och tyckte det var sjukt fräkt, tror det hade passat grymt på din bil.

Har du några planer på när bilen ska vara klar? smile

Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)
Soderholm vorsprung durch technik
22 januari 2012 · 277 Inlägg

Diz3 skrev:

Soderholm skrev:

Diz3 skrev:
så sjukt nice! rycker bakdörrarna helt eller ska du ha kvar dom men utan handtag?
och 4wd kommer bli nice, men är det inte jätte krångligt att byta från 2wd till 4wd för det finns väl inga fästen för bakvagnen?

Ps Ta aldrig bort vingen! den här hela rumpan på bilen! tongue

Jag tackar smile bakdörrarna ska finnas kvar där, de ska gå och öppna om jag måste komma till där bak, men bara inifrån. Inget utåt alls. Ska börja på burbygge inom snar framtid hade jag tänkt. smile

jaha det kommer nog bli nice smile ska du ha bilen på gata eller bara bana?
har en cool tanke, att du kan ju sätta kylet typ vid baksättet och göra som en vindtunel i taket för att få in luft, såg det på en lancia i bilsport och tyckte det var sjukt fräkt, tror det hade passat grymt på din bil.

Har du några planer på när bilen ska vara klar? smile

Den ska gå på gata och bana, tanken är 2 olika setuper för det smile, ja tanken är faktiskt det, kylarn ska flyttas bak till bakluckan med diverse kylning, och bakluckan ska sågas ut för just det. Så kommer även ic:n få bättre plats där framme. Bilen ska förhoppningsvis vara klar till elmia helgen smile

Audi A4S (2012)
Diz3
22 januari 2012 · 173 Inlägg

Okej smile jag tänkte mer luftintaget i taket, tänk dig som att ha en taklucka över baksättet smile

Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)
Diz3
22 januari 2012 · 173 Inlägg

Såhär menar jag smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/136/135323/135323-17b128d64b0875c87fb895c227bfe83f.jpg

Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)
Soderholm vorsprung durch technik
23 januari 2012 · 277 Inlägg

Ja, jo det är alltid ett alternativ smile Hade tänkt dra bak kylarn till bagaget i helgen och letar nu efter folk som gjort detta eller vet vad man ska använda för pump/rör osv, var snälla och hör av er smile

Audi A4S (2012)
Soderholm vorsprung durch technik
25 januari 2012 · 277 Inlägg

Söker fortfarande framkjol alt bak, har ni någon liggandes så är det ett plus! I helgen börjar jag med att gjuta luftintag till kylarn som kommer hamna därbak istället.

Audi A4S (2012)
Soderholm vorsprung durch technik
9 februari 2012 · 277 Inlägg

Längesedan nu, har verkligen hänt mycket. Tar en stor update i helgen smile Bjuder på en bild.

https://www1.garaget.org/gallery/images/114/113185/113185-c17134f8e9c5a49d0d56adc6fa34f0d5.jpg

Audi A4S (2012)
UrPeppe Lastbilsbyggare
9 februari 2012 · 389 Inlägg

Soderholm skrev:
Längesedan nu, har verkligen hänt mycket. Tar en stor update i helgen smile Bjuder på en bild.

http://www1.garaget.org/gallery/images/114/113185/113185-c17134f8e9c5a49d0d56adc6fa34f0d5.jpg

fränt, riktigt snygg stötfångare:)

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
SylvesterStallone
9 februari 2012 · 1 433 Inlägg

Sjukt nice !!

BMW 730D (2005)
Soderholm vorsprung durch technik
9 februari 2012 · 277 Inlägg

Tack så mycket smile kommer hända mycket i helgen i förhoppning av att vara klar till elmia.. Ska göras luftintag på sidan i kjolen, framkjolen ska beställas. Svetsas och spacklas. Sen är den snart klar för lack!

Audi A4S (2012)
MrFrank
9 februari 2012 ·

Blev riktigt snyggt. Kan man se den inne på Mässan?

Soderholm vorsprung durch technik
9 februari 2012 · 277 Inlägg

MrFrank skrev:
Blev riktigt snyggt. Kan man se den inne på Mässan?

Jag hade tänkt boka plats osv från egen ficka, men jag kommer aldrig hinna, jag putsar och fixar mer på den och börjar med vallåkra i sommar, kommer självklart komma med den till elmia men vart den står blir en senare fråga. Hört att det skulle finnas någon uteutställning. Ingen träff eller något efter?

Audi A4S (2012)
MrFrank
9 februari 2012 ·

Ok. Låter som en bra ide. Skynda långsamt

Soderholm vorsprung durch technik
9 februari 2012 · 277 Inlägg

MrFrank skrev:
Ok. Låter som en bra ide. Skynda långsamt

Ja. det får bli så, så hinner jag med mer gjutande och mer kolfiber smile Motorbyte kommer dock efter sommarn smile

Audi A4S (2012)
MrFrank
9 februari 2012 ·

Kommer bli intressant var du skall ha kolfibret nånstans

Soderholm vorsprung durch technik
9 februari 2012 · 277 Inlägg

MrFrank skrev:
Kommer bli intressant var du skall ha kolfibret nånstans

Tanken är vid diffusorn, huven, taket och bakluckan. Taket är det jag drar mig för, orkar inte kapa just nu bara sad

Audi A4S (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang