Inför: BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

Mfive
2 maj 2012 · 1 393 Inlägg

Idag har jag hämtat ut de beställda pokalerna till Peoples Choice! Jäklar vad maffiga de är! 1:a pris-pokalen är ca. 80 cm hög!! (se gravyren i småbilderna i bilden).

Förutom varsin stor pokal kommer de tre pristagarna i Peoples Choice att belönas med mycket fina priser.
Varje BMW som kommer till träffen får (som det står i träfftexten) ett dagens program per bil. I det finns röstsedeln till Peoples Choice.
Se till att rösta på den bil du tycker ska vinna.

Vad du anser vara ett kriterie för att vinna är upp till dig.

Lämna röstsedeln senast kl. 14:30 till någon av funktionärerna (färgade västar med BIMMERS OF SWEDEN-tryck).
Dragning sker i samband med lotteriet kl. 16:00 vid stora läktaren inne på arenan.


Pssst, Moa säger grattis redan nu till de tre vinnarna! wink

Go, go, go...


http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/Mfive/Pokaler.jpg

CEO @ Bimmers Of Sweden
phiiim
2 maj 2012 · 116 Inlägg

Fin fina pokaler, Bra jobbat smile

BMW 116i (2015)
BMW 325 (2005)
BMW 135i (2008)
Darkus
2 maj 2012 ·

Den stora pokalen hadd ju passa fint bredvid min säng. wink Fast den fixar jag nästa år.

Mfive
4 maj 2012 · 1 393 Inlägg

TILL ALLA!


Läs den här texten:

"De mest utsatta i samhället"

Årligen drabbas ca. 300 barn av cancer i Sverige. 75 av dem överlever inte.

Vi som kör BMW och som ska på BIMMERS OF SWEDEN #1 den 26 maj, kommer ALLA att bidra till Barncancerfonden. Detta gör att fler föräldrar får se sina barn växa upp i framtiden.
Ingen ska behöva överleva sitt barn...


Ge och ta. Det innebär att DU kommer i din BMW till träffen och har med dig ynka 40 kr i kontanter. Dessa ger du till funktionärerna vid insläppet. Förutom att du och din BMW blir insläppt på speedwayarenan där vi parkerar alla BMW också en lott.
Håll hårt i denna lott.

Vid kl. 16:00 efter att Peoples Choice-vinnarna presenterats, kommer vi att ha dragning i lotteriet.

ALLA har lika stor chans att vinna de MYCKET fina priserna i lotteriet.

Detta är några av de priser man kan vinna:

En mängd dyra presentkort från de olika utställande företagen
2 stycken V.I.P.-biljetter till valfritt TTA-race i sommar (värde 7000 kr)
Helårsprenumerationer på BILSPORT
Proffsiga bilvårdsprodukter
Fyra stycken nya kvalitetsdäck i valfri dimension till din BMW

m.m. m.m.


GLÖM INTE 40 KR I KONTANTER! ALLA DESSA PENGAR SKÄNKS OAVKORTAT TILL BARNCANCERFONDEN!



Så här såg diplomet från förra årets sista träff ut. Då var vi cirka 300 BMW på plats och summan man betalade, var 20 kr.

http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/Mfive/Publicerad.jpg

CEO @ Bimmers Of Sweden
JHarnborg Pedantisk Perfektionist
4 maj 2012 · 232 Inlägg

Mfive skrev:
TILL ALLA!


Läs den här texten:

Jag tycker det är riktigt bra att pengarna går till barncancerfonden, 40kr märks ju inte alls i plånboken och i dom antalen vi är så blir det stora summor som i slutändan räddar liv.

Varför inte höja till 50kr? Smidigare att slippa växla och ha sig och stor skillnad i slutändan. smile

BMW/Alpina - Only the best is good enough
Mitsubishi EVO IX "RalliArt" (2006)
2002tii KOMETFOTO
4 maj 2012 · 2 247 Inlägg

Var är GILLA knappen?

Mfive skrev:
TILL ALLA!


Läs den här texten:

"De mest utsatta i samhället"

Årligen drabbas ca. 300 barn av cancer i Sverige. 75 av dem överlever inte.

Vi som kör BMW och som ska på BIMMERS OF SWEDEN #1 den 26 maj, kommer ALLA att bidra till Barncancerfonden. Detta gör att fler föräldrar får se sina barn växa upp i framtiden.
Ingen ska behöva överleva sitt barn...


Ge och ta. Det innebär att DU kommer i din BMW till träffen och har med dig ynka 40 kr i kontanter. Dessa ger du till funktionärerna vid insläppet. Förutom att du och din BMW blir insläppt på speedwayarenan där vi parkerar alla BMW också en lott.
Håll hårt i denna lott.

Vid kl. 16:00 efter att Peoples Choice-vinnarna presenterats, kommer vi att ha dragning i lotteriet.

ALLA har lika stor chans att vinna de MYCKET fina priserna i lotteriet.

Detta är några av de priser man kan vinna:

En mängd dyra presentkort från de olika utställande företagen
2 stycken V.I.P.-biljetter till valfritt TTA-race i sommar (värde 7000 kr)
Helårsprenumerationer på BILSPORT
Proffsiga bilvårdsprodukter
Fyra stycken nya kvalitetsdäck i valfri dimension till din BMW

m.m. m.m.


GLÖM INTE 40 KR I KONTANTER! ALLA DESSA PENGAR SKÄNKS OAVKORTAT TILL BARNCANCERFONDEN!



Så här såg diplomet från förra årets sista träff ut. Då var vi cirka 300 BMW på plats och summan man betalade, var 20 kr.

http://i1213.photobucket.com/albums/cc4 … icerad.jpg

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
Mfive
4 maj 2012 · 1 393 Inlägg

JHarnborg:

Kan bli så till nästa gång. Men denna summa har basunerats ut sedan i februari, så vi ändrar inget så kort tid innan träffen.
Men man får ju givetvis lämna 50 kr eller mer om man vill!

2002tii: Exakt!! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden
Mfive
7 maj 2012 · 1 393 Inlägg

Här får ni se vad ett engagemang till Barcancerfonden kan ge.
Jag har precis avslutat ett samtal samt mail med ansvarig samt kontakt på Blekinge Bilradio. De hade sedan tidigare tänkt vara med på ett litet hörn, på något sätt.

Men när de fick höra att infartspengen oavkortat skänks till Barncancerfonden, slog de på stort.
De kommer till lotteriet bidra med presenkort för 10 000 kr.
Dessa kommer fördelas ut på fem stycken kort, dvs. 2 000 kr styck!

Otroligt bra!!! cool

Kolla deras grymma hemsida! Kanske är det DU som får en vinst i lotteriet den 26 maj!

http://www.blekingebilradio.se

CEO @ Bimmers Of Sweden
Tomten Tomten
7 maj 2012 · 1 065 Inlägg

så nu vart det klart att vi är 2 bilar från sundsvall som vanligt.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
shidapu Herr
7 maj 2012 · 851 Inlägg

GRYMT!!!

Mfive skrev:
Här får ni se vad ett engagemang till Barcancerfonden kan ge.
Jag har precis avslutat ett samtal samt mail med ansvarig samt kontakt på Blekinge Bilradio. De hade sedan tidigare tänkt vara med på ett litet hörn, på något sätt.

Men när de fick höra att infartspengen oavkortat skänks till Barncancerfonden, slog de på stort.
De kommer till lotteriet bidra med presenkort för 10 000 kr.
Dessa kommer fördelas ut på fem stycken kort, dvs. 2 000 kr styck!

Otroligt bra!!! cool

Kolla deras grymma hemsida! Kanske är det DU som får en vinst i lotteriet den 26 maj!

http://www.blekingebilradio.se

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Darkus
7 maj 2012 ·

Va fan är "gilla" knappen nånstans??

Mfive skrev:
Här får ni se vad ett engagemang till Barcancerfonden kan ge.
Jag har precis avslutat ett samtal samt mail med ansvarig samt kontakt på Blekinge Bilradio. De hade sedan tidigare tänkt vara med på ett litet hörn, på något sätt.

Men när de fick höra att infartspengen oavkortat skänks till Barncancerfonden, slog de på stort.
De kommer till lotteriet bidra med presenkort för 10 000 kr.
Dessa kommer fördelas ut på fem stycken kort, dvs. 2 000 kr styck!

Otroligt bra!!! cool

Kolla deras grymma hemsida! Kanske är det DU som får en vinst i lotteriet den 26 maj!

http://www.blekingebilradio.se

Mfive
7 maj 2012 · 1 393 Inlägg

Sjukt maffiga priser i år!!

Håll HÅRT i era lotter!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Tubbex
7 maj 2012 · 1 517 Inlägg

en liten tråkig nyhet,  min front kommer inte vara lackerad innen träffen hmm  lackeraren har inte tid från slutet av månaden hmm

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
JHarnborg Pedantisk Perfektionist
7 maj 2012 · 232 Inlägg

Tubbex skrev:
en liten tråkig nyhet,  min front kommer inte vara lackerad innen träffen hmm  lackeraren har inte tid från slutet av månaden hmm

Skicka upp den till Köping så lackar vi den på en vecka smile

BMW/Alpina - Only the best is good enough
Mitsubishi EVO IX "RalliArt" (2006)
frenger
7 maj 2012 · 72 Inlägg

nu längtar man allt:) hoppas vädret blir kanon och det verkar ju dyka upp en hel del snygga bmw bilar på träffen som man kan gå runt och kolla på!

Darkus
7 maj 2012 ·

Ska bli så naaaaajs. Njuta till max en hel da. Kommer gå med ett stort smajl hela tin.

frenger
7 maj 2012 · 72 Inlägg

Darkus skrev:
Ska bli så naaaaajs. Njuta till max en hel da. Kommer gå med ett stort smajl hela tin.

håller med:)

Budda80
7 maj 2012 · 165 Inlägg

tur jag har 3 minneskort till kameran. så det kan bli mycket bilder den dagen totalt 20gb eller tills batteriet tar slut

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Divad
7 maj 2012 · 60 Inlägg

JHarnborg skrev:

Tubbex skrev:
en liten tråkig nyhet,  min front kommer inte vara lackerad innen träffen hmm  lackeraren har inte tid från slutet av månaden hmm

Skicka upp den till Köping så lackar vi den på en vecka smile

+1

Sann kompisanda,
Kul å se att folk ställer upp för varandra!!!

Neo666
8 maj 2012 · 474 Inlägg

Jag hoppas bli klar iaf med min bil tills träffen, har så mkt att plocka ihop , både front o bak e på lack men lackeraren är sjuk hmm så det dröjer på hela mitt arbete, funderar på hämta allt o fixa själv ist haha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang