Pontusvr6 Ljudbygge! Passat 3b (start sida 4!)

kommer att bygga ett bra billjud som förhoppningsvis kommer gå att tävla med! och så blir det styling av bilen :)
  • 36 Följare
  • 47 005 Visningar
  • Uppdaterades senast 3 mars 2014
Pontusvr6
10 augusti 2012 · 149 Inlägg

Kommer gå efter denna ritningen till viss del smile får se hur det blir.

https://www1.garaget.org/gallery/images/146/145159/145159-d1e0a594a8b8f77fdcc994e384e34f80.jpg
ritningen

racer-putte
12 augusti 2012 · 6 558 Inlägg

bra val av basar  smile  ska du ha  2 basar  så äre dubbel volym som gäller smile å porten i mitten  blir bäst så smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Pontusvr6
12 augusti 2012 · 149 Inlägg

racer-putte skrev:
bra val av basar  smile  ska du ha  2 basar  så äre dubbel volym som gäller smile å porten i mitten  blir bäst så smile

ja jag är riktigt nöjd med basarna smile har kört med dom lite men å i fel låda och på tok för lite ström smile porten i mitten? den sitter ju på sidan eller? smile

racer-putte
12 augusti 2012 · 6 558 Inlägg

Pontusvr6 skrev:

racer-putte skrev:
bra val av basar  smile  ska du ha  2 basar  så äre dubbel volym som gäller smile å porten i mitten  blir bäst så smile

ja jag är riktigt nöjd med basarna smile har kört med dom lite men å i fel låda och på tok för lite ström smile porten i mitten? den sitter ju på sidan eller? smile

ska du ha 2 st basar  i din golf  så skulle iaf ja  sätta porten mellan basarna  .. har du den på sidan så lära du jue  bromsa luften från porten smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Pontusvr6
12 augusti 2012 · 149 Inlägg

racer-putte skrev:

Pontusvr6 skrev:

racer-putte skrev:
bra val av basar  smile  ska du ha  2 basar  så äre dubbel volym som gäller smile å porten i mitten  blir bäst så smile

ja jag är riktigt nöjd med basarna smile har kört med dom lite men å i fel låda och på tok för lite ström smile porten i mitten? den sitter ju på sidan eller? smile

ska du ha 2 st basar  i din golf  så skulle iaf ja  sätta porten mellan basarna  .. har du den på sidan så lära du jue  bromsa luften från porten smile

Hehe okej smile jag är sjukt dålig på dethär med att bygga lådor smile men jag tycker att det är kul smile skulle det inte gå att bygga 2 identiska lådor och sätta dom på varandra då? eller ta bort väggen mellan som blir? smile

racer-putte
12 augusti 2012 · 6 558 Inlägg

Pontusvr6 skrev:

racer-putte skrev:

Pontusvr6 skrev:

ja jag är riktigt nöjd med basarna smile har kört med dom lite men å i fel låda och på tok för lite ström smile porten i mitten? den sitter ju på sidan eller? smile

ska du ha 2 st basar  i din golf  så skulle iaf ja  sätta porten mellan basarna  .. har du den på sidan så lära du jue  bromsa luften från porten smile

Hehe okej smile jag är sjukt dålig på dethär med att bygga lådor smile men jag tycker att det är kul smile skulle det inte gå att bygga 2 identiska lådor och sätta dom på varandra då? eller ta bort väggen mellan som blir? smile

allt går  ... men om de blir bra e jue en annan sak smile  absolut e skoj å bygga ljud smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Pontusvr6
12 augusti 2012 · 149 Inlägg

racer-putte skrev:

Pontusvr6 skrev:

racer-putte skrev:

ska du ha 2 st basar  i din golf  så skulle iaf ja  sätta porten mellan basarna  .. har du den på sidan så lära du jue  bromsa luften från porten smile

Hehe okej smile jag är sjukt dålig på dethär med att bygga lådor smile men jag tycker att det är kul smile skulle det inte gå att bygga 2 identiska lådor och sätta dom på varandra då? eller ta bort väggen mellan som blir? smile

allt går  ... men om de blir bra e jue en annan sak smile  absolut e skoj å bygga ljud smile

hehe smile jag hittade den ritningen på DDs hemsida så med en bas borde det ju funka iaf smile jag tackar iaf ja till all hjälp jag kan få smile

Pontusvr6
23 oktober 2012 · 149 Inlägg

Ne nu tycker jag att det är på tiden att ta tag i bygget nu när jag är arbetslös och har mer tid smile

imorgon blir det att göra en ritning efter måtten jag fick av racer-putte smile

sen blir det att börja med låda och få tag i kablar och batteri smile

Senast redigerat av Pontusvr6 (23 oktober 2012)

Michkijn Tangentbordsriddare
24 oktober 2012 · 1 825 Inlägg

Låter bra det! smile Fördriv tiden på ett vettigt sätt! smile

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Pontusvr6
21 november 2012 · 149 Inlägg

Letar efter ny bil smile blir nog passat kombi smile ska bara hitta en som ser bra ut och inte har gått för långt. sen blir det både ljudbygge och stukning smile

Pontusvr6
25 november 2012 · 149 Inlägg

Golfen är död så nu måste jag verkligen ha tag i en ny bil sad

Senast redigerat av Pontusvr6 (29 november 2012)

Pontusvr6
3 december 2012 · 149 Inlägg

Åker och kollar på en passat imorgon smile

Michkijn Tangentbordsriddare
3 december 2012 · 1 825 Inlägg

Pontusvr6 skrev:
Åker och kollar på en passat imorgon smile

Snice smile

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
per-ling
3 december 2012 · 161 Inlägg

Pontusvr6 skrev:
Golfen är död så nu måste jag verkligen ha tag i en ny bil sad

Vad har hänt?? Jag ska troligtvis försöka sälja min i sommar... Tänkte ta mig till Bug Run ivarjefall. roll

Pontusvr6
3 december 2012 · 149 Inlägg

per-ling skrev:

Pontusvr6 skrev:
Golfen är död så nu måste jag verkligen ha tag i en ny bil sad

Vad har hänt?? Jag ska troligtvis försöka sälja min i sommar... Tänkte ta mig till Bug Run ivarjefall. roll

topplockspackningen har pajjat =/ vet inte om jag orkar laga skrotbilen

Pontusvr6
3 december 2012 · 149 Inlägg

Michkijn skrev:

Pontusvr6 skrev:
Åker och kollar på en passat imorgon smile

Snice smile

yes hoppas på ett köp smile

per-ling
3 december 2012 · 161 Inlägg

Pontusvr6 skrev:

per-ling skrev:

Pontusvr6 skrev:
Golfen är död så nu måste jag verkligen ha tag i en ny bil sad

Vad har hänt?? Jag ska troligtvis försöka sälja min i sommar... Tänkte ta mig till Bug Run ivarjefall. roll

topplockspackningen har pajjat =/ vet inte om jag orkar laga skrotbilen

aha okej..

Pontusvr6
3 december 2012 · 149 Inlägg

per-ling skrev:

Pontusvr6 skrev:

per-ling skrev:

Vad har hänt?? Jag ska troligtvis försöka sälja min i sommar... Tänkte ta mig till Bug Run ivarjefall. roll

topplockspackningen har pajjat =/ vet inte om jag orkar laga skrotbilen

aha okej..

men nästa år blir det nog bugrun för mig med smile

per-ling
4 december 2012 · 161 Inlägg

Jag ska ivarjefall dit med den sen river ja nog ur stereon och försöker sälja den. Det blir nog inte lätt,är rätt många VR6:or ute på annons..

Pontusvr6
13 december 2012 · 149 Inlägg

imorgon åker jag och hämtar nya bilen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang